دراگان به‌شدت از رفتاری که کنعانی در اردوی تیم ملی انجام داده ناراحت است و حتی به نزدیکانش گفته که این اشتباه بزرگ می‌توانست اتفاقاتی را برای تیم ملی رقم بزند که حتی موقعیت ایران را برای صعود به جام جهانی تحت‌تأثیر قرار دهد.

کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری آنلاین لورفتن فایل صوتی مکالمه خصوصی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در شبکه‌های مجازی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران را با دردسری تازه مواجه کرده است و حالا با وجود اخبار درباره خط نخوردن این بازیکن از تیم ملی، شنیده می‌شود ممکن است این اتفاقات به حذف او منجر شود. او در چند سال گذشته هم که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، با به‌کار بردن برخی جملات جنجالی باعث خشم هواداران استقلال شده بود و البته زمانی هم که پیراهن استقلال را بر تن کرد، مصاحبه‌هایی علیه پرسپولیس انجام داد. این بار اما ماجرا فرق می‌کند و مکالمه خصوصی کنعانی‌زادگان و مطرح بودن بحث ملی باعث شده تا رفتارهای کنعانی‌زادگان به‌شدت مورد نقد قرار بگیرد.
در حالت طبیعی کمیته اخلاق یا انضباطی و البته مسئولان تیم ملی باید به این موضوع ورود کنند و درباره میزان برخورد با این مسئله تصمیم بگیرند اما مسئله مهم جو سنگینی بود که در صفحات مجازی علیه این بازیکن وجود داشت. ماجرا زمانی برای کنعانی‌زادگان پیچیده می‌شود که این مکالمه در حساس‌ترین مقطع برای تیم ملی شکل گرفته و حتی تا چند روز پیش هم برخی فعالان فضای مجازی مشغول اضافه کردن به برگ‌های پرونده این بازیکن و همچنین انتشار هرچه بیشتر جزئیات در این ماجرا بودند، موضوعی که رسیدگی به این پرونده را در حالتی سخت قرار خواهد داد.

  عصبانیت اسکوچیچ
در ۲ هفته اخیر خبرهای مختلفی درخصوص رسیدگی به این پرونده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مطرح شده ولی مسئله مهم موضعی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دارد. دراگان به‌شدت از رفتاری که کنعانی در اردوی تیم ملی انجام داده ناراحت است و حتی به نزدیکانش گفته که این اشتباه بزرگ می‌توانست اتفاقاتی را برای تیم ملی رقم بزند که حتی موقعیت ایران را برای صعود به جام جهانی تحت‌تأثیر قرار دهد. اسکوچیچ حتی این موضوع را هم عنوان کرده که حفظ احترام و شخصیت تیم ملی، یک خط قرمز مهم برای اوست و اجازه نمی‌دهد تا هیچ‌کدام از اعضای تیم ملی شخصیت این تیم را زیر سؤال ببرند.

  سکوت کمیته اخلاق
کنعانی‌زادگان با پیشرفت در رده باشگاهی توانست جایگاه خودش را در تیم ملی تثبیت کند ولی حالا ممکن است او همه‌چیز را از دست بدهد. جدا از بررسی این پرونده در کمیته اخلاق و انضباطی، خبرهایی هم در مورد عدم‌دعوت از این بازیکن به تیم ملی شنیده می‌شود. اسکوچیچ در ماجرای مهدی طارمی و در زمانی که تیم ملی در شرایط سختی قرار داشت، این بازیکن را کنار گذاشت و حالا هم این احتمال وجود دارد که دراگان نام کنعانی‌زادگان را از لیست بازی با عراق و امارات خط بزند. در چند روز گذشته خبرهایی درخصوص دعوت شدن این بازیکن به تیم ملی منتشر شد ولی پیگیری‌های خبرنگار همشهری حاکی از آن است که اسکوچیچ به‌شدت از رفتارهای مدافع تیمش ناراحت است و این احتمال وجود دارد که نام کنعانی‌زادگان در لیست سیاه تیم ملی برای بازی با عراق و امارات قرار بگیرد. البته باید دید کمیته اخلاق در مورد این بازیکن چه حکمی را صادر خواهد کرد.

کد خبر 649049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha