تک‌آهنگ «سرحال» با صدای استاد حسین خواجه‌امیری (ایرج) همزمان با زادروز این چهره قدیمی و محبوب موسیقی ایران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حسين خواجه‌اميرى - ايرج

به گزارش همشهری آنلاین، «سرحال» با صدای ایرج یک قطعه ارکسترال است که بهنام خدارحمی آن را برای ارکستر تنظیم کرده است. این قطعه امضای هنرمندی را دارد که برای ماندگاری صدای خاطره‌انگیزش نقطه پایان و انقضا نیست و بر این باور است که هنرمند تا زمانی که زنده است و مخاطبش طلب می‌کند، لبریز از هنر خواهد ماند.

استاد مهیار فیروزبخت (ویلن سلو)، کوشا صرافی‌گهر، علی جعفری، امیر فیروزبخت، سینا جهان‌آبادی (ویلن)، پیام طونی و کوشا صرافی‌گهر (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی (ویلنسل)، عادل اصغرزاده (کنترباس)، حسین میرزایی (هورن)، حسین شریفی (ترومبون)،  حسن فراهانی (ترومپت)، بهنام خدارحمی (پیانو)، محمد دلنوازی (بربط)، محمدرضا محمدی (قانون)، امید امیری (تار)، فرزاد قیصری‌پور(تیمپانی)، مژگان محسنی (مثلث)، بهراد بیات (زنبورک) و بابک خواجه‌نوری (تنبک و دایره) نوازندگی این قطعه تمام آکوستیک و ارکسترال را بر عهده داشته‌اند. «سرحال» در شرکت بین‌المللی صدای دنیای هنر تهیه و تولید شده و امیراحسان فدایی و محمد بکرانی مدیران اجرایی این پروژه ارکسترال بوده‌اند.

حسین خواجه‌امیری روز ۱۱ دی ۱۳۱۱ متولد شد. وی با نام ایرج شناخته می‌شود و با لقب «پهلوان آواز» در میان هوادارانش مشهور است. قطعه «سرحال» از هم اکنون در سامانه بیپ تونز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

کد خبر 647015

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha