عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: دیدار «حسن روحانی» با رهبر معظم انقلاب به درخواست رئیس‌جمهور سابق و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد.

روحانی - رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در پاسخ به مهر، در رابطه با دیدار اخیر رهبر انقلاب با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشور، گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته‌ و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور است و در دوره مسئولیت شان و برخی دیگر با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان.

وی در حاشیه کارگاه تخصصی بررسی «ابعاد روایت در خبر» که در مهر برگزار شده بود، افزود: به جز  ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با مقام معظم رهبری یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصریح کرد: نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود.

فضائلی گفت: بحث‌هایی هم که مطرح شده بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.

گفتنی است پیش از این، خبری مبنی بر دیدار رئیس دولت تدبیر و امید با مقام معظم رهبری در رسانه‌ها منتشر شده بود.

کد خبر 646533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha