وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا به هر طریق ممکن مانع از محرومیت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شود.

حمید سجادی

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر درخصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: درحال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به Afc جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است.

حمید سجادی یادآور شد: باتوجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیات مدیره و مدیر عاملان قوی که سرخابی‌ها دارند بازهم شاهد موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.

این مقام مسئول  افزود: امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم، رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد این دو تیم باید با شور و نشاط بیشتر، منسجم تر و هدفمندتر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هنوز فرصت باقی مانده، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده است، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی است.

وزیر ورزش و جوانان درباره جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، گفت: حوزه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مفصلی برای جشن صعود تیم ملی در صورت برد مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خودمان را برای یک جشن ملی آماده کنیم.

کد خبر 649869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha