مهدی مهدوی کیا علی رغم همه حواشی اخیر که در دیدار دوستانه ستارگان جهان برایش رخ داد همچنان به عنوان سرمربی تیم امید به کار خود ادامه می دهد.

مهدوی‌کیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، در این باره دستیار رئیس فدراسیون فوتبال گفت :پشتیبانی فدراسیون از سرمایه‌هایش، نشانه‌ای مهم برای هر فردی است که در حال حاضر و یا آینده قرار است با فدراسیون عزیزی‌خادم همکاری کند.

علی عالی بیان کرد :عادتِ اظهارنظرِ عجولانه را باید از فوتبال ایران دور کنیم. از روز اول موضع رییس فدراسیون فوتبال حمایت بود و تجلی این موضوع را در مصاحبه آقای کامرانی‌فر، دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال دیدید. وقتی جزییات روشن شد، دیدید سکوت فدراسیون و تحمل فشارها درست بود.

وی افزود :تیم‌امید با مهدوی‌کیا ادامه می‌دهد و هدفِ ما صعود بی‌دردسر به المپیک پاریس است تا این افتخار بزرگ هم در همین فدراسیون به‌دست آید. فدراسیون کارِ خودش را می‌کند و آینده نشان می‌دهد چقدر موفق بودیم.

عالی گفت: حضور افرادی همانند مهدی مهدوی‌کیا که تجربه‌ی عملیاتی در فوتبال پایه دارند و به تخصص در این زمینه رسیده و اتفاقا در یکی از بهترین‌ کشورها در حوزه توسعه فوتبال زندگی کرده و کار می‌کند، نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال به توسعه همه‌جانبه فکر می‌کند و اعتقاد دارد. نیروی انسانی رشد یافته و مسئولیت‌پذیر است که عامل توسعه می‌شود. این‌ها منطبق با شعارهای انتخاباتی رییس فدراسیون فوتبال است.


دستیار رئیس  فدراسیون فوتبال افزود :ما باید نیروی انسانی مناسب بیابیم و یا تربیت کنیم و با قرار دادن فرصت‌ها و اعتماد به آن‌ها، به شرایط مطلوب برسیم.

کد خبر 648343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha