معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به شتاب گرفتن فعالیت های اقتصادی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده میزان تولید نفت در اسفند ماه به قبل از تحریم ها خواهد رسید.

سید محمد حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سید محمد حسینی ظهر شنبه در جمع خیران مدرسه ساز در رفسنجان اظهار کرد: برنامه‌های اقتصادی به مرور در حال اجرا شدن است و مردم پیامدهای مثبت این اقدامات را مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: در همه ابعاد روحیه مجاهدت، کار میدانی و تلاش مشاهده می‌شود و مسلماً شرایط مطلوبی در مقابل کشور و مردم قرار گرفته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای فعال شدن پتانسیل‌های موجود گفت: به ویژه در بخش اقتصادی کشور به جای اینکه نگاهمان به غرب باشد برای استفاده از پتانسیل‌های داخلی برنامه ریزی شده و ارتباطات با همسایه‌ها با جدیدت بیشتر پیگیری می‌شود.

وی به افزایش تولید نفت اشاره کرد و در این زمینه گفت: طبق آمار میزان فروش نفت ایران افزایش یافته است و در راستای افزایش تولید نیز کارهای مجاهدانه ای انجام شده است که ثمره آن افزایش میزان تولد نفت به قبل از تحریم‌ها است.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری بر افزایش تعاملات با کشورهای گروه شانگهای تاکید کرد و افزود: گره‌ها در حال باز شدن است و اینها با تلاش شبانه روزی دولت میسر شده و ادامه خواهد یافت.

وی به وجود میزان زیادی از کارهای انباشته شده از گذشته اشاره کرد و گفت: در دولت فعلی پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد متأسفانه در گذشته پروژه‌های با بالای ۹۰ درصد پیشرفت رها شده بودند که در کنار احیای این پروژه‌های کارهای جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بر تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: هدف ما بهبود معیشت مردم است و در این راستا کار انقلابی انجام می‌شود.

کد خبر 648678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha