روابط عمومی معاونت سیمای سازمان صداوسیما درباره دلیل پخش نشدن مستند «۷۲ ساعت» در موعد مقرر توضیح داد و زمان جدید پخش آن را اعلام کرد.

مستند 72 ساعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، روابط عمومی معاونت سیمای سازمان صداوسیما اعلام کرد: «مستند «۷۲ ساعت» طبق اعلام موسسه تهیه‌کننده قرار بود روز شنبه ۱۱ دی از شبکه ۳ سیما پخش شود. با توجه به تراکم برنامه‌های متنوع به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مستند یادشده نیز در برنامه پخش سیما در شبکه سه از قبل پیش‌بینی و به صورت مکرر اطلاع‌رسانی شده بود ولی موسسه تهیه‌کننده مستند «۷۲ ساعت» برخلاف وعده داده شده تا روز دوشنبه نیز موفق به هماهنگی‌های لازم با نهادهای خارج از سازمان صداوسیما برای آماده سازی نسخه نهایی مستند و تحویل آن نشد.

تراکم برنامه‌ها و کنداکتور از قبل تنظیم شده شبکه‌ها و تداخل برنامه‌های دیگر نیز امکان پخش این مستند را در روزهای بعد سلب کرد.

با تنظیم مجدد کنداکتور و سبک تر شدن آن امکان پخش این مستند فراهم شد و بر این اساس مستند «۷۲ ساعت» امشب شنبه ۱۸ دی بعد از خبر ۱۹ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

در پایان از همه افراد و نهادها و موسسات رسانه‌ای که خالصانه برای تولید برنامه‌های متنوع در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

مستند «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی در سازمان اوج تولید شده است.

کد خبر 648583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha