زن هتاک و حمله‌کننده به روحانی آمر به معروف بازداشت شد.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری حوزه، یک روحانی آمر به معروف در خیابان به خانم بدحجاب تذکر می‌دهد که یکی از خانم‌های حاضر در صحنه، با هتاکی و توهین به این روحانی، به وی حمله کرده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش بعد از این که این کلیپ در فضای مجازی منتشر شده است، زن هتاک بازداشت شد و اظهارات شهود جهت درج در پرونده نامبرده تکمیل شده است.

خواسته مردم، برخورد قاطع و سریع دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اخلاقی است.

کد خبر 646315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 384
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 50
  • مصطفی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    ما یک کشور اسلامی هستیم و حجاب خوب باید رعایت شود.تهاجم فرهنگی غربی که سالهاست آغاز شده باید خنثی شود.
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      کسی که خود بی اعتنا به قانون اسلامی است چگونه می خواهد به دیگران امر به معروف نماید،؟
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      74 27
      اوناهم‌‌کشور‌غربی‌هستن‌باید‌هرکی‌میره‌حجابشو‌برداره؟
    • ابوطالب پارسا IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      من فیلم رو دیدم. لباس خانم کاملاً پوشیده بود. خیلی زرنگ هستید دزدهای یقه سفید رو بگیرید. حتی جرات چاپ کردن نظر مخالف رو هم ندارید.
    • GB ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      این روحانی هم همین کار را با عصایش انجام داد .
    • امیرعلی رضایی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      79 70
      حجاب و پوشش خوب از قدیم الایام در ایران وجود داشته و حتی درتصاویر بدست امده از زنان هخامنشی و اشکانی و ساسانی نیز رنان بسیار با حجاب و با عفت بوده اند . دستورات دین مبین اسلام نیز حجاب و عفت را هم بر زنان و هم بر مردان واجب کرده . همه دستورات اسلام هم دلیل منطقی دارد و اگر از عالم بزرگی بپرسید حتما به شما جواب میدهد . پس مشخص است این بی حجابی ها هدیه غربی ها و تهاجم فرهنگیشونه . بیشتر کسانی هم که مخالف حجاب هستند و اینجا نظر منفی میدن مرد های پست فطرتی هستن که دوست دارن خیابون پر بشه از زنان بی حجاب. اکثر خانم های محترم حجاب و پوشش مناسب رو دوست دارن
    • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      67 16
      کل کشور رو بدحجابی برداشته اونوقت با یک تذکر که مسئله بدحجابی حل نمیشه روحانی محترم اشتباه کرده البته در کنار بدحجابی آقازاده های مفت خور ، مفسدان اقتصادی ،رشوه خواران کلان،پارتی بازی ها در اداره جات و صدها مشکل دیگر آیا آمر به معروفی هست؟
    • . IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      24 31
      کاملا درسته
    • درد کشیده IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      37 39
      باسلام.بله اکثریت این خانم های بدحجاب که نه حدی سرشون میشه ونه شوهر وخانواده حالیشون میشه .با بد حجابی وبی حجابیشون دارن تن فروشی میکنن.وبه حدی اوضاع رسیده که شوهر بیمار دل من برگشته میگه اون ارج وقربشون از همه زنا بیشتره.وبا هر کدوم از این خانما که بهش پا بدن حتی رابطه جنسی هم برقرار میکنه.در حالیکه اگه خانم حجاب داشته باشه کسی جرات نمیکنه به زن زندگی خودش همچین توهینی بکنه.وسگهای هرزه ای به مثل شوهرمن دیگه میدون پیدا نمیکنن دایما خیانت کنن. کاش حداقل جامعه ما که اینقدر مرد سالاره وحتی به خیانت مکرر مرد هیچ توجهی نداره حداقل با خانمهای بی بندوبار وبی حجاب برخورد کنه.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      ما فقط در اجرای حجاب ادعای اسلامی بودن میکنیم ، اسلام فقط حجاب نیست، اسلام وقتی به دل انسانها نفوذ میکند که تمام قوانین اسلامی و عدالت با تمام وجود اجرا شود ، نه اینکه گزینشی با احکام الاهی برخورد شود ، تا حالا چند نفر از مسولین خیانت کار به اسلام و حقوق مردم را در انظار عموم حد زدند ، تا مردم اجرای احکام الهی را درک کند، با گفتن حکومت اسلامی فقط به اسلام دارند ضربه میزنند،
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      4 0
      داداش منفی ها رو بشمار
    • یونس جوکار IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      7 7
      بعد این کشور اسلامی مشکلش فقط حجابه؟دزدی اختلاس،رانت انگل زاده ها ،فقر، اینا چی؟
  • ناشناس IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    با بعضی کارهایی که درکشورانجام شده است مردم بشدت عصبی هستند...
    • شهرام IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      عجب
    • روانشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      با قاطعیت با بی حجابی و ترویج کنندگان فرهنگ بی حیایی و بی عفتی باید برخورد شود
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      یک عده از زنهاخودشونودر حد حیوان رساندن که هیچ پوشش نداره.کلی زندگیها رو بهم زدن. کسی هم حق اعتراض نداره
    • تهرانی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      30 16
      و خاکستر داغ بر سرت می ریزند و تو برای هدایت آنها دست به درگاه خدابرمی داری.داستان مرد یهودی که بر سر پیامبر خاکستر می ریخت و بازداشت نشد.
    • مهمان IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 5
      چه ربطی به حجاب داره اینا بی حیا هستن از خدا شونه کشورو به هرج و مرج بکشن
    • bahoz IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      چرا جلوی اختلاس گرا نمیگیرید گیر دادید به تار مو
    • انقلابی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      50 16
      مگه با بی‌حجابی و لختی مشکلات کشور حل میشه جناب باهوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کینگ IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    چراآدم هابه خودشون اجازه ی بی ادبی به همدیگر رومیدند
    • آرش IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      درسته ولی دلیل نمیشه بی قانونی کنیم.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      30 31
      حجاب یک امر الهی است واز جزء فرهنگ ایران باستان تا کنون بوده است ،ربطی به اختلاس ندارد ،بااختلاس گر باید قانون برخورد کند ،متاسفانه بعضی ها اوامر الهی راباماده وقانون اشتباه گرفته اند
    • خیرخواه IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 4
      سلام دوستان هرچیزی جای خودش راداره ماکه نمیتونیم جلوی اختلاص رابگیریم این کار راباید مسئولین انجام بدند ماباید امربه معروف کنیم درحقیقت امام حسین علیه السلام هم بخاطر امربه معروف جان خود وخانوادشون رافدای اسلام کردند ولی الان میبینیم همه ی دغدغه ی خانمها به جای تربیت فرزندانشون شده آرایش وندل مو ولباس خودشون آخرش به کجا می خوان برسن خدامیدونه واقعا تواین دوره زمونه عقل نردا به چشمشونه اگه یه زنا دیدن که بابی حیایی خودنمایی میکنه دل از زن خودشون میکنند میخوام بدونم اینایی که خودنمایی وتن فروشی میکنند آیا میدونند چه حق الناسهایی گردنشونه چه بحث ودعوا وطلاقهایی هست که تواون سهیم هستند ولی صدحیف که مثل کبک سرشون زیر برفه وتنها حرفی که میزنند اینه که دلمون باید پاک باشه خواهر من دل پاک سرجای خودش ولی بی حجابی تو ازدل پاکت خبر نمیده اگه دلت واقعا پاک بود خودت را جلو هر کس وناکسی به نمایش نمیگذاشتی که دل مردای چندتا خانواده رااسیر خودت کنی
  • هموطن IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    کاش یاد می گرفتیم هر کسی که از ما انتقاد می کند دشمن ما نیست وبه هم حتی به خاطر مخا لف بودن دیدگاه ،روش زندگی وسلیقه شخصی هتاکی نکنیم ویاد بگیریم با وجود اختلاف ها همدیگر را دوست داشته وبا ارامش ومنش انسانی همدیگر را با احترام بپذیریم در ان صورت است که می توانیم ادعای فرهنگی وشهروند اگاه به فرهنگ همز یستی داشته باشیم بیائیم در گام اول به هم احترام بگذاریم با وجود تمام تفاوت ها ،.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    آیاآقازاده های خارج ازایران هم شامل امربه معروف ونهی ازمنکرهستن؟
    • علی اغا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      آفرین موافقم .
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      96 9
      احسنت
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      28 79
      این چه ربطی داره
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      24 7
      کاش، من هم همین حرف را میزنم،ولی بعضی‌ها خود خواهند نمیشه گفت بالای چشمت ابروست
    • الی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      29 90
      چه ربطی داره ما تو کشور خودمون هستیم اونا غرب خود فروخته اونجا هم هستن فعلا بحث داخل کشور الکی همه چیز با هم قاطی نکنید چون گرانی هست با یدمردم عقدهاشون با بی حجابی خالی کنن دم آخونده و دستگاه قضایی گرم اگه من اونجا بودم میزدم به له لوردش میکردم زن بی حیا
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      45 11
      احسنت
    • گلی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      26 8
      دم شما گرم .ولی جواب شما منفی است .چون یا باید پشت شما پر باشه یا مشت شما. واقازاده ها هردو گزینه را دارا می باشند . امر به معروف و نهی از منکر فقط مخصوص انسان های عادی وفقیر جامعه است که گردن کلفت ندارند .
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      90 33
      کاش یاد بگیریم سرمون تو لاک خودمون باشه
    • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 0
      بااصل قضیه کاری ندارم بی حجابی وبیحرمتی صدارزش است . اناباید پای درددلاینها نشست ودیدچرااین کارهارو می کنند .اگریک بدحجاب راهتک حرمت می کنند باید همه اقازاده های مفت خوروبی ارزش وحرام خورو...... راهم باید شامل شود .همیشه ضعیف زیر پا له میشود وظالم سرامد است
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      20 11
      یعنی اگه یه تعداد آقازاده غلط زیادی میکنند ماهم باید پیرو اونها باشیم که عقب نمونیم !!!!
    • ناشناس IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      چون آقازاده ها یک غلطی کردند بقیه هم باید بکنند؟ بر فرض یک آقازاده ای خودش را دارد زد شما هم می روی خودت را دار میزنی که از قافله عقب نمانی؟!! با اینها باید قانونی برخورد کرد نه با امر به معروف و کاش یاد بگیریم وقتی کار ما بر جامعه تاثیر دارد به تو چه و عشقم می کشه و ..‌‌بی معنی است دقیقا همان طور که اگر من یک اسپری کنم در خیابان اجازه به تو چه و اسپری خودمه گفتن ندارم این طلبه به نظرتان اصلا دستش به آقازاده و اختلاس گر و چه و چه می رسد؟ می خواهید برود اروپا آقازاده ها را امر به معروف کند که عزیزم اینقدر کثافت کاری نکن بذار اینستا گرام ! یا توقع دارید برود کانادا به خاوری امر به معروف کند هر چیزی جای خودش خلط مبحث در این مورد بی معنی است و البته اشتباه
  • امیر عبدالرضایی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    مواظب باشیم که بافتار وعملکرد خود امربه معروف ونهی ازمنکر کنیم.
    • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 1
      سلام میگم هرکسی را توی قبر خودش میخابونن خدا اصلشو درست کنه بچه‌های خودشون توی خارج بی حجاب میگردن هیچی نیس
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    شیوه امر به معروف اینگونه نیست.
    • سعید IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      میشه شما بفرمایید شیوه امر به معروف چگونه است
    • هادی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      میشه بفرمایید چطوری باید به اون خانم تذکر میداد خوب اون بنده خدا روحانی خیلی مودبانه بهش تذکر داد که حجابت درست نیست لطفاً مراعات کن چیز دیگه ای نگفت
    • مش مندلی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 6
      خیلی مودبانه باعصاش زد توسرش
  • ناشناس IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    جلو جمع امربه معروف به درد نمیخوره
    • FR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      89 28
      طوری که درفیلم مشخصه حاج آقا تذکرمودبانه نداده با چوب یاعصای دستش حمله کرده
    • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      14 2
      خیلی از افراد هنوز یاد نگرفتن که در مورد چیزی که هنوز ندیدن نظر ندن فقط یاد گرفتن در مورد هر چیزی که میشنون یه چیزی بگن مگه شما اون لحظه اونجا بودی که داری میگی خیلی مودبانه تذکر داده یا نه ؟ بهر حال میخوام بگم راجع به برخورد فیزیکی با عصا چیزهایی گفته شده که منجر به این درگیری شده فقط کسانیکه اونجا بودن میدونن چی شده .
    • GE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      33 6
      چرا امر به معروف شده فقط برای کسانی که می‌خواند خودشان باشند آمران امر بمعروف بروند اختلاس گران و کارمندان ساده ای که خدایی می‌کنند امر بمعروف کنند و جواب آنها راهم حتما رسانه ای کنند ما مردم قضاوت. کنیم
    • کورد زاگرس IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 4
      ببینم آقایاخانم...شما اونجا بودین و دیدین که مودبانه بهش تذکر داد؟؟؟بعدشم هرکسی مسئول گناهوثواب خودشه...به کسی چه مربوط
  • مهران IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    فیلمش داره دست به دست می شه زن مورد نظر اصلا بدحجاب نیست
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      10 7
      جلوی جمع بی حیایی پسندیده اســـــت آیـــــااااا؟؟!!
  • محمد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    فاین تذهبون
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      30 15
      بازیگرگرای تلوزیونادرست کنیدهمه بدحجابیادرست میشد
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 0
      عجب
    • الی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      20 40
      اون خانمی که تو فیلم هستش طرفدار کسی دیگه بوده اون خانم های بی حجاب تو فیلم مشخص نیستن در ضمن شما حجاب چطور میبینید بفرما دیگه لخت بزن بیرون مردم ما این همه شهید دادیم خون ریخته شد
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 4
      فارسی بنویس ایرانی
    • شهاب IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      6 0
      روحانی که پیر مرده آخر فیلم میگه من بتو چیزی نگفتم مشخصه این زن به طرف داری یه زن دیگه به روحانی حمله کرده . ما مردم ایران تحمل یه بوق ماشین نداریم چه برسه به تذکر فقر مالی فقر فرهنگی میاره فقر فرهنگی هم فحشا،خوشونت... دیگه از جیب بری ترکیه و غرب چیزی نمیگن که جامعه ما رو سفیدشون کرده خدا کنه بدتر از این نشه
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    روزبه روز بی حجابیاشون بدتر میشه باباتوروخدافکری بکنین مثلااینجامملکت اسلامیه
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      83 28
      شما اگه ناراحت هستید می تونید برید یک کشور کاملا اسلامی مثل عراق
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      80 16
      شما چرا دنبال شکار کردن زنهای بی حجاب هستید ونگاه می کنید مگر نمیگن انسان در حال راه رفتن باید به زمین خیره باشد که ملائک برای او صلوات بفرستن این سخن را من از روحانیون شنیدم پس چرا خود اینها عمل نمی کنند
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      83 7
      دزدی میکنن کشور اسلامی نیست
    • آیهان IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      49 6
      اگه همینقدر به فکر اقتصاد و تورم و گرانی بی حد و اندازه ی این مملکت بودین الآن خیلی چیزا حل شده بود ، متاسفم برای خیلی چیزها
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      70 9
      آگه اینجا مملکت اسلامیه ، چرا به این اختلاس و دزدی های کلان و مافیای دارو ، و و و هزاران کارهای بد دیگه نمی‌رسند.
    • امیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      43 3
      بابی حجابی وولنگاری مخالفم ولی روزبه روز فقر وفلاکت وگرونی وخالی شدن سفره مردم وعرق شرم وخجالت سرپرست خانواده ودزدی وبی عدالتی هم داره زیادمیشه
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      31 5
      از آقا زاده های خارج کشور که اینجا کاسه داغ تر از اش هستند حجاب خانم ها بدتر نیست که خیلی هم بهتر است
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      23 44
      لعنت بر هر چه زن بی حجاب
    • خسته از همه چی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 0
      میدونید وقتی تو خیابون و مترو یکی رو امر به معروف میکنید چه وقایعی قبل از حرف زدن با اون خانوم افتاده؟ ۱:خانوم از سرکار/ دانشگاه/ مطب/کار اداری/خرید/برگشته و به شدت خسته هست ۲:به علاوه اون بالایی ها این خانوم با یکی از همکارا،دوستان،یا خانواده دعوا کرده و حال روحی خوبی نداره ۳:این خانم کلا به هیچی اعتقاد نداره ۴:مدتیه که ضربه روحی بدی خورده ۵:همون لحظه خبر بدی شنیده ۶:هزاران فکر و خیال داره.ذهنش مشوشه،نیاز به ارمش داره ۵:شما حتی یک درصد هم اون خانوم رو نمیشناسید ،با روحیاتش،علایقش،مدل زندگیش،کسایی که باهاشون دوسته،خبری ندارید ۶:اگه بخواید از موارد بالا با خبر بشید حداقلش باید یکی دوماه باهاش ارتباط داشته باشید تا بدونید از چه راه و روشی برای امر به معروف بهره ببرید و برعکس اون خانوم هم باید همین اطلاعات رو درباره شما تا حدی داشته باشه تا به حرفتون گوش بده ۷:شما بدون توجه به همه ی اینها جلوی راه خانوم سبز میشین و یه چیز بهش میگید نتیجه این که هر دعوا و کتک کاری کاملا طبیعیه اگه غیر از این بود باید خداروشکر کنید
  • مهدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    احسنت بر قوه قضاییه . آفرین بر شما ، خدا قوت که اینقدر به فکر مردم هستید ، درست فرمودید باید با برهم زنندگان نظم و آرامش در جامعه برخورد بشه . این خواسته مردم هست . اما مردم خواسته مهم تری هم دارند و اون برخورد و رسیدگی به موضوع ترک فعل مدیران ناکارآمد دولت قبل و در رأس اونها حسن روحانی هست . امیدوارم قوه محترم قضائیه به دادخواستی که بیش از پانصد و بیست هزار نفر شخص حقیقی با شماره ملی ثبت شده علیه عملکرد حسن روحانی تنظیم کرده و به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ارائه داده اند هم رسیدگی کنه . فراموش نکنیم که ظالم به مردم هر چقدر قوی تر باشه اجرای عدالت در مورد اون ، کام مردم رو بیشتر شیرین می کنه . به امید ظهور مظهر عدل الهی مولایمان امام زمان علیه السلام .
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      84 7
      در مملکت اسلامی فقط حجاب است که باید مورد توجه قرار گیرد ،فساد دزدی اختلاس زمین کوه دریا....خوار ی شامل امر بمعروف ونهی ازمتکر نیست تا اسم اسلام میاد همه حصرات میرن سراع حجاب
    • من IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 1
      جمع کن از ایران برو😂😂
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 9
      باید موقعی به قوه قضاییه احسنت گفت که جلوی رشوه خواری ها و باندهای اختلاس گرفته شد ، نه با این کارها واقعا متاسفم ، الان از دست زورگیرها آدم جرات نمیکنه تنها از کوچه خلوت رد بشه
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    خیلی اززندگیها به خاطربیحجابی خیلیها داره خراب میشه
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      69 8
      اون روحانی اگه راست میگه بره آقا زاده ها را نهی از منکر کنه اون زن محترم حجابش در حد معقول و مناسب در جامعه بود
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      18 36
      انشالله به امید ظهور عدل الهی مولایمان حضرت مهدی
    • ستاره IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      16 2
      چرا نمی گید خیلی از زندگی ها به خاطر نگاه نا مربوط مردها خراب میشه.همش خانم ها رو میگید فکر مردهای ما رو از بچگی خراب کردند
  • عباس نعیمی نیا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    آقا با این سرعت عمل، یک سر به پرونده های دزدی بیت المال و اختلاس و رانت ها بزنید، ملت دعا گو میشن
    • IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      40 20
      خفه شو بابا تو انقدضعیفی ک به خاطریه مو زن زندگیها داغون میشه
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      32 5
      نه بابا ما فک کردیم بخاطر گرونی و اختلاس و ایناس،...
    • لا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 7
      ایامشکل مملکت مدل مو ولباس جوانهاست اقای احمدی نژاد یادتون نره بزاریم جوانها جوانی کنن
    • یاس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 1
      چرا مغالطه میکنید . هر بخشی از جامعه نیاز به اصلاح اشکالات دارد . هر چیزی به جای خودش .مثل اینکه به کسی که تشنه است شیرینی خامه ای بدیم بگیم به جای آب اینو بخور . هر چیزی جای خودش رو داره ، زن های بی حجاب تمام جامعه رو به فساد کشیدن . . فساد خانواده یعنی فساد کل یک جامعه و دشمن کلید اصلی رو پیدا کرده که با فساد زن و مادر و جامعه اسلامی نابود میشود . جهل مردم و دوری از تعالیم دینی و خودباختگی مردم زمینه ساز این هدف دشمن شده .
  • مریم توکلی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    بخاطر مشکلات اقتصادی مردم در فشارند دزدی و اختلاس مزید بر علت شده و مردم خسته اند و اینو از چشم روحانیت میبینن اما بد حجابی و بی حجابی دلیل ندارن در قم الان خیلی بد حجابی متاسفانه زیاد شده به نظر من اون خانوم باید باهاش برخورد بشه
    • امیر IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      اونها هم به جای خود ...هم باید جلوی بی حجابیها وبد حجابیها که باعث برهم خوردن نظم و آرامش در خانواده ها می شه مقابله کرد و هم با دزدیها و....
    • US ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      69 10
      هر کسی رو تو گور خودش میزارن مقصر روحانی مثلا به قول خودشون لباس پیامبر پوشیدن که شبیه پیامبر عمل کنن از کی تا حالا پیامبر آبروی مومنو تو جمع میبره
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      10 8
      باحرفتون کاملامؤافقم،مامردمی احساسی هستیم که درهرکارمون یا باافراط عمل می کنیم یاباتفریط!هیچ حدوسطی نداریم،لجبازیم حتی باحرف حق اگه اززبان کسی باشه که خوشمون نیاد،لحظه ای هم که شده به قول معروف کلاهمون راقاضی کنیم این همه خیانت اخلاقی همسران به همدیگه،سقط جنین،آرایش های بیرون از خونه به قصد شوهردزدی،پرونده های طلاق وقتل به خاطر خیانت ورابطه نامشروع
    • الی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      18 47
      چرا مشکلات از چشم روحانیت میبینن مگه همه مسولین ما روحانی هستن یه درصدی ازشون آخوند هستن مظلوم تر از روحانیت تو کشور ما نیست که مشت دختر پسر قرتی امروزی بی خونواده دنبال چلف بازی هستن بهشون توهین میکنن این لباس پیغمبر بود به دست ما رسیده که حرمتش هم نگه نداشتن متاسفم برا مملکتم
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    قانون باید اجرا بشه اگه جلوی بدحجابی گرفته نشه معلوم نیست این اوضاع به کجا ختم بشه
    • GB ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      38 11
      قانون بد قابل اجرا نیست.
    • فرهاد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      10 5
      اختلاس دزدی از بیت المال به کجا ختم شد. اینم سعی کنید مسل اختلاس رسیدگی کنید.
  • روح اله زارعی شمس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    لباس روحانیت چه ربطی داره به وضع مملکت طلبه هاازمابیشترسختی وتورم رو لمس می کنند
    • ناشناس IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 1
      زنی که با وضعیت نامناسب در کوچه وخیابان شوهرنداره که جلوش رو بگیر تازه اون شوهر عوضی افتخار هم میکنه
    • امیر IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      35 2
      اره حق باتوست ازبیکاری و گرسنگی درعذابندبایدکمکشون کنیم
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    درود بر اون مرد روحانی که حکم خدا رو اجرا کرده
    • زهرا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      9 15
      من مظلوم تر از جامعه روحانیت ندیدم.خداکنه امام زمان ظهور کنن
    • DE ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      45 13
      شما حتما یکی از اونایی
    • ناشناس IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      طلبه ها و معلم ها خیلی سختی میکشن باید حقوشون اضافه وسختی کار بهشون بدن
  • عبدالله IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    باید با کسانی که به لباس مقدس روحانیت توهین می کنند به شدت برخورد کنند. این زن ظاهرا در دفاع از زن بی حجاب دیگه ای به این دو روحانی توهین میکنه
  • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    من متنفرم از بی حجابی و بی حیایی چه در زن باشد چه در مرد
  • داود IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    با فرد خاطی باید برخورد قضایی بشه، واقعا شرم آوره. حرمت لباس مقدس روحانیت باید حفظ بشه.
    • LU ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      18 3
      سری هم به سخنان سید شهیدان بهشی بزنید واینقدر به دست وپای مردم نپیچید
  • محمود رضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    اگه میخواین امر به معروف کنید یه خانم بود بهتر
  • فروتی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    خانومی بد حجاب یعنی چه. منظورتون چیه.
  • حسن IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    بی‌حجاب بوده درست ولی با مهربونی و نرمش
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    قوه قضاییه کارای مهمتری هم داره! این خانم معلوم نیست چقدر مشکلی روحی و درد وغم داشته که اینجوری برخورد کرده جلوی عصبانیت وغم مردم رو باید بگیرین تا به جون هم نیفتن ...
    • علیرضا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 3
      به نظر شما چطوری باید می گفت همین بی حجابهاجوانها را از را بدر میکنن
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      7 21
      هر کی مشکل اقتصادی داره نباید پاچه مردم رو بگیره. بزنه یکی بکشه دیه اش رو از کجا بیاره؟
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    با بد حجاب باید جدی برخورد شود ما کشور اسلامی هستم ما شهید دادیم
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 1
      احسنت مردم درد غم دار میرم
  • وحید IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    87 98
    قوه قضاییه ،تکلیف شکایت ۵۲۰هزار نفر از هموطنامون از حسن روحانی پس چی میشه چرا قانون فقط واسه بدبخت بیچاره ها اجرا میشه آیا شما هیچ مسئولیتی در قبال شکایت ۵۲۰هزار نفر ندارید ؟چرا همش شعار میدید ؟پس عدالت کجاست؟هموطنان هم این تبعیض ها رو میبینن واینگونه عکس العمل نشون میدن واینگونه بی احترامی به روحانیت میشه اگر میخواهید عدالت اجرا شود ومردم به شما اعتماد کنند حسن روحانی رو محاکمه کنید.
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 27
      کاش تمام دلسوزان نظام و دلواپسان حجاب رفتار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را در برخورد با اینگونه مسائل را الگوی خود قرار میدادند
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      31 4
      ما شهید دادیم درست ولی این همه دزدی اختلاس میشه چی آیا برا اینکه مملکت درست اداره بشه شهید ندادیم فقط باید با بی حجاب برخورد کرد با این همه تورم و گرونی چرا کسی امر به معروف نمیکنه
    • منتقد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 0
      همه شما که دارین قضاوت میکنید لطفا اولین سنگ بزنید به خودتون بعدا اگر از شما گناهکارتر پیدا شد با تخته سنگ بکوبید به سرش مردم نان ندارن بخورن اول شکمشون سیر کنید بعد براشون برید بالا منبر
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      26 1
      شهدا فقط برای مبارزه با بد حجابی شهید نشدند برای مبارزه با رانت‌خواری وزمین خواری و اجرای عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد اقتصادی ومبارزه با زندگی اشرافی آقازادگان هم بوده است
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      26 8
      جان عزیزت بس کن شهیددادیم که اینجوربشه مردم نون شب ندارن حجاب شده دغدغه شماها
  • دلواپس IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    لشکر شیطان (منافقین) فعال شده اند،مخصوصا در فضای مجازی ،مواضب باشیم.
    • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      26 4
      موافقم، و اصلا چرا اون روحانی نگاهش به زنان نامحرم بوده،چرا مردم عادی سرشون به کار خودشون هست ااین گناه نیست! وچطور به مشکلات مردم رسیدگی نمیشه
    • سیدامیرعلی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 3
      درودبرقانون
  • حسین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    این زن رو باید به اشد مجازات رسوندش چون فقط بی ادبی به روحانیت نکرده بلکه مخالفت با امر به معروف و نهی از منکر کرده که یک واجبه عینی هست.
    • یه ایرانی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      آفرین به تو که بااین فتوا کل مشکلات اقتصادی فرهنگی.فرار مغذها اختلاس بیماری و....حل شد. خدا عمر با عزت به امثال تو ....بدهد تا بیشتر مملکت رو داغون کنید
    • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 3
      عزیزم خوب شماقاضی نیستی
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    مشکل کشور ما تنها بی حجابی نیست بلکه ریا. تظاهر. اختلاس. بی مدیریتی و.. هست. چرا با اینا برخورد نمیشه
    • ویدا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 0
      روحانی که باعصا به سر اون بنده خدازده چه حکمی داره ایا امربه معروف با زدن هسش
    • مجید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 0
      کاش قانون امربه معروف واس پولدارا و بازیگرا و حتی زن و بچه روسایی که بچهاشون اونورن هم اجرابشه .
    • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      31 1
      اول برن جلوی دزدیهاروبگیرن ابعدامربه معروف کنن بی عدالتی روجلوش روبگیرن
    • ناشناس IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      آفرین
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      22 2
      برین با دزدیها رسیدگی کنید
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      13 6
      احسنت لباس روحانیت نشانی از مکتبی بودن ائمه اما آیا شخص روحانی خودش واقعا کار درسته تویه این مملکت هیچ چیز سر جاش نیست اما من یاد ندارم حدیثی روایتی شنیده باشم در باب اینکه کسی به صحابه یا خود پیامبر یا امام هتاکی کرده باشه وامام یا پیامبر دستور برخورد داده باشن جز اینکه با برخوردی محبت امیز شخص رو به دین اسلام اوردن اینه امربه معروف .کار خانم خوب نبوده اما اون روحانی باید درخواست عفو خانم رو میکرد تا اون خانم بفهمه که اسلام وامر به معروف چیز زیبا ودلنشینیه
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      9 5
      اآن زن نادان بوده باید با روش خوبی طوری برخورد کرد که خودش پشیمان بشود مگر سر پیامبر خاگروبه نریختند هر روز این کار را دشمن هنگام ورود پیامبر از کوچه میکرد یک روز پیامبر دید او این کار را نکرد پی گیری کرد دید بیمار است رفت عیادتش آری عزیز بی حجابی او از رفتار های غیر اسلامی جامعه نشئت میگیرد وگرنه او خودش میداند بی حجابی بد است
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      22 2
      روحانی نباید قضاوت ظاهری می کرد اگر با عصا زده سر زن را باید قصاص بشه
    • لا IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 1
      ای دادبی داد
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      7 17
      با اینها هم باید برخورد بشه ولی وضع حجاب در ایران که یک کشور اسلامی است مورد رضایت عرف جامعه نیست باید جریان بدحجابی درکشور پیگیری شود وبا افراد بدحجاب برخورد کرد
    • مهرداد US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      دقیقا
    • ناشناس IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      چرا دخترای اقازداها توی کشور خارج بی حجاب هستن
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      8 1
      مغز فندقی....
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    19 1
    بچه های همین رعیسان آمر به معروف وضع و حالشون رو ببینی میفهمی که تو کجای قضیه هستیم
    • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      مغز فندقی یعنی چه روز قیامت هم این را میگویی برو به فکر قیامت باشید حجاب دستور خداست
  • فاطمه IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    صد درصد اینها طبق برنامه و دستور سازمان‌های جاسوسی خودشان را در معرض مومنین و انقلابیون قرار می‌داند و بسیار بی حیا هم هستند
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 1
    واقعا نظر مردم عادی طرفداره کدوممممه؟؟؟
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 3
    اگه یه نفرپیدا شد یه دستی به این خانم رسوند چی باید گفت!؟حتمآ طرف میخوادبگه این خانم یه قانون رو رعایت نکرد من هم یه قانون رو دیگه!!؟بعدی هم میاد یه قانون دیگه رو و..... رعایت نکردن قانون باعث ایجادجرم وجنایت میشه حالا چه رد شدن از چراغ قرمز چه بی حجابی وچه اختلاس
    • آرین IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      12 2
      اگه راست میگید همین سلیبریتی ها که عکس های بد حجاب تری رو به نمایش می زارن به اونا تذکر بدید حجاب اگه باید باشه برا همه باید باشه متاسفانه قانون فقط برای مردم بد بخت اجرا میشه اینا زورش فقط به مردم عادی می رسه
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 1
    پرونده اسید پاشا و اختلاصگرا به کجا رسید دستگیر نشدن؟
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    37 3
    اگر جرات دارید بطور مثال برای جلوگیری از دریافت ربا توسط بانک‌های اسلامی، امر به معروف کنید و منتظر نتیجه بمانید، یا در فلان اداره، علیه ظلم، امر به معروف کنید، مثلاً آموزش و درمان رایگان (طبق قانون اساسی). این حجاب هم دم دستی است و هم معمولا بی دفاع. مگر همین اقا جای دیگه اثری از ظلم و ضدیت با احکام اسلامی نمی بیند؟!!
  • ولش IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    واقعا برای زنهای مملکتم متاسفم.برهنگی هنز نیست.بی عفتی هنر نیست.اگر بود،حیوان از همه یاهنزتر بود
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    29 6
    زندگی هرکس برای خودش ای کاش کسی دخالت نمیکرد
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      8 4
      حق مطلب رو ادا کردی
  • زینب IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 6
    روحانی با عصا زد تو سر خانم ،خانم هم عکس اعمل نشون داد،
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 1
    کدام خواسته
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 32
    این قبیل افراد رو باید بگیرن از موهایشان آویزان کنن تا درس عبرتی برای افراد احمقی همچون این شوند
  • GB ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    26 6
    این خانم بد حجاب نبود فقط مانتویی بود وحد شرعی را رعایت کرده بود.در ضمن امر به معروف نهی از منکر شرایط دارد
  • احتشام GB ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 6
    با سلام اول اینکه کلیپی که منتشر شده اون خانم حجاب قابل قبولی داره مانتو گشاد شلوار حتی مچ پای این خانم هم مشخص نیست و چیزی که توی فیلم مشخص هست بنظر میاد مغنه هم به سر داره . در ضمن فرض کنید مقداری از موی این خانم بیرون باشه این دلیل نمیشه یه روحانی که باید الگو باشد با عصا به سر و کله کسی بزند . اینجور رفتار ها بیشتر باعث دور شدن روحانیت از مردم میشود لطفا کلیپ رو بد قت باز بینی کنید اینجور موضوع ها بیشتر باعث نفرت میشود
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    23 1
    کاش یکی پیدابشه به اختلاسگران امربه معروف کنه ونه اینکه بعدازامروبه معروف همدست معروف بشه نمونه اش شرکت بادران...کی بود کی بود من نبودم
  • سویل IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    کاش دستگاه قضا تو کارا دیگه هم همینجور بسرعت ورود میکرد
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    26 1
    من تعجب می کنم که چطور این قدر سریع این زن پیدا و دستگیر شد اما روزانه هزاران دزدی در کشور و در شهرهای مختلف اتفاق می افتد اما یکی از این دزدها هم دستگیر نمی شن
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 16
    بد حجابی دار غوغا می کنه مخصوصا این سلبریتی ها خجالت هم نمی کشن شدن الگوی جوانی مملکت
  • محمد حسین محمدی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    به شدت با امر. به معرف حاج آقا موافقم از دادگاه محترم میخواهم که هر چه سریعتر این خانم را مجازت کنند
  • محسن IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 5
    با عرض احترام خدمت تمامی مهربانو های کشورم امیدوارم که هر چه سریعتر این عفریته ها از خیابان ها جمع شوند گاها از دیدن این حجم نا متناسب ژل و بوتاکس و غیره حال مشمئز کننده به آدم دست میده
  • وحید IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    باید یه گوش مالی زنو بکنن تا دیگه پرخاشگری یادش بره، فکر نکرده حجاب تو کشور قانون هست و باید ازش پیروی کنی
  • DE ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    24 3
    فیلم مورد نظر در شبکه های مجازی از ابتدا و انتها موجود و امکان رویت آن وجود دارد ، انصافا" در فیلم خانمی وجود دارد که بدحجاب باشد ؟! حتی همان خانمی که عمامه را لگد می کند ، از پوشش و حجاب مناسب برخوردار است ! چند درصد احتمال میدهید یک خانم با این حجاب و پوشش حامی یک خانم بدحجاب باشد ؟ لطفا" قبل از قضاوت و احساسی شدن عقلایی و منطقی فکر کنید ، سپس فتوا صادر کنید !
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 15
    هر کی دوست داره بی حجاب بگرده بده خارج از کشور.زندگی مردمی که دوست دارن سالم زندگی کنن و به خطر نندازن
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 0
      قربونت ما یه فامیل داریم پست داشت به همه فامیل توی عزا و عروسی تذکر میداد یازنشست شد بچه هاش رو فرستاد کانادا گفت ایران جای زندگی نیست خلاصه ما اللن عکس بی حجاب بچه هاش رو میبینیم جایی هم کانادا در برای ما نیست ما کجاییم که سر نخواستنمون دعواست
  • احمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 1
    چقدر خوب بودمثل این پرونده قوه قضائیه در همه پروندهای اختلاس دزدی فساد مسولین نالایق راندهای که با دلالی روز خوش رو از مردم گرفتن یه کم سریع اقدام میکرد به خدا شب میخوابیم صبح میبینیم قیمت ها رفته بالا
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 3
    کدوم مردم
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      18 10
      چهطرز فکر است اگه اینطور است هرکه حجاب میخواد باید بره عربستان؟؟این کشور مال مردم است، کسی می‌تواند به مردم درس اخلاق بدهد که بقیه کار هایش را درست انجام داده باشد ،
  • ر گ IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    باید با بدحجابی به شدت برخورد کنند اگه جلوگیری نشود بابدترین شرایط روبرو خواهیم بود
  • جواد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 2
    سلام و عرض ادب به همه. نمیدونم من اشتباه فکر میکنم.؟یا اینا هر دوتاشون اشاباه کردن؟بنظر من هم اون آقایون اشتباه کردن که بد رفتاری کردن.هم خانمه بی احترامی و بد رفتاری کرده؟بنظر من هر دوطرف باید محاکمه بشن.بدلیل بی ادبی بهمدیگه و بر هم زدن نطم جامعه.اولا اون اقا باید مثل دختر خودش رفتار میکرد و با عصای دستش به زنه نمیزد.دوما اون خانوم باید بی حرمتی نمیکرد.هر دو طرف باید محاکمه بشن بدلیل بی ادبی هر دوتاشون.
  • رضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 2
    ترحم بیش از حد برخی‌ها را هار کرده است،اگه برخورد جدی شود دیگه کسی جرات نمیکند لخت تو خیابان بگردد.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 7
    وقتی امثال مصی علینژاد با ساپورت مالی سیا در حال سازماندهی افرادی هستند که بدون حجاب و باقصد قبلی در جامعه ظاهر شوند و پس از شنیدن تذکر لسانی شروع به جیغ و داد کنند و حمله بسوی آمر به معروف ، پس کار ما ایراد دارد که بدون توجه به حواشی تذکر میدهیم چراکه شک نداشته باشید فرد یا افرادی هم مامور به فیلمبرداری و انتشار هستند . در واقع ورژن و متد امربه معروف و نهی از منکر نیز الزاما باید به روز رسانی شود . بله در چنین فضایی امربه معروف جدا نیاز جامعه است اما جوانب امر نیز به جد مورد توجه ما باید قرار گیرد
  • قاسم IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 2
    باید برخورد شود
  • ناشناس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا ما همه چی را با هم قاطی میکنیم . قوه قضاییه باید در همه موارد با هنجار شکنان برخورد قاطع بکنه از جمله با دزدیها اختلاسها و...، اما اینکه همه مشکلات را از روحانیت ببینیم هم درست نیست . بلی از قشر روحانیون هم آدمهای متخلف و فاسد هستند مثل بقیه اقشار مردم . ولی خداییش بی حجابی داره بیداد میکنه که منشا ش هم این هنرپیشه ها و سلبریتیها هستند که باید اول با اونها برخورد بشه
  • محمد حسین IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 4
    مردم خوب به جون هم افتادن . واقعا که !!!
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    19 12
    اون خانم محترم حجابش هیچ مشکلی نداره پس بیجا بهش تذکر داده شده ! متاسفانه هر فردی به خودش اجازه میده به مردم کوچه وخیابون بی حرمتی کنه مخصوصا این روحانی که کارش اشتباه بوده وبه خانم محترم هم حمله ور شد !
  • ستاره IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 4
    حجاب واقعی برگرفته از اعتقادات افراد جامعه هست برای رو اوردن مردم به حجاب باید اعتقادات آسیب دیده روترمیم کرد ،تذکر باید از بالا به پایین باشد تا اثربخش باشد
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    27 1
    این آقایان چرا فقط به دوتا تار مو حساسند و احساس تکلیف میکنند پس چرا حتی یکبار هم بخاطر اینهمه دزدی و اختلاس و فقر و بیکاری مردم احساس تکلیف نمیکنند
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 3
    نباید کشور را به هرج و مرج سوق دهیم مثلا این اقا از چه قوه ایی مجوز برخورد با بد حجاب دارد باید کارت شناسابی داشته باشد اینکه می شود هرج و مرج هرکسی جلوی کسی بگیرد و بگوید درست راه برو نخند با موبایل ووو مگر اینکه بپذیریم که روحانی مثل پلیس ظابت دادگستری است که اینهم در قانون نیامده است هرکسی سبب بی نطمی شد برابر قانون رفتار شود ولی...
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 15
    اگر در کشور بی حجابی ازاد شود ایمان مسلمانان زعیف و بی هایی هم زیاد میشود باید جلوی بد حجابی را گرفت
  • Setare IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 16
    هر زنی که حجاب را کنار بگذارد ، حیایش ازبین میرود و شیطان هم شعف ناک و راضی ، ما همگی باید از آن کسانی که خواستار عفت و حیا وحجاب و رعایت اینها هستند و دراین راه تلاش میکنند ،تشکر کنیم. واقعا جسارت به لباس روحانیت کمال وقاحت و بی حیایی است
  • مهدی آذری مقدم IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بارها نظرخودرادراکثر موارد اعلام کردم حتی درهمین مورد امر. به معروف ولی هیچ کدام را نشان ندادید متآسفم
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 3
    اگه همین حرکت در اروپا و آمریکا بشه توی بوق و کرنا میکنن که خانمی را بخاطر حجاب عل کردن بل کردن پس چه فرقی بین ما مثلا مسلمان با آن مثلا کافران
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 2
    واقعا‌ امر به معروف‌ و نهی ... ائمه‌ ما این بود؟ حجاب فقط تو پوشش زن بود ؟یا در حیای چشمان‌ مردان یا فقط مردم. اینگونه‌ به اسلام دعوت میکردن؟؟؟
  • DE ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 1
    چه سریع پرونده روحانی راه انداختن چون روحانی امایه مردبه زن توهین کن این خبرانیست .یه پرونده دزدی ۳میلیاردی چناران خوردن رفت مردوزن بدبخت شدن یه سال مختومه کردن پرونده روکسی پیگیری نمیکن امااین چه زود تازه حکمم صادرمیکنن
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 6
    امر به معروف و نهی از منکر از کودکی باید آموزش داده شود تاوقتی که بچه‌ها بزرگ شدند دیگه فراموش نکنندوامیزه گوششان قراردهند
  • ناشناس IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    ما هم از بی حجابی خوشنام نمی آید ولی حجاب وحیا باید در ذات انسان باشد چه کسانی که در زیر سایه حجاب میلیاردها اختلاس کردند و حبس وبا مهر به پیشانی از زیر جرم خود فرار کردند و مردم را به دین انتقادها یشان بد بین کردند پس ظاهر خیلی مهم نیست
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 2
    ریشه رادرمان کنیدبااین کارهالج بازی زیادمیشودافراط گری رابایددرجامعه ازبین بردکارماشده علی ع بامردم چطوربرخو ردمی کردایامسئولین و روحانیت مابا مردم مثل علی ع برخوردمی کند
  • رها IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 3
    سلام تاوقتی قانون. جلوی این بی بند وباری ها را نگیرد مردم هم نمی توانند امر به معروف کنند واگر اینگونه پیش رود ومسئولین هیچ اقدامی نکنند فردا با دو تکه لباس بیرون می آیند وهیچ کس حرف نمی تواند بزند
  • ریحانه IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    سلام ترا بخدا بداد دختران ما برسید که کورکورانه دنبال بی حجابی می روند
  • رها IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 2
    کاش مسئولین جلوی تولید پوشاک نامناسب مثل شلوارهای تنگوپاره ولباس نیم تنه و. را می گرفتند آخه لباس نیم تنه چه کاربردی دارد به غیر از لخت کردن دخترانه ما؟
  • زهرا IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    سلام آهای مسئولین به داد فرو پاشی خانواده‌ها باشید من خانم 59 ساله که زندگیم به خاطر همین بی بند وباری ها نزدیک بود بهم بخورد آنوقت وای بحال جوانان وبی تجربه بودن آنها و
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 1
    بیکاری ۰فقر۰بزرک ترین منکر است ان هم در ثروت ترین کشور منطقه به این هم باید رسیدگی کرد
  • حسین IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    14 0
    باباب دادمردم برسید،درسته حجاب خوبه ولی جلواختلاسهاودزدیهاگرفته بشه خیلی فشارروی مردمه
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 8
    باور کن هر جا یکی آمد کار درستی ولو کوچیک انجام بده باز چرا جلوی اختلاس ها رو نمی‌گیرید. شروع شد. یه بار میوه فروشی کل پیاده رو ونصف خیابون رو گرفته بود. شهر داری امد جمش کنه. فیلمش رو گرفتن. پخش کردن که آقا برید دزدهای میلیاردی رو بگیرید. با این بنده خدا چکار دارید. زورتون به میوه فروش کنار خیابون رسیده؟ آخه چه ربطی داره هر کی وظیفه داره. روحانی کارش همینه. مامور سد معبر هم کارش. جم کردن وسامان دهی دست فروش تو خیابونه. وغیر..... اینا که نباید امثال خاوری رو بگیرن وبازار رو درست کنن
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    همه مسایل حل شده ب امید خدا
  • خخخخخخ . IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    رای مثبت و منفیها داره خیلی چیزا ثابت میکنه. مرگ بر انگلیس لاشی
  • محسن ولیزاده حجار IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 2
    به نظر من آن برادر روحانی وظیفه شرعی وامر به معروف را انجام داده مسولین محترم فضایی باید به شدت قانون عمل کنند چراکه درصورت عدم برخورد مناسب افراد دیگری هم در آینده جریحتر به روحانیت توهین وحمله خواهند کرد
  • ع ا ز CA ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 4
    باید این زن محاکمه بشود ولی آن چیزی که معلوم است بیشتر اینگونه زنها مخصوصآ این کارها را میکنند که یک سوژه برای خود درست بکنند تا بیایند خارج و بگویند ما پرونده داریم و از اینجور کارها که در شبکه های اجتماعی یاد میدهند و تلویزیونهای فاسد بهارها و غیره.
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 2
    این زن مشکل نداشت شفاف سازی کنید با این هجمه دین ستیزی را ترویج میکنید
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    13 0
    این خانم اصلا بد حجاب نبود آیا مشکل ما فقط همین است دیگر مشکلی نداریم آیا نباید کسانی که به لباس معلم کارگر و.....توهین می کنند برخورد کرد آیا لباس این افراد اهل احترام نیست چرا امر به معروف در مورد دزدی های میلیادی وجود ندارد و گوش شنوایی وجود ندارد چرا قوه قضایی قاطعیتی که در مورد این خانم با حجاب انجام داده در مورد دزدهای بی مسیولیت انجام نمی دهد و در فیلم هم مشخص هست که اول آقا با عصا به سر خانم زد
  • 35517 IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 1
    حالا شما قاطعانه برخورد کن . روحانی امر هم خودش مشکل نداشت؟ پیغمبر اسلام رو خاکستر برسرش میریختن همراهان و یاران رو منع میکرد که حتی چیزی بگن . باید فضای اشرار و تنگ کنید . باید کیف قاپی از زنان رو نابود کنید . باید مزاحمت های اجتماعی رو نابود کنید .
  • گل ها IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    بدحجابی اصلا توجیه نداره ولی ای کاش مشگلات دیگر هم به چشم بیایند مورد رسیدگی سریع قرار بگیرند. امنیت روانی ما در زیر این حجم از فشارهای اقتصادی و ناعدالتی له شده چرا کسی به فکر آرامش روحی ما نیست؟
  • مش حسن IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    کلیپشو دیدم حجابش معمولی معمولی بود این اقا الکی گیر دادن
  • ناصر IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    با عرض سلام .به را حتی می‌توان با بدحجابی مقابله کرد .همانطور که به خاطر کرونا ورود بدون زدن ماسک به اماکن عمومی ممنوع هست و بشدت پیگیری می‌شود در مورد حجاب هم اگر چنین باشد و همه تذکر بدهند بی حجابی و بد پوششی درست می‌شود. من الله توفیق
  • میلاد IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    اون دوستی که میگه آقازاده های اون بر آب!!! بزرگوار اونا با قانون اونجا زندگی میکنن و من و تو با قانون اینجا. پس یاد بگیرید اینجا قانون خودشو داره و ما یک کشور اسلامی هستیم. همانطور که حجاب جزیی از قانون هست پس بدحجابی یعنی خلاف قانون. درضمن اون زنی که داشت به طلبه حمله میکرد نخود آش بود و طلبه به کسی دیگر تذکر داده بودند. تیتر اول خبر هم بخونید درست توضیح داده.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 1
    سلام بروفکرنان کن خربزه آب است اگر است میگن جلوی این همه دزدی تومملکت رومی گرفتن که حال وروزمردم این نشه بعدبیان بهانه تحریم بگیرن هرموقع مشکل مردم روحل کردن دنبال این چیزا روبگیرن
  • طاهره IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    خداوند به همه ماها توفیق امر به معروف رو بده، اگر هر کسی امر به معروف رو از خانواده خودش شروع کنه، جامعه درست میشه، باید حواسمان باشه یه روزی جواب حضرت زهرا و فرزندانشو و شهدا رو باید بدیم
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 8
    یک زن اینقدر وقیح و پر رو !!!! کجا داریم می رویم؟؟؟
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 11
    قم و مشهد دو شهر مذهبی در ایران هستند باید حجاب مطلق اجرا بشه
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 10
    سلام حجاب یک امر واجب الهی است مانند نماز وروز من در اوردی ودل خوا هی نیست اگر که مسلمان باشد
  • ریحان IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    دیگه بعضیا خیلی بیش از حد احساس ازادی میکنن این ازادی حرومشان پیمانکارساختمان قاسمی
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 3
    کاش آدمهای گرسنه هم بازداشت شوند!!!!!
  • جواد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    اون خانم میانسال اصلا بد حجاب نبود .
  • م IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 2
    زندگی خیلی ها به خاطر بد حجابی بعضی از خانم‌ها از هم پاشیده شده کاشکی زودتر جلوی شان را می گرفتن
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 3
    الکی از طرف مردم ننویسید .
  • رضا IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    اولا اون خانم بی حجاب نبود در ثانی نوع امر به معروف اون هم با عصا به سر شهروندان بزن!!!!! ثالثا مردم هزار و یک مشکل دارن گیر دادن به چند تار مو در حالی که خود امر کنندگان با مشکلات فرهنگی و...روبرو هستند کار رو بد تر می‌کنه یاد بگیریم به همدیگه احترام بگذاریم نه افترا.ضمنا همه مردم ایران شهید دادن نه یک طیف خاص پس از شهدا استفاده ابزاری نکنید.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 8
    اگه اینقدر رو بهشون نمیدادند و نمیزاشتند پر رو بشند الان کشور اینطور از بی حجابی به لجن و کثافت کشیده نمیشد کشف حجاب و بی حجابی در کشور ما جرمه و باید سرسع تر از موارد دیگه بهش رسیدگی بشه چون خیلی از زندگیها داره از هم میپاشه اونوقت میگن تو کشور آزادی نیست و ما آزادی میخواهبم اینم نتیجه ی آزادی یه مشت هرزه که به قول خودشون دلاشون پاکه تو خیابونها ولند حال رخساره خبر میدهد از سر درون آخه بگو شما ظرفیت آزادی رو دارید ؟؟؟
  • غلامرضا جاویدانپور IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 3
    امربهمعرف واجب شرعیست
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 4
    من موندم چرا امر به معروف ونهی از منکر فقط راجع به حجابه
  • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    باسلام حجاب مانند دری درصدف برای بانوان هست حجاب حریمی برای بانوان هست آمران به امرمعروف و نهی از منکر باید مورد حمایت مسئولان نظام باشند تا کسی جرات توهین و برخورد با آنان را نداشته باشد باید ازلحاظ فرهنگی و اجتماعی روی حفظ حجاب محترمانه کارشون تاخودبانوان حجاب را مایه نجابت واصالت بدانند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 4
    خواسته واقعی مردم جلوگیری از دخالت در زندگی خصوصیشان است رعایت قانون است شما که به اینسرعت حکم میدهی اصلا میدانی چه چیز بین این خانم و اقا رد و بدل شده مه مار به اینجا رسیده فقط براساس عمامه حکم صادر کردن درست است؟
  • حسینی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 2
    فراخوان،بانوان،قم،علیه،بدحجابی
  • الی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 5
    آفرین بنازمتون دم دستگاه قضایی گرم
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 3
    عجب
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 10
    به نظر من باید به اشد مجازات محکوم ومجازاتش به نحوی اجرا شود که بقیه مردم هتاک درس عبرت بگیرند
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      7 5
      کجای دنیا زنها با همه ارایش میرین بیرون دیگه شورش در اوردن بخدا این همه دزدی همن برای خرج مد وارایش این زنها ست که مردهای بدبخت انجام میدن طرف نان شب نداره ولی مدش از مد دکتر مهندس کم نیست جلوی این زنهای هرزه را بگیرید تا نصف مشکلا ت حل شه
  • ستاره IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 1
    کاش یک تیتر می‌دیدیم که فلان اختلاسگر یا دزد بیت المال به جزای خودش رسید فقط دستگیر میشه بعدشم معلوم نیست کجا میشه
  • امیرعلی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 5
    بایدباقاطعیت با چنین زنان افسار گسیخته ای برخورد کرد .
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 5
    آیا برای برای امر به معروف بهتر نیست از زن استفاده شود همانطور که پزشک زن باید زن باشد آمران به معروف زن تربیت کنید که با رفتار و منش خود بتوانند امر به معروف کنند همانطور که گفتند خواهر حجابت را باید بگوییم برادر نگاهت را شاید آن زن مذهب دیگری دارد در ایران احترام به همه مذاهب واجب است
  • ایران IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 1
    اتفاقا اون خانم خیلی هم حجاب داشت
  • ناشناس IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    چرا کسی به بازیگرای خانم که هر روز یه عکس ناجور و بدحجاب ازشون تو فضای مجازی منتشر میشه کاری نداره؟ اونا الگو باید باشن برای جامعه بعدشم تو این اوضاع اقتصادی خراب چرا روحانیت برای بهتر شدن وضعیت معیشت مردم کاری نمیکنه؟ امر به معروف و نهی از منکر تو فروع دین در درجه7و8 قرار داره خب معلومه آدمی که اون اولی که نمازه رو انجام نمیده حجابش چیه!! میگن فقر که از یک در وارد بشه دین از در دیگه میره بیرون
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 1
    باسلام تو فیلم بدحجابی ندیم زن بودمانتو پوشیده اقای روحانی عصا با سر ان زن بیچاره می کوبید امر به معروف با کتک زدن والله نوبر
  • س IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 1
    آفرین آدمهای عقده ای وبی فرهنگ بایدبازداشت بشن.
  • محسن IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    خانم که بدحجاب نبود وانتظارما ازروحانیت که پیشگامان امربه معروف است بخشش است همان رفتاری که پیامبراعظم داشت.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    اول برید جلوی آقازاده ها وخانم زادها را تو خارج بگیرید . بعدش جلو اختلاس ها را.
  • مهدی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    چطور بدحجابی بد ولی همون دختر اگه به خاطر وضعیت مالی تن فروشی کنه یا تا کمر تو سطل زباله اشغال جمع کنه برای امر معاش زندگی بد نیست بابا مملکت اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشه از حضرت علی یاد بگیرید که از مال بیت المال به برادرش نداد
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    ما که فیلمو دیدیم زنه بد حجاب نبود کاش بقیه مشکلات هم مثل این رسیدگی شود
  • مجتبی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    از طرف مردم حرف نزنید اگر می‌خواهید نظر مردم را بدانید رفراندم برگزار کنید
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    الان تمام مشکلات این مملکت از جمله گرانی و بیکاری و اختلاس آقازاده ها و غیره حل شده فقط بد حجابی مانده حل بشه 😂😂
  • نیما IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    در انتهای خبر از برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و اخلاق اجتماعی صحبت شده ، منظور برخورد با روحانی این درگیری هست یا اون خانم بی حجاب؟ لطفا شفاف کنید
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 1
    دم قاضی گرم باید با این ناهنجاریها وبی حیاییها برخورد شه نمیشه چند نفر هوچیگر آرامش مردم را بهم بزنند
  • حمید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 3
    آنهائیکه به دستور اسلام بی توجهی میکنند و خود را اصلاح نمیکنند باید توسط قانون اصلاح شوند مطلب دوم پارکها برای سک چرانی است یا برای مردم درست شده است و چه گسی باید باین امر رسیدگی نماید ؟ انتظار داریم مسئولین باین امر رسیدگی نمایند
  • سرباز آتش باختیار IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    باسلام نه در مورد بی حجابی بلکه در بسیار از موارد اجتماعی ناهنجاری های اتفاق میافتد و متاسفانه شاهد بدعتهای غلطی در جامعه شده ایم همین خانم که بخشی از حقوق اولیه جامعه را نادیده میگیرد اگر به یک کشور ثالثی مسافرت کند همه قوانین را رعایت میکند مبدا که اقامت وی از ایشان سال شود و یا مورد تذکر پلیس آن کشور قرار نگیرد انگار که این فرد اصلا در آن کشور بدنیا آمده که همه قوانین را رعایت کرده میکند اما همه فرد و امثال هم در داخل کشور چنان بی قانونی و ناهنجاری میکنند انگار که حاکم بر گ و یا ملکه هستند و هر طوری که بخواهند می‌توانند حقوق شهروندی سایر مردم زیر پا بگذارند البته لازم بذکر است امر به معروف و نهی از منکر فقط معطوف به حجاب نیست بلکه در همه شئونات زندگی فردی و اجتماعی باید رعایت بشود از کاسب بازار و کارمند و تاجر و سرمایه‌گذار و تا معلم و روحانی و قاضی و استاد فرهنگ احترام به قانون در همه جوامع مورد احترام است این مختص به جمهوری اسلامی ایران نیست فقط اگر خودمان قانونگذار و یا مسئول بودیم با ناهنجاری ها چگونه برخورد میکردیم همانگونه به قانون شهروندی احترام بگذاریم
  • شکرالهی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 1
    بله باید همه کسانی که بی حرمتی به کسانی که امر به معروف میکنند مجازات شوندواقعا جامعه رو به فناست بااین بی حجابی های وحشتناک
  • مصطفی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    این خانم اگه حجابشا درست کنه همه چیز مملکت دیگه خودش درست میشه!!!!
  • بشیر باوی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 5
    بد حجابی زنان در کشور باب شده زن با حجب و حیاش سنجیده میشه بعضیاشون مثل زنان بدکاره لباس میپوشن غافل از مردان بی غیرتشون نباشیم از شوهر یا پدر و برادراشون اصلا کسی جرات نمیکنه دیگه امر به معروف و نهی از منکر کنه توهین به لباس روحانیت توهین به پیامبر و دین مبین اسلام هست خواستار اشد مجازات هستیم تا درس عبرت بشه
  • میثم IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    نظر بنده امربه معروف و نهی از منکر نباید در انظار مردم باشد
  • حافظ IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 2
    با این بگیر وبند ها اگر قرار به درست شدن بود می‌شد شخصیت خانم ها را اینگونه تخریب نکنید فساد اداری و مالی زیر مجموعه ها وریشه ها خیلی مهمتراست
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 3
    تذکر این آقا همراه با زدن عصایش بصورت محکم بر سر آن زن بوده واین خانم هم مثل هرکسی درقبال این نوع رفتارها عکس العمل نشان داده لذا آن روحانی نیز باید مورد بازخواست قضایی قرار بگیره،
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 2
    کاش همه آمران به معروف وناهیان منکر این مسئله رو درک کنند که تا وقتی شکم مردم گرسنه هست ودغدغه هزار ویک مسائل ومشکلات زندگی رو دارند بهشت و جهنم معنا ومفهومی ندارد
  • ناشناس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    دوستان یه نظر به کامنت ها بندازند می‌فهمند که اکثریت جامعه طرف کی هستند منظورم مثبت و منفی هست
  • سفیر IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    چه خوبه کل حوزه به پشتیبانی از این کار شایسته این روحانی بپا خواسته و امر به معروف و نهی از منکر را ادامه دهد تا شهر مقدس قم الگوی ایران اسلامی قرارگیرد
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 6
    اعدام بشه که دیگه کس جرات نتوانه دست حتاکی به لباس پیغمبر بزنه
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 8
    بد حجاب باید ارشاد و راهنمایی و اگر رعایت نکرد باید طبق قانون مجازات شود چنین فردی امنین روانی جامعه را به هم می زند وموجب فساد می شود
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    یدونه بی حجاب مونده بود این هم بحمدالله دستگیر شد حالا یکی دوتا احتمالا انسان بد که اقتصاد مملکت را به اینجا رسوندن دستگیر کنید
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 3
    عيسی به دینش موسی به دینش
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 1
    در این مملکت مشکلات اصلی همیشه نادیده گرفته میشه وناراحتی مردم روجوری دیگه تعبیر میکنند
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 1
    سلام باید ریشه بی حجابی شناسایی بشه حدیث داریم لامعاش له لامعادله مردم خیلی گرفتارن دردرجه اول باید حکومت درست بشه تا مردم درست بشند
  • مهمان IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    این بدحجاب‌ها نه حیا دارن نه آبرو باید با اینها برخورد قانونی شود اینها تحفه ی حسن روحانیست که ازش به یادگار موند لعنت بهش
  • مهدی- IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    قبل از اینکه خلنم توهین کند . روحانی با عصا به سر خانم زده و این امر به معروف نیست . لذا روحانی شروع کننده بود
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 4
    مردم در فشار وگرسنه بدحجابی مشکل حل نمیکنه
  • یه ایرانی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بد حجابی بدتر یا دزدی اختلاس یا در آوردن یه لقمه نون از سطل اشغال. اول رفاه مردم درست کنید بعدش به فرعیات بپردازید.
