نسرین نکیسا می‌گوید بازی کردن در «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی‌کیا یکی از توفیق‌هایی بود که در زمان دانشجویی نصیبش شده است.

نسرین نکیسا

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین نکیسا بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» در گفت وگو با برنامه «مرد میدان» رادیو مقاومت در ابتدا اظهار کرد: بینش و جهان بینی هنرمندان تا حدودی متفاوت از اقشار مختلف است و حساسیت موضوعاتی که در جهان وجود دارد را بیشتر و به شکل ویژه‌تری درک می‌کنند.

او ادامه داد: من پیش از «آژانس شیشه‌ای» آثار ابراهیم حاتمی‌کیا را با علاقه دنبال می‌کردم و بازی در این فیلم سینمایی یکی از توفیقاتی بود که در زمان دانشجویی نصیب من شد و امیدوارم توانسته باشم بخشی از دینی را که به گردنم است، ادا کرده باشم. اگر برای این فیلم اتفاقات خوبی افتاده است  به دلیل مساعدت و همکاری همه اعضای گروه و کارگردان بوده که با حساسیت کار خود را پیش می‌برد.

نکیسا درباره حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی با محور مقاومت اظهار کرد: هر اثری را که به دلم بنشیند، می‌پذیرم و طبیعتا من باز هم علاقه‌مندم در آثاری با موضوع مقاومت حضور داشته باشم چراکه در هر کاری با این موضوع حاضر شدم، آنقدر در جانم نفوذ کرده است که همچنان مشتاق کار هستم.

نکیسا در پایان درباره سردار سلیمانی بیان کرد: من پس از شهادت ایشان مانند بسیاری از افراد درباره حاج قاسم سلیمانی مطالعه کردم و متوجه شدم ایشان فردی وارسته و خداترس بود و تک بعدی نبود و در کنار نظامی بودن کار فرهنگی هم انجام می‌داد.

«مرد میدان» تا ۳۰ دی هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن رادیو مقاومت می‌رود.

کد خبر 647280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha