شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی پرانتقاد برابر پدیده به تساوی رسیدند.

پرسپولیس پدیده

به گزارش همشهری آنلاین در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان پرسپولیس بود که  این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار شاگردان یحیی گل محمدی چندین موقعیت خوب گلزنی را به دست آوردند که با بی دقتی این موقعیت ها از دست رفت. مهمترین موقعیت گلزنی سرخ ها در این نیمه نصیب آل کثیر شد که مهاجم سرخ ها  از روی خط شش قدم سایه توپ را زد. در نهایت در دقیقه ۳۱ ارسال ترابی با اشتباه مدافع پدیده به اولین گل سرخ ها تبدیل شد.

اما دقایقی بعد این بازیکنان پدیده بودند که روی یک ضربه کاشته به گل رسیدند. این بار این وحید امیری بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا هر دو تیم در زدن گل به خودی برابر شوند.

در نیمه دوم یحیی گل محمدی با آوردن مهدی عبدی به جای آل کثیر تلاش کردتا نتیجه  بازی را تغییر دهد اما پرسپولیس بر خلاف نیمه اول بازی سردرگمی از خود ارائه کرد.در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیمبه پایان رسید تا سرخ ها بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست بدهند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب شهرخودرو: سعید جلالی‌راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری.

کد خبر 648672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    امیری توتیم ملی هم همینجوری؟
  • رجب صفروف IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    امروز وحید امیری از دقیقه یک رو فرم مناسب نبود و چندین بار پاس اشتباه و توپ از دست دادو در آخر هم گل بخودی.وقتی سرمربی میدونه بازیکنش رو فرم نیست چرا بیرونش نمیاره؟