  • امینی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    حجاب برای مرد به چشم است چش چرانی نباشد بی حجابی و بد حجابی هم نیست.
  • safeye IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    بجای اون خانم باید رسیدگی مردم کن دارجوانممون ازدست میره کی میدونه اون خانم در چه غمی بودن هیچ وقت قضاوت نکنین یکمی به مشکلاتی مردم برسیم مثلا اسم گذاشتیم مسلمان
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    خواسته مردم رسیدگی به تخلف دولتمردان و اقا زاده هاست .
  • ابوالفضل IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 0
    چرا باید اشد مجازات بشه مگه اسلام دین رافت ومهربانی نیست یعنی نمیشه این خانم رو جور دیگه ارشاد کرد مقام اون روحانی بالاتر از پیغمبربوده که شکم گوسفند میریختن روی سرش ولی نسبت به همه گذشت داشت،یادتون باشه ماهی رو هرچقدر محکمتر فشار بدین تو دست بیشتر سُر میخوره،رهبری هم فرمودن تذکر لسانی وظیفه همگانی
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    واقعا مشکل مملکت فقط شده حجاب خانمها !!!!!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    امر به معروف هم شرایط داره کاش اختلاس گرهای چند هزار میلیاردی رو هم این قد زود میگرفتن و به دادسرا معرفی میکردن
  • پری IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    خوشم میاد فقط نظرات باب میل خودتون رو انتشار میدید مطمئنم که چندین برابر این نظرها که نشر دادید برعکس بود که ندادید مال منم نمیدید 😏
  • علی شمشیری IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    ای سلیم آب زسرچشمه ببند که چوپرشدنتوان بستن جوی اگر ازاول می ایستادیدونمی گفتید،،مردم رانمیشودبه زوربرد به بهشت،این اوصاع پیش نمی امد،درتهران بدحجابی که هیچ ،بدون حجاب دوچرخه سواری و سگ چرانی برای عده ای افتخار و ارزش است!!!
  • امیر IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 0
    فقط سوالی دارم چراغارتگران واختلاسگران بیتالمال براانهاعامربهمعروف نمیگذارید
  • پارسا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 0
    سلام ایکاش این سرعت رسیدگی وبرخورد با متهم به چپاولگران بیت المال ،اختلاسگران ،گرانفروشان ، عامل بیکاری، کیف قاپ ها ،سارقین منازل ، مزاحمین به نوامیس مردم و...‌ تسری پیدا می کرد
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    زن بی گناه
  • موسی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اگر نظر مردم رو میخواین کلیپ رو توی اینستا دنبال کنید نه اینجا که نظرات واقعی مردم رو ثبت نمی کنید
  • فتا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    با سلام متاسفانه بعضی ها همینطور نظر میدهند خدا بهتر اگاه است چه بوده هرچی باشد اون یک خانم است و باید مورد حمایت مرد باشد حالا اگر یک موردی بوده نباید فردرا جری کنند
  • امیر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    امر به معروف خوبه ولی با روی خوش وبدون هیچ نوع توهین تو اون فیلم اون حاج اقا مرتب باعسا میزنه توسر خانوما این کار درست نیست
  • نا شناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    اون زن غلط کرده که به روحانیت توهین و کتک کاری کرده*همه باید اعتراض کنند*مسئله سوراخ شدن کشتی هه خب دختران نوجوان هم یاد میگیرند*بخیالشون یه زن گنده این کارا میکنه حتما درسته و باید تقلید کنه* با مشت محکم می زنه این امت بر دهن دشمن روحانیت
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    شاید این اقا درست امر به معروف نکرده وباعث ابرو ریزی اون خانم شده که با این شدت باهاش رفتار کرده واقعا یک طرفه قضاوت نکنید در ضمن فیلمش هم هست خانم اصلا بی حجاب نبود
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    بریدمردهای که زن وبچه هاشون رارهامیکنندمیرندبازنهای دیگرهستندبگیرید
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 0
    آقا زاده هایی که دارن در خارج از کشور حال میکنن چی؟تکلیف اونا چیه؟
  • فرشید IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 3
    این زن روانی بود کاش جای بازداشت معرفی میکردن بیمارستان اعصاب و روان حاج اقا شما هم گذشت کن بالاخره گذشت کار بزرگان هست اون خانم هم اشتباه کرد .من به عنوان یه هموطن ازتون عذر میخوام انشاالله این متن را ببینی و گذشت کنی
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 4
    درود. درود درود
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    درود بر شما تجربه نشان داده هیچ کاری به زور انجام نمشه من در خانواده مذهبی بزرگ شدم . تاریخ را مطالعه میکینی در زمان رضا شاه به اجبار حجاب برمیداشتند و مردم هم تمکین نمی کردند . الانم هم بر عکس چون اجباره جواب نمیده اونی که به حجاب اعتقاد داره خودش رعایت میکنه احتیاج به امر به معروف هم نداره در دنیای امروز با پیشرفت تکلولوژی دیگر جواب نمیده و باید از راه درست وارد شد .
  • رجب صفروف IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    ماشالله به سرعت عمل.راستی تقاضای مردم فقط در مورد امنیت اخلاقی بوده؟کاش با همین سرعت عمل افرادیکه تو اصفهان اسید پاشی کرده بودن و مختلسین اموال مردم هم میگرفتین.کسی بی حرمتی رو تایید نمیکنه ولی کاش درهمه اموراینچنین باشد.
  • سرباز وطن IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    باید با برهنگان غرب زده ویترین خیابانی برخورد شود زیرا حجاب جزقانون اساسی میباشد وکشوری مسلمان هست داره حجابش آب میره معلومه استعمار ودشمنان ایران زمین خوب عمل کردن وخائنین داخلی برنامه ای برای تهاجم فرهنگی وبرهنگی دشمن ندارند مکتب تشیع که سرشار از علم ونمونه هست برای آداب معاشرت وزندگی این چنین مظلوم شده حتما باید برای حفظ حجاب کاری کرد پهلوی نتونست بازور حجاب بداره الان دشمن کاری کرده کلا فراموش شده عفت وپاک دامنی وحلال وحرام
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    این اسلام رو از کجا در آوردن؟! اسلام ما که غل و غشی توش نبوده و نیست، رعایت حرمت رو واجب میدونه. طرف با عضا این بیچاره رو زده.
  • مراد خانی توی قم شهر مقدس خیلی بی حجاب شد خواهشن ج IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    شهر مقدس قم خیلی بی حجابی شدن خوهشن جلوشن بگیر حیف ازهر کشور وشهر میان زیارت میکن بی حجابی توی قم وبر نکردنی آخر الزمان زنها لات ولوت شدن
  • آذر IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 0
    به به دست مریزاد چه سرعت عملی ؟کاش با اسید پاشان و غارتگران هم با این سرعت عمل برخورد می شد
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    فرق نمیکنه چه زن چه دختر باید حجاب داشته باشه ،،کشور ما جمهوری اسلامی یه کشور انقلابی،ما خونها دادیم،،یه کم دقت کنیم
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    برخورد قاطع با بد حجابی وسگ چرانی وحیوان آزاری،،،سگ گردانی،،ممنوع،،،
  • ناشناس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    خوب شد تمام مشکلات کشور حل شد!!!!
  • م IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    ای کاش تواین کشور اسلامی همه فساد ها هم با این سرعت جلوش رو میگرفتن تا الان به این روز نمی افتادیم
  • روح الله IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    با همین سرعت هم در مورد اسید پاشی در اصفهانعمل کنید
  • منصور IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا با کودکان کار ، زنهای متاهلی کە نون شب ندارن و تا نصف بدنش تو سطل زباله خم شده ، برخورد نمکنید حجاب بهانه است لطفا از خواب غفلت بیدار شید
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    اگر به قانون احترام می‌گذارید همه جا یکسان باشد چطور میشه در بالا شهر تهران 50درصد اروپایی در پیاده روها می‌گردند این امر به معروف ونهی از منکر هم عین اختلاس بیت المال برخی مسئولان شده
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    آیاآقازاده های خارج ازایران هم شامل امربه معروف ونهی ازمنکرهستن؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    وقتی در جامعه تورم باشد بدنبال آن فقر و بی حجابی بوجود میاد جلو تورم اگر گرفته نشود جامعه به زوال کشیده میشود
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 0
    اسید پاشار و هم اینطوری پیدا کنید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 1
    اروپا حجاب رعایت نمی کنن اون وقت باران برف همه چیز دارن... جریان چی... 🤔
  • مریم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اگه بعضی ازاین زنهای بی حجاب قصدو غرض دارن خدا ازشون نگدره هم تشویق بهبی حجابی دیگران می کنند هم زنگی ها رو از هم میپاشن البته کاری به جز ارایشگاه رفتن ندارن خودشونو ارایش می کنن میان خیابون نمایش میدن به مردا که اینطور هستیم ما خوشگلیم زن شما خوشگل نیست اینها حق دیگران را ضایع میکنن وزنگی خراب کن هستن
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 7
    وظیفه ی روحانی تذکر مگر چه کارکرده ک اینطور ب روحانیت حمله ورشد
  • محمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بعضی زنها شکرش دراوردن اینجا ایرانه فرهنگی غنی سالیان سال بجز دوره کشف حجاب ایرانیها ازقدیم وایام باحجاب وپوشیده بودن الان کشور آمریکامیخواد ازدرتهاجم فرهنگی وارد شود
  • ناش IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من هم به عنوان یه ایرانی عاجزانه از دستگاه قضا یی کشور خواهش میکنم بر خورد جدی با بی حجابها داشته باشد چون ما به عنوان یه شهر وند به هرکس حرف بزنیم با آبروی خودمان بازی کرده ایم از بس بی حیا هستن به عنوان یه زن از پوشش بعضی خانم ها واقعا خجالت میکشم
  • محمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    با سلام .حرف من این نیست که حق با کدومشون بود به نظر من کسی که حرف بلد نیست بزنه و به هم میپرن هر دوشون در مقام ضعف هستن .مسعله بعدی مقصود بنده اینه که چرا روحانیون عزیز این همه سال یک بار ایران خودرو و سایپا و به تمام ارگان هایی که خلاف وعده هاشون حرف زدن و با جان و مال مردم بازی کردن تذکر نمیده
  • Sina IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    حجاب چیز خوبیه ولی باید دید آیا همین آقای روحانی شخصی مثل خاوری رو میدید بازم بلد بود که امر به معروف کنه یا فقط اون دو تار مو رو میبینه؟
  • امراله مهماندوست IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    کلی از دلارهای کشور آمریکا و یوروهای کشورهای اروپایی و ریال های کشور عربستان سعودی را به جیب خواهد زد
  • محمد هادی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اگر عده ای بی حجاب یا بد حجاب هستند مقصر مردم نیستند مقصر مسولین فرهنگی ما هستند که بعد از ۴۰ سال با عملکرد خود موجب این همه ما بسامانی شده اند . ٱقایان باور کنید این ضعف سیاستگذاران است که خود و ٱقازادگانشان با بی قانونی موجب عصیان مردم با نشان دادن بدحجابی حتی در بین جوانان مرد هم شده اند . اگر درک درستی داشتید خواهید فهمید این واکنش ها نشانه های خوبی برای بقای شما نیست .
