گروه حوادث: 8 عضو شبکه بزرگ قاچاق کراک، وقتی قصد داشتند محموله 17 کیلویی کراک را با جاسازی در بدنه 3خودروی صفر کیلومتر به کرج انتقال دهند، در محاصره ماموران پلیس استان تهران قرار گرفتند و دستگیر شدند

اوایل مهر ماه امسال، ماموران اداره مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران از طریق منابع اطلاعاتی خود در جریان انتقال محموله بزرگی از ماده مخدر کراک به شهرستان کرج قرار گرفتند.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه دریافتند قاچاقچیان بعد از آنکه محموله مخدر را از طریق مرز‌های جنوب شرقی وارد کشور کرده‌اند، با جاسازی آن در بدنه 3 دستگاه خودروی پژو صفر کیلومتر، قصد انتقال آن به شهرستان کرج را دارند.

با این اطلاعات، ردیابی‌های ویژه پلیسی برای به دام انداختن قاچاقچیان آغاز شد و ماموران با به دست آوردن مشخصات خودروها آنها را تحت نظر قرار دادند و ششم مهرماه هنگامی که خودروهای مورد نظر در 2 نقطه از شهر کرج شناسایی شدند، ماموران با دستور قضائی وارد عمل شده و 8 عضو اصلی این باند را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ماموران توانستند مقدار 17کیلو مخدر کراک را که به شیوه‌ای ماهرانه زیر رکاب خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

سردار اکبرشاهی - فرمانده انتظامی استان تهران - صبح دیروز با اعلام این خبر گفت: قاچاقچیان مواد‌مخدر، محموله کراک را داخل لوله‌های مخصوصی قرار داده و آن را در داخل رکاب چرخ‌های خودرو جا‌سازی‌ کرده بودند.

به گفته وی، قاچاقچیان در نخستین بازجویی‌ها مدعی شده‌اند این نخستین محموله مخدری بوده است که به استان تهران منتقل کرده‌اند.

کد خبر 64608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز