وزیر نیرو گفت: اکنون هیچ برنامه ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب نداریم و به دنبال آن نیستیم.

علی اکبر محرابیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساتفا با بخش خصوصی در خصوص نصب پنل های خورشیدی با بیان اینکه امیدواریم این جلسه نقطه عطفی برای ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر و توسعه این صنعت باشد، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌ها و اولویت های وزارت نیرو که در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیز آمده ایجاد توسعه اقتصادی و استمرار رشد اقتصادی در کشور است.

وی افزود: رشد اقتصادی در شرایط فعلی محقق نمی‌شود مگر اینکه توسعه صنعت انرژی کشور صورت گیرد؛ ما در طول ساله ای اخیر علیرغم رشد قابل توجه صنعت در کشور  و بخش خدماتی شاهد نارسایی‌هایی برای تامین انرژی بودیم و همچنان شرایط به گونه ای است که باید برای این مسئله تدابیر لازم صورت گیرد تا امکان توسعه اقتصادی فراهم شود.

او تاکید کرد: مساله انرژی در ایران به ویژه برق موضوعی است که جزو اولویت های دولت قرار گرفته و برنامه‌هایی را برای این مهم در دستور کار داریم، در مورد صنعت برق با توجه به کمبودهای موجود برنامه‌هایی را ارائه کردیم که حاصل تفکر فعالان و متخصصان این صنعت است.

وی با بیان اینکه امروز شاید مهم‌ترین کاری که در وزارت نیرو دنبال می کنیم اجرایی کردن این برنامه‌هاست، گفت: در قالب نیروگاه‌های حرارتی، تجدیدپذیر، تبدیل واحدهای گازی به سیکل ترکیبی و رفع مشکلات موجود نیروگاه ها به دنبال توسعه این بخش هستیم.

وزیر نیرو گفت: اکنون هیچ برنامه ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب نداریم و به دنبال آن نیستیم.

کد خبر 647294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    برای شماافزایش قیمت تنهاکاری است که انجام میدهید،ولی هیچگونه مدیریتی درجمع آوری منابع آبی ندارید،یک بچه هم میتوانددرجای شهاب‌الدین!!!