معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی ورود سامانه بارشی به این استان که با بارش شدید باران و کاهش محسوس دما همراه است، گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان برای امدادرسانی احتمالی در مناطق مختلف در حالت آماده‌باش قرار دارند.

هلال احمر

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عطاءالله داداش‌پور اظهار کرد: با ورود این سامانه از اواخر یکشنبه‌شب، بارش باران در مناطق مختلف مازندران آغاز و در برخی شهرستان‌ها نیز علاوه بر بارش رگباری باران، بارش لحظه‌ای و نقطه‌ای تگرگ نیز گزارش شده است.

 وی گفت: بارش رگباری باران و تگرگ صبح امروز در بابلسر که آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد را نیز به همراه داشت، علاوه بر تعطیلی تمامی مدارس این شهرستان، باعث لغو امتحانات غیرنهایی دانش آموزان این منطقه شد.

داداش پور با بیان اینکه ملاک برای ارزیابی میزان خسارت وارده ناشی از بارندگی شدید و همچنین بارش تگرگ، گزارش دریافتی از فرمانداری‌های شهرستان‌هاست، افزود: فرمانداران مازندران تاکنون گزارشی از میزان خسارت احتمالی ارائه نکرده‌اند و تنها برابر گزارش مردمی، بارش لحظه‌ای تگرگ در بابلسر باعث وارد آمدن خسارت جزیی به برخی خودروها شده است.

معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران هم از آغاز بارش برف در ارتفاعات مازندران از صبح امروز خبر داد.

کد خبر 647548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha