همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دیدار نهایی تورنمنت بین‌المللی شش جانبه ویتنام با پیروزی در مقابل تیم تایلند، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد

به گزارش ایرنا، فوتبالیست های جوان کشورمان در دیدار نهایی تورنمنت ویتنام که شامگاه روز گذشته (یکشنبه)‌ در ورزشگاه شهر هوئه سیتی واقع در حومه هوشی مینه ویتنام برگزار شد، توانستند با نتیجه 2 بر 1 از سد حریف تایلندی گذشته و جام قهرمانی این دوره از رقابتها را تصاحب کنند.

سرپرست تیم ملی جوانان ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این بازی اظهار داشت:" این پیروزی شیرین و ارزشمند در حالی بدست آمد که با وجود ناداوری بسیار، یکی از بازیکنان تیم ایران نیز در نیمه دوم بازی اخراج شده بود."

به گفته علیرضا تقی پور، برگزاری بازی در زیر باران شدید و سیل آسا و نیز 10 نفره شدن تیم، خللی در عزم و اراده فوتبالیستهای جوان کشورمان ایجاد نکرد و بازیکنان تیم با یک بازی منطقی به نتیجه دلخواه دست یافتند.

گلهای تیم ملی کشورمان را در دیدار نهایی تورنمنت ویتنام، محسن مسلمان از نقطه پنالتی و جلال علیمحمدی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال جوانان ایران در پایان این دوره از رقابتهای بین المللی، کلکسیونی از بهترینهای این تورنمنت را به خود اختصاص داد به طوری که جلال علیمحمدی به عنوان بهترین گلزن، رسول کر به عنوان فنی ترین بازیکن و تیم ایران به عنوان بهترین تیم شناخته شد. کشورهای تایلند، ویتنام و سنگاپور نیز عناوین دوم تا چهارم این رقابتها را کسب کردند.

تورنمنت بین المللی فوتبال ویتنام با عنوان جام رسانه ها از روز شنبه هفته گذشته در شهر هوئه سیتی از توابع هوشی مینه واقع در جنوب این کشور و با حضور تیم های شش کشور ایران، ویتنام، سنگاپور، مالزی، میانمار و تایلند برگزار شد.

تیم جوانان کشورمان در گروه "ب" این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های سنگاپور و میانمار همگروه بود و با وجود برخورداری از میانگین سنی کمتر نسبت به بازیکنان تیم‌های مقابل، در عین حال تمامی حریفان خود را حتی در مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها با اقتدار کامل شکست داد. حضور ملی پوشان جوان کشورمان در این تورنمنت، زمینه آمادگی بیشتر آنان را برای شرکت در مسابقات آسیایی عربستان فراهم آورد.

تیم ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا که آبان سال جاری در عربستان سعودی برگزار خواهد شد،‌ در گروه اول این دوره از رقابتها با تیم های عربستان سعودی، ژاپن و یمن همگروه است.

کد خبر 64576

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز