شش شهروند ایرانی از جمله ۴ ملوان دستگیر شده از سوی گارد ساحلی پاکستان با تلاش و پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی»، آزاد شده و به میهن اسلامی بازگردانده شدند.

پاکستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هم‌وطنان آزاد شده طی دو مرحله با تلاش و پیگیری‌های نمایندگی دیپلماتیک کشورمان در کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان طی دو هفته اخیر آزاد شده و از طریق پرواز ایران ایر به تهران عزیمت کردند.

به گفته مسوول امور کنسولی ایران در کراچی، با پیگیری مستمر و شایسته نمایندگی کشورمان و در راستای صیانت از حقوق ایرانیان خارج از کشور، تعداد چهار ملوان و دو شهروند دیگر ایرانی از زندان شهر کراچی آزاد و از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

ملوانان آزاد شده با اتهام ورود به حریم آبی پاکستان از سوی نیروهای گارد ساحلی پاکستان بازداشت شده بودند و ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌بردند.

کد خبر 648919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مژگان IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام روز بخیر خیلی خوبه که این ۶نفر برگشتن به خونه و زندگیشان شکر همینطور که برای این ۶نقر پیگیری کردین خواهش میکنم واسه ی ۶نفر ما هم پیگیری کنید ما هم ۱ سال و ۵ ماه است که خبری ازشون نداریم آن هارو در مرز پاکستان دستگیر کردن و هیچگونه خبری ازشون نیست خانواده هاشون خیلی نگران هستند خواهش میکنم به یکی برسونین این خبر رو و پیگیری کنن دیگه صبری نداریم به خدا (کمک میخوایم)