معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند، بیمه‌ای محاسبه می‌شود. داروها و خدماتی که تجویز الکترونیکی دارند نیز با بیمه حساب می‌شود.

نسخه الكترونيكي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی رضایی در خصوص لیست پزشکان و مراکز طرف قرار داد با اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، افزود: فهرست پزشکان را می‌توان از پنل شهروندی بیمه سلامت ایران و سایت تمامی اداره کل‌ها دریافت کرد.

 وی در خصوص تغییر پزشک خانواده، ادامه داد: هماهنگی‌ها در این خصوص باید با اداره کل استان انجام شده و در صورتی که فردی، بیمه شده سازمان بیمه سلامت نبوده و پیامک اشتباهی دریافت کند، می‌تواند با سامانه ۱۶۶۶ و اداره بیمه‌گری تماس برقرار کرده تا مشکل پیگیری شود.

رضایی درباره علت حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و تعویق در پرداخت خسارت متفرقه به بیمه شدگان، تاکید کرد: این دو موضوع مرتبط به هم نیست، زیرا برای خدمات سرپایی نظیر ویزیت، عکس و آزمایش خسارت متفرقه نداشتیم و موارد پرداخت خسارت محدود به خدمات بستری است.

کد خبر 645777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    یعنی چی اونوقت؟ ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند!!! یعنی اونایی که نشدند، آزاد حساب میشه؟ خب پس الکترونیکی کردن که به ضرر یه عده میشه! بهتر بود اول همه پزشکان، وارد این طرح بشن، بعد نسخه رو الکترونیکی می کردید.