رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، فردا (سه شنبه، ۷ دی‌ماه) طرح زوج و فرد در کلان‌شهر اصفهان از درمنازل اجرا می‌شود.

طرح زوج و فرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرهنگ‌ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، با توجه پایداری هوا و تشدید آلایندگی‌ها و همچنین تعطیلی فعالیت آموزش حضوری مدارس در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی،   طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان نیز فردا (سه شنبه، ۷ دی‌ماه) از درب منازل اجرا خواهد شد.

وی ساعت اجرای طرح را ۶ صبح تا ۲۲ شب اعلام کرد و افزود: در صورت نیاز و اعلام کارگروه طرح زوج و فرد از درب منازل قابل تمدید است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تشدید برخورد با خودروهای دودزار و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار خبر داد و گفت: این خودروها توسط ماموران و دوربین‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون فک پلاک می‌شوند و باید در کمترین زمان به مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدی همچنین هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده، ماموران از تردد آنها جلوگیری خواهند کرد.

کد خبر 646061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha