جنجال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا همچنان ادامه دارد اما گویا وزیر ورزش نمی خواهد این حقیقت را قبول کند.

سید حمید سجادی

به گزارش همشهری آنلاین، حمید سجادی در حاشیه حضورش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن تشکر ویژه از کمیسیون مجلس شورای اسلامی که امروز دغدغه‌مند و مسئولانه مطالبی را عنوان کرده و بنده را مورد محبت قرار دادند، مطالبات به حقی مطرح شد. تمرکز بحث اصلی مباحث استقلال و پرسپولیس بود که ترک فعل‌های انجام شده از داخل را بهتر از ما تک به تک نام بردند و بر من تکلیف است که به جد پیگیری کنم و از حقوق این ۲ باشگاه دفاع کنم.

وی افزود: هنوز ۵ روز دیگر در این خصوص فرصت داریم، در یکی دو روز گذشته جلسات متعدد حقوقی را داشتیم و پاسخی را هم آماده کردیم که خدمت آنها تقدیم شد. چون AFC حق اعتراض را داده بود از این فرصت استفاده می‌کنیم تا کم و کسر ها مشخص شود. به عنوان خادم ورزش و جوانان مثل ۲ مسئول دو باشگاه که برایشان سوال است برای من هم سوال است اگر فدراسیون فوتبال ایران نمایندگی از AFC دارد و اگر مجوزی به این فدراسیون داده شده که کمیته بدوی و استیناف مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها بودند حرکتی را کمیته بدوی شروع کرده که واقعا هنوز هم به دنبال پاسخ این کار آنها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:چرا از داخل اینگونه اقدام شده است. در استیناف یک فرصت یک ماهه و یک فرصت ۳ ماهه داده شده و در حالی که ما مشغول آمده سازی مدارک و راستی آزمایی و در شوک بودیم به یکباره دو هفته پیش اعلام شد شما ۵ روز فرصت دارید و دوباره مدارک ارسال کنید. هنوز هم کسی در این زمینه به ما پاسخ نداده است. در پایان این ۵ روز مسئولان باشگاه تمام کار و زندگی خود را گذاشته و مدارک را تهیه کردند.

سجادی یادآور شد: یکسری تکالیف از سال ۲۰۱۶ باقی مانده بود که به قول امروزی‌ها حواله به ماه‌های بعد داده شده و دلخوش به مجوز های موقت شده است. همین مسائل باعث سهل انگاری و کاهلی شد و محیط بین‌الملل جدی گرفته نشد. اینها در ۳-۴ ماه گذشته جمع شد و همکاران ما زحمات زیادی کشیدند و مالکیت ۲ باشگاه را برطرف کردند. برای واگذاری دورخیز خوبی صورت گرفت. در اواخر بهمن ماه فرایند خصوصی سازی آغاز می‌شود و ما به AFC تضمین دادیم. وقتی باشگاهی وارد بورس می‌شود باید شاخصه‌هایی داشته باشد. همکاران ما در دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و به دستور ریاست جمهوری همه گونه تلاش کردند و با دیپلماسی وزارت امروز خارجه تمام تلاش خود را کرده‌ایم که ۲ تیم در آسیا حفظ شوند.

وی ادامه داد:هنوز هم از فرصت باقی مانده استفاده می‌کنیم و حرف حقمان را در بحث بین‌الملل فوتبال ثابت خواهیم کرد چون در ۴-۵ ماه اخیر ما کم‌کاری خاصی انجام ندادیم.

کد خبر 649408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha