هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ سوالی که بیشتر کاربران و ادمین های دارای اکانت های تجاری می پرسند و در سایت های مختلف به دنبال تعرفه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام هستند. امروز به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید دیجی فالوور پاسخ خواهد داد.

تعرفه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام.png

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ سوالی که بیشتر کاربران و ادمین های دارای اکانت های تجاری می پرسند و در سایت های مختلف به دنبال تعرفه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام هستند. امروز به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید دیجی فالوور پاسخ خواهد داد.

آیا سال ۲۰۱۲ را به یاد دارید؟ روزی که مارک زاکربرگ اینستاگرام را به قیمت ۱ میلیارد دلار خرید! در آن روز این کار یک قمار واقعی بود. زیرا در آن زمان اینستاگرام فقط ۳۰ میلیون کاربر داشت و درآمدی ایجاد نمیکرد و قیمت این پلتفرم نصف قیمت خرید بود!

شش سال پس از خرید، بلومبرگ اینستاگرام را ۱۰۰ برابر قیمت خرید آن تخمین زد. آیا حاضرید همچین ریسکی را انجام دهید؟

امروزه، اینستاگرام دارای بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان با جمعیت، رفتارها، علایق و عادات مختلف است که آن را به منطقه اصلی برای تبلیغات هدفمند تبدیل کرده است.

تبلیغات اینستاگرام یک فرآیند جذاب هست که همه موارد و زمینه ها را در برمی گیرد، رقابت، سرمایه و استراتژی و... . پس نمیتوان ریسک کرد و باید برای تبلیغات، یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی اصولی را طراحی کرد. آیا می توانید تصمیم بگیرید که چگونه تبلیغات اینستاگرام را در بودجه خود اعمال کنید؟

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا یک بازاریاب یا ادمین اکانت تجاری اینستاگرام هستید که به دنبال راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام هستید و می خواهید از تعرفه های کمپین تبلیغاتی اینستاگرام مطلع شوید.

حقیقت این است که هیچ پاسخ شفافی برای این سوال وجود ندارد زیرا هزینه تبلیغات اینستاگرام و تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام به بیش از ۱۰ عامل مختلف بستگی دارد. با این وجود امروز دیجی فالوور اینجاست تا تمام آنچه که نیاز دارید در مورد تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی بدانید، به شما تقدیم کند.

قبل از اینکه عوامل تاثیر گزار تبلیغات اینستاگرامی را مطالعه کنید، از این بابت مطمئن شوید که تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهی دقیق و موثر برای بدست آوردن مشتری های بالقوه و در واقع شناسایی مخاطبان هدف شما باشد. اگر کمی زرنگ باشید و کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را به درستی اعمال کنید، چندی بعد مانند مارک زاکر برگ صاحب سرمایه چند برابر هزینه ای که کردید، می شوید.

پس با اطمینان در همین جا به یکی از سوالات و چالش های ذهنی شما پاسخ می دهیم که آیا بازگشت سرمایه امکان پذیر است؟ نه تنها بازگشت سرمایه بلکه بازگشت سرمایه همراه با سود چند برابری در کنار دیجی فالوور امکان پذیر است. اگر به دنبال گروه مشاوره حرفه ای برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود هستید، تیم دیجی فالوور متشکل از بازاریابان حرفه ای با آنالیز تخصصی و استراتژی های مختلف برای پیج های مختلف آماده ارائه انواع خدمات برای گسترش کسب و کار شما در اینستاگرام است. حال با خیالی آسوده و نفسی راحت به مطالعه ادامه مطالب بپردازید.

قیمت طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

چقدر سرمایه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام نیاز دارید؟

تا اینجای کار فهمیدیم که راه اندازی کمپین های اینستاگرامی شاید تنها راه چاره برای پیشرفت و سود بیشتر و نجات کسب وکار باشد.

اما مسئله مهم این است، اگر کسب و کاری در حال ورشکستگی است چطور می تواند برای تبلیغات سرمایه گذاری کند؟ آیا راه اندازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام به سرمایه کلانی نیاز دارد؟ بودجه شما برای راه اندازی کمپین اینستاگرام چقدر باید باشد؟ چه مخاطبانی را باید هدف قرار دهید؟

دقت کنید که قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی باید پاسخ این سوالات را بدانید. قبول دارم که گروه های زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

اما شما باید به گروه متخصصی اعتماد کنید و بودجه محدود خود را به او بسپارید که مطمئن باشید پس از مدتی حتما این سرمایه تبدیل به سود خواهد شد. گروه متخصص دیجی فالوور علاوه بر تحلیل و با تسلط بر انواع استراتژی های کمپین های تبلیغاتی، با مقرون به صرفه ترین هزینه، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چگونه تعیین می شود؟

به صورت کلی و در سراسر جهان، تبلیغات اینستاگرام در یک سیستم مناقصه، مزایده خریداری می شود که در نهایت قیمت آنها را تعیین می کند. یک تبلیغ کننده با تعیین بودجه کمپین خود و ارائه یک پیشنهاد شروع می کند.

تعرفه کمپین تبلیغاتی ممکن است به صورت روزانه، یا براساس هزینه کل کمپین ساختاربندی شود. تعرفه کمپین همچنین براساس هدف از برگزاری کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی نیز تعیین می شود. گاهی اوقات کمپین بر اساس تعداد کلیک روی لینک تبلیغ تا تعداد دانلود برنامه یا اپلیکشین خاصی و .... تعیین می شود.

در نهایت بیشتر تعرفه های کمیپن های تبلیغاتی اینستاگرام براساس آگاهی از برند، ایجاد انگیزه بیشتر در مخاطبان بالقوه برای خرید، تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان بالقوه و در نهایت فروش بیشتر و کسب سود بیشتر است.

 عوامل تاثیر گزار در تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام

علاوه بر این کاربران در گروه های سنی مختلف، رفتار های آنلاین متفاوتی دارند. برخی از گروه های سنی زمان بیشتری را نسبت به سایر مخاطبان در رسانه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام صرف می کنند. این یعنی محدوده های سنی خاص برای قرار دادن تبلیغات اینستاگرام سود بیشتری خواهند داشت و در واقع رقابتی تر خواهند بود.

تعرفه تبلیغات اینستاگرام براساس زمان، روز، تعداد کلیک و نحوه مشارکت در کمپین و جذب فالوور برای هرچه بیشتر برقراری ارتباط در کمپین متفاوت تر است. دیتابیس تمام این اطلاعات را می توانید از دیجی فالوور کسب نمایید.

با تغییر هر فصل، عادات پوشش و نحوه تغذیه و برخی رفتارها و فرهنگ های اجتماعی نیز تغییر می کند. بنا به محصول یا خدماتی که دارید باید براساس زمان و قبل از موعد مقرر برنامه ریزی نموده و کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی خود را راه اندازی نمایید.

در همین راستا ممکن است هزینه و تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام بنا به زمان های خاصی مثل نزدیک شدن به سال نو یا تخفیف های آخر ماه یا آخر فصل بیشتر شود.

شاید به نظرتان بی اهمیت باشد. اما جنسیت هم در تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام نیز تاثیر گذار است. می پرسید چرا؟

تا سال ۲۰۲۱ آماری حدود ۵۰.۸ درصد از کاربران فعال اینستاگرام جنسیت مونث و چیزی حدود ۴۹.۲ درصد از کاربران فعال اینستاگرام را مذکر ها تشکیل می دادند. براین اساس پیامد های تبلیغاتی اینستاگرام نیز بنا به اهداف کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی شما و باتوجه به استراتژی های مختلف باید تغییر کند و براساس اطلاعات بدست آمده از کاربران فعال اینستاگرام باشد. بنابراین شما با توجه به اهداف خود باید دیتابیس گسترده ای را انتخاب نمایید که با اهداف شما سازگار باشد و بتواند پاسخگوی نیاز شما نیز باشد.

در بسیاری از سایت های راه اندازی کمپین های اینستاگرامی گفته می شود: نحوه قرارگیری و نوع تبلیغات در کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام و همچنین هزینه هر بازدید از تبلیغ شما بر هزینه کل کمپین تأثیر می گذارد. این موضوع باعث می شود بسیاری از اکانت های تجاری از مقدار مبلغ کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی و مقدار تعرفه آن واهمه داشته باشند. اما در دیجی فالوور هزینه ها بسیار مقرون به صرفه تر ازآنچه که فکرش را  می کنید است.

تبلیغات در استوری های اینستاگرام نسبت به فید قرار دادن هزینه کمتری دارند.

اما مدیران ارشد دیجی فالوور پیشنهاد می کنند که تبلیغات منحصر به فردی را هم برای استوری ها و برای پست های اینستاگرامی طراحی شود تا کارآمد ترین نتایج را بر اساس بودجه تخمینی داشته باشد.

در دیجی فالوور در نهایت منصفانه ترین قیمت ها برای دستیابی به فالوور های بیشتر و معروفیت برند شما محاسبه خواهد شد. بنابراین درحالیکه نمیدانید چقدر هزینه باید صرف کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام داشته باشید، برای بررسی تمام عوامل و جوانب کار و برای دستیابی به یک استراتژی اصولی که حتما نتیجه بدهد، با مشاوران دیجی فالوور در این زمینه مشورت نمایید. تماس از شما و ارائه بهترین راهکار از ما.

کد خبر 644667

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha