معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند همان طور که دشمنان در ۸سال دفاع مقدس آسیب دیدند، مجددا به سرنوشت آنان گرفتار خواهند شد. 

حبیب الله سیاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) اظهار کرد: تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) جزء یکی از توانمندترین تیپ های رزمی در نیروی دریایی ارتش است و شما جوانان و فرماندهان باید به حضور و خدمت در این تیپ افتخار کنید و بدانید که فرماندهان و کارکنانی در این تیپ خدمت کرده اند و آن را به شما تحویل داده اند، شما باید ادامه دهندگان راه آنان باشید.

هشدار قاطع سرلشکر رشید درباره تهدیدات جدید اسرائیل | اگر این تهدیدات عملی شود ...

وی ادامه داد: شما که در حال حاضر این مسئولیت را دارید به عنوان سربازان مخلص ولایت با آموزش های نظامی و با قدرت ایمان خود طوری عمل کنید که دشمن جرات تعرض به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد. 

دریادار سیاری همچنین تصریح کرد: همین حضور، آمادگی، تجهیزات رزمی و همین شعار «راه ما راه حسین(ع) است» در واقع نشان دهنده قدرت بالا و قدرت دفاعی کشور است که دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند همان طور که دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس آسیب دیدند مجددا به سرنوشت آنان گرفتار خواهند شد و این فقط به وجود قدرت بالای دفاعی شما جوانان برومند میسر خواهد شد.

کد خبر 644502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha