شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، برای جذب مخاطبین جدید، قدردانی از مشتریان قدیمی و تقویت حس وفاداری کارمندان، در مناسبت‌ها و رویدادهایی خاص به آن‌ها هدیه تبلیغاتی می‌دهند. تمامی این کسب‌وکارها برای هدیه کارمندان و طیف وسیعی از مخاطبین، بودجه خاص و محدودی را تعیین می‌کنند.

image-20211229101235-1.jpeg

پس طبیعی است که دغدغه بسیاری از ماموران خرید، قیمت هدایای تبلیغاتی باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم به معرفی هدایای ارزان‌قیمت پرداخته و قیمت حدودی آن‌ها را به شما اعلام کنیم.

معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان؛ استراتژی مفید و به صرفه!

در نظر بسیاری از افراد هدایای تبلیغاتی ارزان و کم هزینه، وسایلی قدیمی و بدون کاربرد هستند که تاثیر چندانی هم روی مخاطب ندارند. اما این یک گمان اشتباه است، در زمانی که نیاز به خرید هدایای تبلیغاتی دارید اما بودجه کمی در اختیار شما است، قیمت مهم‌ترین ملاک خواهد بود.

اگر هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، درست و متناسب با نیاز مخاطب انتخاب شود تاثیری همانند هدایای لوکس خواهد داشت. پس هرگز به دلیل نداشتن بودجه کافی برای خرید هدیه، قید تبلیغات را نزنید. هیچ شرکت و سازمانی نمی‌خواهد، فرصت طلایی معرفی و شناساندن برند به مخاطب را از دست بدهد. اگر شما هم در این گروه قرار نمی‌گیرید، با ما همراه شوید تا با دانستن قیمت هدایای تبلیغاتی، بهترین گزینه را برای شرکت انتخاب کنید.

  1. پکیج خودکار و دفتر یادداشت تبلیغاتی؛ کلاسیک اما کاربردی!

گمان نکنید فقط هدایای گران‌قیمتی چون پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری، روی مخاطب تاثیری مثبت خواهند گذاشت. نباید قیمت را ملاک خوب یا بد بودن هدیه تبلیغاتی قرار دهید. یک هدیه تبلیغاتی موثر و خوب، باید با توجه به نیاز مخاطب تهیه شده و کاربردی مثبت در زندگی او داشته باشد.

یکی از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی، پکیج خودکار و دفتر یادداشت تبلیغاتی است. هر شخصی برای ثبت برنامه روزانه، جلسات هفتگی و نوشتن نکات مهم به پکیج خودکار و دفتر یادداشت تبلیغاتی نیاز خواهد داشت. با استفاده مداوم و روزمره از این هدایای تبلیغاتی ساده و ارزان قیمت، برند شما به طور مداوم در جلوی چشمان مخاطب بوده و در ذهن ایشان ثبت می‌شود. اما حدود قیمت هدایای تبلیغاتی مثل خودکار و دفتر چقدر است؟

به طور کلی و حدودی قیمت خودکار پلاستیکی که از ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی است از ۳ هزار تومان شروع می‌شود. خودکار با متریال و بدنه فلزی از خودکار پلاستیکی گران‌تر بوده و حداقل قیمت آن به طور حدودی، ۶۵۰۰ تومان است. حداقل قیمت دفتر یادداشت آماده نیز در حدود ۱۵ هزار تومان است؛ طبیعی است که قیمت حداقل سفارش دفتر یادداشت با طرح اختصاصی و چاپ لوگو، کمی بیشتر خواهد بود.

قیمت هدایای تبلیغاتی چقدر است؟ معرفی هدایای ارزان‌قیمت

  1. جاکلیدی و جاکارتی؛ هدایای تبلیغاتی ماندگار

دوباره باید تاکید کنیم که برای بازاریابی و تبلیغات موثر، نیازی به خرید هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت ندارید. هدایای ارزان‌قیمت زیادی وجود دارند که می‌توانند، پیروزی کمپین بازاریابی شما را تضمین کنند. اگر مجموعه شما باید در سمینار یا نمایشگاهی خاص شرکت کند، می‌توانید با دادن هدایای تبلیغاتی کوچک اما جذابی، برند خود را به بهترین شکل ممکن به کاربران معرفی کنید. اگر بودجه محدودی دارید، جاکارتی و جاکلیدی برای شما بهترین گزینه خواهند بود. این هدایا در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی یافت می‌شوند و در زندگی روزمره مخاطب به طور مداوم استفاده خواهند شد. اما قیمت هدایای تبلیغاتی چون جاکلیدی و جاکارتی چقدر است؟

هزینه سفارش جاکارتی تبلیغاتی از ۱۸۵۰۰ تومان شروع می‌شود. حدود قیمت جاکلیدی تبلیغاتی هم ۱۰۵۰۰ تومان است. این ارقام حدودی بوده و بسته به سفارش و متریال شما تغییر خواهد کرد.

  1. ماگ و لیوان تبلیغاتی؛ هدیه‌ای ضروری برای کاربر!

ماگ و لیوان در گروه هدایای تبلیغاتی کاربردی قرار گرفته و از پرفروش‌ترین و قدیمی‌ترین هدایا در کمپین بازاریابی هستند. می‌توان گفت که اکثر شرکت‌ها حداقل یکبار از این هدایای تبلیغاتی، در کمپین بازاریابی خود استفاده کرده‌اند.

ماگ و لیوان در طرح‌ها و شکل‌های گوناگون با متریال‌های مختلفی چون فلز، شیشه‌ای، پلاستیکی و سرامیکی تولید و عرضه می‌شوند. این وسایل کاربردی و خاص با قیمت بسیار مناسبی که دارند، تاثیر مثبتی روی مخاطبین شما خواهند گذاشت. با انتخاب ماگ و لیوان تبلیغاتی، شعار برند شما به میز کار و حتی خانه مخاطب هم خواهد رسید. این هدایای کاربردی اگر طراحی زیبا و چشم‌گیری داشته باشند، به طور مداوم توسط مخاطب استفاده خواهند شد. قیمت حدودی ماگ و لیوان تبلیغاتی، بسته به متریالی که خواهند داشت متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال حداقل قیمت ماگ یخی با دسته ۱۶۵۰۰ تومان بوده و قیمت ماگ سرامیکی نیز حداقل ۳۳ هزار تومان خواهد بود.

شما می‌توانید در کنار استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان، از سایر المان‌های تبلیغ نیز استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید ساده و سریع شرکت را به مشتری معرفی و اعتبار و سابقه خود را نشان دهید، از پرچم تبلیغاتی استفاده کنید. برای خرید پرچم تبلیغاتی، نیازی به کنار گذاشتن بودجه زیادی ندارید؛ شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای جزئی برای خرید پرچم، تبلیغاتی ساده اما موثر انجام دهید.

قیمت هدایای تبلیغاتی چقدر است؟ معرفی هدایای ارزان‌قیمت

خرید انواع هدایای ارزان قیمت تبلیغاتی با قیمت و کیفیت مناسب!

هدایای کلاسیک و قدیمی تبلیغاتی، به نسبت سایر هدیه‌ها از قیمت بهتر و مناسب‌تری برخوردار هستند. با آگاهی از قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان، شما می‌توانید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، برای کمپین بازاریابی خود تعداد زیادی هدیه تبلیغاتی سفارش دهید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده هدیه تبلیغاتی، که این اقلام را با قیمت و کیفیتی مناسب به مخاطب عرضه می‌کند توکاگیفت است. برای بازدید از محصولات متنوع و آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید به سایت توکاگیفت مراجعه کرده و از طریق شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۳ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کد خبر 646424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha