کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در نوار شمالی کشور و سواحل خزر بارش برف و باران و کاهش محسوس دما داریم.

هواشناسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما معصومه احمدی افزود: سامانه بارشی تا پایان هفته در نواحی جنوب و شرق کشور فعال است، اما اوج این فعالیت‌ها امروز و فردا خواهد بود و بنابراین، سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی و قرمز برای استان‌های سیستان و بلوچستان و بخصوص نواحی جنوبی آن، کرمان و شرق هرمزگان صادر کرده است.

وی گفت: امروز همچنین در استان‌های یزد و خراسان جنوبی نیز بارش‌های شدید داریم و فردا هم در کل نیمه شرقی کشور بارندگی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

احمدی همچنین گفت: از روز جمعه این سامانه بارشی پرقدرت از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود و از فردا تا پایان هفته سواحل خزر شاهد بارش‌های جدیدی خواهد بود که با کاهش محسوس دما همراه است.

وی افزود: در جنوب هم طی روزهای آینده کاهش دما پیش بینی می‌شود و وزش باد در آب‌های جنوبی کشور بخصوص در نواحی تنگه هرمز و دریای عمان موجب مواج بودن دریا می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در تهران پدیده خاصی نداریم و پدیده غالب، وزش باد و از پایان هفته افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار خواهد بود.

کد خبر 647720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی.ولیپور باغستان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 3
    خدا بیاموزه روحش شاد حاجی قاسم
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 2
    یا شمال میباره یاجنوب یاشرق و یاغرب . سهم تهران هم فقط الودگی .