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    شیوه ی امربه معروف هم خیلی مهم است ماکه از این قضیه خبرنداریم ولی بایدباحفظ کرامت شخص صورت بگیرد البته بنده به خاطرپایین بودن پرچم کشوروپاره بودن ان درمدرسه به مدیرخیلی عاجزانه وباحالت خواهش هم گفتم ولی جبهه گرفت ودرصددپرونده سازی واخراج بنده هست کل مجموعه بعضی افرادالبته ازانجام کارهای غیرانسانی خوششان نمیایدولی درقضیه این خانم وروحانی به نظرم هردومقصرندبایدگذشت نسبت به هم داشته باشیم واشتباه یک نفردلایل بسیارزیادی دارد
  • زری IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    والا امریه معروف و نهی از منکر خوبه. ولی وقتی تو همه زمینه‌ها باشه....چطور برای دزدی واختلاس وارتشاه وفساد همین روحانی عزیز دم نمیزنه فقط حجاب دم دستی را می‌بینید ....فساد ودزدی روسا که درمان بشه خودبخود جامعه به سمت خوبیها می‌ره ....ثانیا روحانی عزیز حضرت علی میفرمایند لذتی در نگاه نکردن هست که در نگاه کردن نیست...
  • مهدی علوی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    وضعییت ید حجابی به ابتذال کشیده شده، زنهایی در خیابا ن میبینم که از بد ححابی عرق شرم روی پیشونی آدم میشینه
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 8
    خدا لعنت کنه مسببین این بدحجابی و هنجار شکنی هارو و هدایت کنه کسانی را که فریب خوردند
    • باران IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 3
      یعنی چی تا یکی یه تذکری میده یادتون میاد باید جلوی دزدی رو گرفت یادتون نره خیلیا که این ظر رو دارن خودشون مسبب خیلی از دزدی های یقه سفیدا شدن اینقد خوب انتقاد میکنید رفتار و عملکرد خودتون رو هم ببینید
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    تا بی عدالتی و فساد در حکومت وجود دارد نمی توان از اجرای قوانین اسلامی فقط حجاب را مد نظر داشت، باید با عمل به همه قوانین اسلامی مردم را به اسلام و فرهنگ اسلامی امر به معروف کرد تا چندین شرایطی به وجود نیاید، چرا یک روحانی توی ادارات دولتی وقتی حق یک مظلومی ضایع میشود فریاد نمیزند،
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    گرانی اجناس وفشارهای که روی مردم عزیزامده ودارن تحمل میکنن واقعانه اون خانم هرکسی دیگه ای هم میشدهمین برخوردرابااون روحانی میکردپس مخاطبی که دم ازروحانی وروحانیت میزنی اگه درامدی نداشته باشی شرمنده خانواده ات بشی بعددست به هرکاری میرنی
    • Setare IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      هموطن یعنی چی که شکم گرسنه باشه باید دست به هرکاری زد؟ صد در صد حرف غلطیه ، اگر بروید تحقیق کنید میبینید اصلا این گونه زنان و مردان هتاک و بی حیا اصلا گرسنه نیستند، به خاطر گرانی کسی به کسی حمله نمیکند ، اینها از دین وهر آنچه که یه دین مربوط است فرار میکنند.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 11
    اعدامش بایدکنید.تادیگه ازاین غلطهانکنه.واسه بی حجابهادرس عبرت بشه
  • رجبی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 1
    شماها اگه غیرت دارید برید به اون زن های که از سطل اشغال یه لقمه نون تو این هوای سرد شب ها میگردن تا شکم بچه هامون سیر کنن به اونها رسیدگی کنید نه به حجاب
  • حمیدرضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 3
    سلام:باید با این افراد هنجار شکن زن یا مردشان که باعث مسمومیت فضای اخلاقی جامعه اسلامی میشوندبه شدت برخورد کرد تا مابقی آنها درس عبرت بگیرند،حامیان این افراد هم از همین قماشتد،اگر این مورد باب شود دیگه سخت میشه جمعش کرد
  • داود IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 3
    یه فکری هم به تهران بکنید،دیگه از حد گذشته ،در خیابان های اصلی شهر طرف راحت بدون روسی و با لباسهای جلف رژه می‌رود وکسی هم کاری ندارد ،هنگام رانندگی بی حجاب است کسی کاری ندارد،در محله ها بی حجاب با سگش رژه در پارک‌ها می دو کسی کاری ندارد ،جالب است که پلیس هم نظاره گر است و کاری ندارد،وقتی ضابط قضایی برخورد نمی کند ،من شهر وند جه چطوری امر به معروف کنم ،خلاصه دیگه کم کم مسئله داره رسمی میشه،دستگاه قضا هم که ورود نمی کنه،شما بیایید در پاساژها و کافی شاپ ها و رستوران ها ببینید وضع چطوری است،خلاصه اگر جلوی گیری از این مقاومت حجاب آبکی باشد ،مطمئن باشید جند وقت دیگر،قضیه بر عکس می شود،،،،قانون را احیا واجرا کنید،هنوز دیر نشده،،ولی گاهی اوقات خیلی زود دیر می شود،ا
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 3
    زیر ساختهای جامعه رو درست کنید همه چی درست میشه همه چیز در این جامعه بهم وابسته است اول مبارزه با فساد اقتصادی که راس همه چیز هست و همه چیز را هدف خود قرار میده فکر کنید همه چیر
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 0
      بله
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 7
    یعنی چه همه چه مرد و چه زن باید حجاب و شئونات اسلامی و اخلاقی رو در بیرون از منزل رعایت کنن تا اساس خانواده ها بهم نریزه و جوانها منحرف نشن خیلی بد هست که هر کسی با هر ظاهر مقلدانه و غیر منطقی و بد حجابی و هر جور دلش میخواد بیرون از خونه میاد لطفا برخورد قاطع بشه که رواج پیدا نکنه
    • عباس م IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 0
      مشکل مملکت که فقط حجاب خانمها نیست فکری برای اختلاسهای نجومی بکنند
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 1
    سلام به هیچ وجه نباید این روحانی رضایت بدهد !چونکه این موضوع به کل جامعه مربوط است! باید جلو این حرمت شکنان به جامعه اسلامی و روحانیت گرفته شود.
  • شهروند IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 4
    باید به کسانی که به لباس مقدس اسلام و روحانیت توهین می کنند با شدت برخورد کنند و در ملأ عام شلاق بخورن چون در ملأ عام به روحانیت توهین شد پس باید در ملأ عام هم آن زن محاکمه شود. اگر زن با حجب و حیایی بود و حرمت خودشو نگه می داشت که در ملأ عام اون طور بی حرمتی به آن انسان و در مرحله بعد آن روحانی این گونه توهین نمی کرد پس چرا حرمتش نگه داشته می شود و در ملأعام محاکمه نمیشه #-محاکمه در ملأ عام #- شلاق در ملأ عام
  • طهران راد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 2
    بابدحجابی م بی حجابی وبا هنجار شکنان به شدت برخور دشود/
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 2
    همه چی بجای خود . مشکل از یکجا نیست که. تا کسی هم میخواد شروع کند به امر به معروف همه ژست مهربانی و احترام میگیرند طرف کار بد انجام میدهد با پررویی ولی میگن امربه معروف بماند در خلوت...؟؟!! اون خانمی هم که به خاطر بدحجابی تذکر میگیرد نباید دیگر مسائل را قاطی کند متاسفانه مملکت ما اینقدر خراب شده که زنها جلوی شوهر بی غیرتشان شلوار پاره و چسبان و بدن نما میپوشند و خود را حراج میکنند که بعضی مردهای بی ناموس هم افتخار میکند به حراج زنش خدا به داد این مملکت برسه.
  • هادی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    به سلام و خسته نباشد، لطفا بی حجاب ها رو اعدام کنید تا نعمت و سرزندگی به این مملکت بازگردد ، باتشکر
  • احمد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 2
    سلام با مقوله حجاب باید از منظر قانون مواجهه شد و نه از منظر شرع. وقتی حجاب قانون است همه و در هر جا ملزم به رعایت آن هستند. ولی اگر به عنوان یک مسئله شرعی مطرح شود، یکی مسلمان نیست، یکی اعتقادی نداره، یکی.... و خودشان را ملزم به رعایت آن نمی دانند. اما وقتی قانون هست هر کسی با هر اعتقادی و با هر دینی و با هر ملیتی ملزم به رعایت آن هستند
  • ی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من یه قسمت فیلم رو دیدم روحانی داشت با عصا میزد تو سر اون خانم خوش حجاب در ضمن نهی از منکر آدابی داره که باید بررسی بشه رعایت شده توسط این روحانی من خودم هم شیخ هستم
  • سعیدرادان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 2
    باید به اشد مجازات با مجرم برخورد کرد
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 2
    همون طرفداری خودشون نظر دادن اونو نشر دادن کجاش بد حجاب بود
  • سنایی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 2
    باید طوری با این خانوم برخورد بشه که درس عبرت بشه برای بقیه.واقعا شرم آور هست.کسی که حجاب ظاهری نداره حجب و حیای رفتاری هم نداره.از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • ایرانی حافظ انقلاب IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 3
    بله باید حجاب رعایت بشه ، بی حجابی و ارایشهای انچنانی ، این لباس پوشیدنهای اجق وجق در بین خانمها ، این چه مدل مانتوهاییه که اخیرا تولید میشه ، حالا که دیگه خانم ها بلوز شلوار میان بیرون ، پس حق ما چی میشه که حجابمون رو رعایت مکنیم ، ارزشهای انقلاب چی شد و...
  • ایرانی دوستدار انقلاب IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 5
    شما زمان شاهان قدیم رو ببینید ، زنانشون چقدر با حجاب و وقار بودن ، حتی روبند میزدن ، حجاب اصیل در ایران بوده ، زنان ایرانی الان تقلید کننده هستن اونم از غربی های نجس و بی بندو بار ، خانمم ، اصلا دوست ندارم دور و بر بازار برم ، مسائلی میبینم که ازار دهنده است ، ما ایرانیان فقط تقلید کننده خوبی هستیم ، به گند کشوندن دیگه دهه هشتادیا ، تقلید خوبه اما از چیزهای خوب و اصیل ...
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 9
    حق با خانمه بوده،تو این بحران و گرونی مردم اعصاب ندارن و ازاینکه توصیه هایی ازاینکه قبیل بشنوند صد درصد منفجر میشن،
  • الف IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 4
    از اون روحانی خواهش میکنم اون خانمورو ببخشه..و ازاد بشه..یه لحطه احساسی رفتار کرده
  • محمد US ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    محل کارمارویکسال هست دزدزده وکلی خسارت زده طرف هاهم شناسایی شدنداگه زحمتی نیست به کارماهم رسیدگی کنید خداشاهده پدربزرگ ماهم بایک آخوندسلام وعلیک داشته.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 1
    باید واقعیات جامعه را با دقت مورد بررسی قرار دهیم با زور کاری پیش نمی رود جامعه ایران نیازمند تغییر ومهار دیدگاه های مختلف و تزریق شادابی و شادی است
  • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اعدام در ملاء عام تمام
  • لهراسب IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    چه زود پیداش کردید لابد همه عوامل را هم بسیج کردید کاش ده درصد این حساسیت به خرج دادن و سریع عمل کردن راجع به اختلاس ها و دزدیها و رفع گرانی ها بود آن وقت ایران گلستان می شد
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    زمان امر به معروف ونهی از منکر در اقتصاد وجامعه بیکار وبی پول وبیمار الویت است ؟
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 4
    مرد روحانی ابتدا با عصا به اون خانم زد
  • هنگامه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من اونجا بودم اون روحانی با عصا به سر اون زن زد بعد اون عمامه اون شیخ رو برداشت
  • علي IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 2
    وقتی پلیس بگه کمربندتت روببند بامشت میزنیم توصورتش؟ یا میپرسیم خودت میبنندی؟مثل یه شهروند قانونمند عمل میکنیم
  • هموطن IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بیحجابی زن نشان از بی غیرتی مرداست
  • همشهری IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بیحجابی وفساد وپوشش نامناسب به قدری زیاد شده تومملکت ما که خیلی ازجوونا دیگه راضی به ازدواج نیستن
  • هموطن IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اون کسانی که میگن اول برین گرونی رودرست کنین درسته گرونی هست پول دارن برن یک من لوازم ارایش به صورتاشون بمالن وهرروز یک مدل بپوشن بعد فقط میگن گرونه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 2
    همه نظرا روانتشاربدین خواهشاچرااین بازیگرای زن رو کسی نیس بهشون چیزی بگهروز به روز بدحجابتر میشن اسم خودشونم گذاشتن هنرمندیک کیلو سرخاب سفیداب به صورت مالیدن که هنر نیس چی افتخارم میکنن به خودشون اول ایناروجمع کنین
  • فتا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 3
    انسان ازاد افریده شده و خودش باید تشخص بدد چی خوبه چی بد چون فشار بسیار زیادی روی مردم است لج بازی می کنند هر چی باشد یک خانم است و باید کسی که لباس پیامبر تنش است بهتر رفتار کند
    • Setare IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 0
      هموطن همین زنها همیشه فریاد میزنند ما با مردان مساوی هستیم ،تفاوت قایل نشوید. حالا اینجاهم که چیزی نشده ، امر خدا وپیامبر گوشزد شده ، اتفاقا اون زن هتاک باید تشکر میکرد. خدا عاقبت همه ما را بخیر گرداند
  • همشهری IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من نمدونم این زنای بیحجاب پدر یا برادر یا شوهر ندارن یااگه دارن غیرت ندارن حالاکه اونا غیرت ندارن پس حداقل دستگاه قضا ازتوخیابوناجمعشون کنه وباهاشون برخوردکنه
  • سیدرضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 5
    با چهار نفر درست برخود شود غلط میکنند خانمهای بدحجاب چنین کار کنند
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    هرمملکتی قانون داره که همه باید رعایتش کنه یکیش هم ایران. دلیل نمیشه چون یکی یک جای قانون رورعایت نکرد پس بقیه هم مجاز به رعایت نکردن مورد دیگه ای ازقانون باشن همه موظف به رعایت قانون هستن .درهمه جای دنیا اینجوری هست.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    بیحجاب اعدام باید گردد
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    واقعا نمی فهمم چرا خلط مبحث می کنید این طلبه دستش به دزد های یقه سفیدو.. میرسه که بخواد بگیرشون؟ مثل اینه که به یک دانش آموز بگید خاک تو سرت به جای درس خوندن برو فلان دزد رو دستگیر کن هر چیزی به جای خودش
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد و کار هر کس نیست و افرادی که تخصص ندارند نتیجه عکس دارد و یک منکر محسوب می شود و باعث بر هم زدن امنیت جامعه می شوند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    از این مملکت خارجش کنید
  • ثمری IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    ببینید آقایان که نظرات مثبت وگاهی تند میدهید که باید برخوردبشودودوستان منتقد حجاب یک امر فرهنگی میباشد ودر مورد امر فرهنگی نمیشودبا زدوخورد وچکشی کاری از پیش برد اگر رضاخان توانست به زورو بطور کامل تمام زنان را وادار به کشف حجاب کند دوستان ماهم در ستاد امر به معروف میتوانند حجاب را با زور سر زنان کنند بایداین کار از طریق فرهنگ حل شود نه با ضربه عصا وزورطی ای چهل وسه سالی که از انقلاب میگذرد در مورد چه مسئله ائی فرهنگ سازی شده
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اون جمله آخر رو از خودت نوشتی
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    والااینجورکه از ایمیل هاپیداس خواسته ی مردم چیزه دیگریست درمورده آخره این گذارش ودیده هاچیزه دیگه ای رومیگه واحیانان شما میگین تقصیر آمریکای جنایتکاره من حرفی ندارم
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    دزدان بیت المال‌ و اختلاس گران چه شدند
  • ناشناس IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من کاری ندارم آن زن کار زشتی کرده ولی آدم گرسنه را امر به معروف نهی از منکر نداره چون مغز دستور نمی دهد مردم گرفتار هستند دیگه گوش به امر به معروف و نهی منکر نمی کنند این مال زمان شکم سیری
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    وقتی با عصا امربه معروف میکنی همین میشه
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    این هجمه ای هست از طرف دشمنان ایران اسلامی و با حمایت برخی از افراد داخلی که عاشق و مطیع غرب هستند و یه عده که یا دشمن را نمی‌شناسند یا برای پول هزار کار میکنن، انجام میشه. ایا پیروان یهودیت به خاخام هاشون و مسیحیت به پدر یا کشیش هاشون و زرتشت به موبد هاشون حتی فرقه هایی مثل وهابیت به مفتی هاشون : فحاشی میشه ؟ هتک حرمت میشه؟ چرا در ایران با وجود حکومت اسلامی ، این اواخر این موج به وجود امده؟ طلبه و همسرش مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار بگیره؟ باید با این توهین ها به روحانیت برخورد بشه. و از طرفی با افرادی که با پوشیدن این لباس مقدس قصد خدشه وارد کردن به روحانیت و حوزه می‌شوند برخورد شدید و چه بسا دادگاهی شوند که راس آنها رئیس جمهور سابق اقای روحانی و روحانیونی که نفسشون غربی ها هستند.
  • ایرانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    اشد مجازات
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    بی حجابی خوب نیست ما تابع اسلام هستیم ولی باید دید که اون خانم چرا وبه چه دلیلی اینکارو کرده قضاوت بدون اشراف اطلاعاتی غلط است
  • RU ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    این خانم کاملا حجابش رعایت شده بود
  • هلیا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    عمر به معروف واجبه ولی نباید مجبور کنن طرفو اگه شما تذکر تو دادی و قبول نکرد برو ولش کن
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کم ناعادلانه است
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    باید حجاب رعایت کرد تو جمهوری اسلامی اگر کسی حجاب دوست نداره ازاین گشور بری بی حجاب باشه مگر نه باید به قانون جمهوری اسلامی احترام بزاری
  • V.ru IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 3
    عجببببببب..نظرات بعضیارو خوندم به نکته جالبی برخوردم،بعضیا همش اشاره به حجاب به ایران باستان میکنن!!!تویی که ایران باستان رو به زبون میاری،از نوع و فازی که داری معلومه که از طیف کسانی هستی که صدبار گفتن تاریخ ایران بعداز اسلام،الان اومدی در مورد ایران باستان صحبت میکنی..تناقض تو گفتار و رفتار ...خدا بدادموون برسه بااین طرز فکرا
  • صالح IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    خانمی که به عمامه روحانی بی احترامی کرده اصلا مخاطب نهی از منکر نبوده بلکه آن روحانی به خانم دیگری تذکر دادن، این خانم به دفاع از آن بی حجاب به روحانی حمله کرده و چنان که در فیلم منتشره مشخص هست به طلبه دیگری نیز حمله کرد. لذا رفتار این خانم هتاک اصلا توجیه ندارد. اگر فردی از سایر مشکلات اجتماعی رنج می برد، جایز نیست تلافی آن را سر طلبه ای که به جهت حرمت حرم حضرت معصومه نهی از منکر کرده، در آورد. منصفانه تحلیل کنیم
  • ناشناس IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    اون طلبه‌ای که سمت راست خیابون بود و این خانم بهش حمله کرد چه تقصیری داشت؟! نه... مشکل این خانم کینه داشتن از روحانیت بود وگرنه کسی عمامه‌ای را که منتسب به پیغمبر خدا هست لگدمال نمی‌کنه!!!
  • منصورخانعلی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 2
    باسلام،بدترین حکم باید درحق،این زن،مزخرف اجرابشه تاکسی جرات نکنه به روحانیت جسارت کنه،حکومت مقصره چون اگرقبلا سخت،مجازات میکردند شاهداین بی حرمتی نبودیم زنیکه ولگرد اشغال
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    ای کاش دزدی وبی عدالتی وفسادهم به اندازه ی یک صدم بی حجابی دراین کشوراسلامی زشت بود.
  • حمید رضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    2 0
    به نام خدا اگر در کشور ما به درستی با مردم حرف زده شود مردم هم خوب می‌فهمند.مگر گروهی که واقعا لج باز هستند.که اگر امام زمان هم بیاید و به آنان تذکر دهد باز هم لج می‌کنند.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    عجب،چی بودیم،چی شدیم
  • Ali IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    هیچکس ازمرگ رهایی نداره چه فقیر چه ثروتمند چه خوشگل چه زیبا اما زن یعنی همون کسی که قرار یه مادربشه وامسال ماوشما رو به جامعه تحویل بده یه زن وقتی خودش رو در جامعه خراب کنه جمع خانواده ی خودشم آلوده می‌کنه .
  • m.h.y IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    در جامعه همیشه عده ای بودند که هرکار خوبی که میکردی میگفتند که کلی فساد هست تو حالا گیر به این دادی !! اونایی که اینو میگن ، باز حالا ما یه کار کوچیک درست کردیم ، شما خودتون چیکار کردید؟؟؟ به نظر من اون زن به لباس اسلام بی احترامی کرده وباید طبق قوانین اسلام شلاق بخوره
  • m.h.y IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    اون روحانی با عصا زدش ، والا اگه منم بودم ، وقتی که ببینم به لباس پیغمبر خدا بی احترامی میکنن ، دست به کار میشدم
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    هیییییی روزگار
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    پوشش و حجاب باید اسلامی و با حجاب باشه طبق قوانین کشور.
  • حاجی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    1 10
    من واقعا یه چیزی را متوجه نشدم مگر م۴۰ سال اندی با بد حجابی مبارزه نکردیم چرا روز به روز داره وضع حجاب ما بدتره باید ازخود سوال کنیم اینگار یک جای کار ما گیر دارد ومشکل از مجریان امر به معروف است نه دیگران وقتی ۵ نفر ازکاندیهای محترم ریاست جمهوری نمیتوانند قیمت یکعدد تخم مرغ راسامان بدهند چه برسد به حجاب که کار روانشناسی بسیار میطلبد
  • فاطمه IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 4
    باید هم دستگیر میشد اینهمه شهید دادیم کشور ما اسلامیست انقدر بی حجابی زیاد شده که کانون خانواده ها از هم پاشیده میشه امیدوارم این خانم به اشد مجازات برسن
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 4
    توهین به لباس روحانیت توهین به لباس پیامبر و مقدسات هست،باید این زن وحشی بی ادب مجازات بشه
  • آرزو IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 2
    شاید درد و دل بسیاری افراد مبنی بر این باشد که وقتیی فساد اقتصادی و دانه درشت ها وجود داره آیا تذکر و امر به معروف در این سطح لازم است؟ در پاسخ به رفتار این زن. آیا اون روحانی سن و سال و موی سفید نداشت. آیا بعنوان یک سالخورده و یک تذکر پدرانه قابل توجه نبود. به نظرتون اون رفتار حمله گونه به این و آن حتی به آن روحانی جوان آن سوی خیابان دلیل بر عدم ثبات رفتاری آن خانم نیست. چرا همه مشکلات عالم را به گردن آن بنده خدا تذکر دهنده در خیابان بدانیم. لزوما اختلاط بحث خارج از دایره انصاف است. مضافا اینکه مطرح است که آن روحانی سالخورده به فرد دیگری تذکر داده است و زن حمله کننده بعنوان نفر سوم مداخله داشته است. به نظرم احترام ها، رعایت اخلاق و ادب انسانی در جامعه کمرنگ شده است. رویکرد اگر اجتماعی دیده شود اینقدر به موضع گیری سیاسی نیاز نیست. جای هرچیز در جای خودش قابل بحث و بررسی است آیا یخچال خالی در خانه پدری دلیل بر آن است که فرزندان به ناسزا گویی روی بیاورند. کمی تامل و درنگ برای همه امور زندگی
  • جهان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    2 0
    من به حجاب اعتقاد دارم اما امرمعروف باید در همه امور باشد به دزدی هزاران میلیاردی به احتکار اجناس برای گران شدن به رشوه گرفتن ادارات خدماتی به نابودی پول ملی تذکر به قیمت واجاره مسکن کمرشکن نهی منکر واجب تر از امر معروفه اگه کسی جرات کنه بگه پسرانی هستند که از نظر حجاب از دخترا بدترند چون مرد هستند در سایه اند راحت بدون دغدغه خلاف می‌کنند اقای روحانی اول از این خانم با احترام سوال میکردی چه مشکلی داری لجبازی میکنی بی حجابی شاید مشکلی داشت قابل حل بود
  • کریم IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    3 0
    چرا امربه معروف فقط برای بدحجابی است چرا به دزدان و اختلاس گران ورانت خواران امربه معروف نمیکنید؟؟؟؟؟؟::::؟؟؟؟؟؟؟البته جواب خیلی روشنه،،،
  • مهدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    3 5
    تذکر دادن عیبی نداره ولی اون اقای روحانی چه حقی داره با عصا به زن مردم ضربه بزنه .در مورد بی حجابی اگه قراره با این خانوم برخورد بشه حرفی نیست ولی در مورد رفتار این روحانی هم باید مورد بازخواست قرار بگیره.عدالت باید رعایت شود