به دلایل مختلفی ممکن است که نیاز به فریت بار به کانادا داشته باشید و در هر حالت، مقایسه این روش ارسال بار به کشور کانادا با سایر روش‌ها، عالی و البته مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. اگر شما قصد مهاجرت یا به هر شکلی سفر به کشور کانادا و همراه بردن وسایل زیادی را داشته باشید، هزینه اضافه بار هواپیما به راستی زیاد خواهد بود.

image-20211219134850-1.jpeg

 به همین شکل اگر قصد ارسال بار برای کسی به مقصد کانادا را داشته باشید، چه روش دیگری می‌تواند چون فریت بار به کانادا، سریع، مطمئن و مقرون به صرفه باشد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چه چیزی باعث شده تا در هر دوی این شرایط، فریت بار به کانادا ترجیح داده شود.

چرا فریت بار به کانادا را انتخاب کنیم؟

در صورتی که قصد ارسال محموله‌های شخصی و غیرتجاری به کشور کانادا و شهرهای مختلف آن را داشته باشید، فریت بار به کانادا (ارسال بار هوایی) بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود، زیرا:

۱. در این روش بیشترین سرعت عمل در تحویل کالا و رساندن آن به انبار فرودگاه شهر مقصد در کشور کانادا را تجربه خواهید کرد.

۲. فریت بار به کانادا، ایمن‌ترین روش به لحاظ نگهداری و حفظ سلامت کالاها محسوب می‌شود.

۳. هزینه‌های فریت بار به مقصد شهرهای مختلف کشور کانادا در مقایسه با هزینه اضافه بار در پروازها، به مراتب کمتر و البته مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

هزینه اضافه بار در پرواز چقدر است؟

بسته به شرکت هواپیمایی که انتخاب می‌کنید، هزینه اضافه بار هواپیما هر مسافر در پرواز، تعیین می‌شود. به طور معمول میزان بار مجاز در کلاس معمولی پرواز، معادل ۳۰ کیلوگرم بوده و در صورتی که مسافر بلیط بیزینس کلاس داشته باشد، میزان بار مجاز به ۴۰ کیلوگرم خواهد رسید.

هزینه اضافه بار به طور متوسط درصدی از قیمت بلیط را شامل می‌شود که در اکثر شرکت‌های هواپیمایی بین ۱ تا ۳ درصد است. این میزان به ازای هر کیلو اضافه بار تعریف شده و در شرایطی که شما میزان قابل توجهی اضافه بار داشته باشد، رقم زیادی خواهد شد. در پروازهایی چون قطرایرویز نیز مبالغ اضافه بار، به صورت دلاری از پیش تعیین شده‌اند.

از این‌ها گذشته حمل و نقل شخصی بارهایی که با خود به پرواز می‌برید تا تحویل به متصدی پرواز، کلافه‌کننده و سخت خواهد بود. اما شرایطی را در نظر بگیرید که پیش از پرواز، محموله‌های شخصی خود را به شرکت فریت بار تحویل داده و در زمان پرواز، کاملا سبک و بی دغدغه سوار هواپیما شده و در شهر مقصد خود در کشور کانادا، محموله ها را تحویل می‌گیرید.

به این ترتیب هم ایمنی بسته‌های شخصی شما به خوبی حفظ شده و هم پروازی راحت‌تر و آسوده‌تر خواهید داشت.

فریت بار به کانادا برای دوستان و آشنایان

در شرایطی دیگر ممکن است شما قصد سفر نداشته و تنها بخواهید برخی وسایل و اقلام را برای افراد خانواده یا دوستان و آشنایان خود در یکی از شهرهای کشور کانادا ارسال کنید. در این حالت نیز فریت بار به کانادا، بهترین روش به شمار می‌آید. در خصوص پست خارجی، تنها بسته‌های بسیار کوچک و سبک، معنا داشته و برای ارسال بسته‌های بزرگ‌تر، پست به هیچ وجه راه حل مناسبی نیست.

متاسفانه شرکت‌های پست بین المللی چون DHL نیز در پی تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان، دفاتر خود در ایران را بسته و به همکاری با مردم ایران خاتمه داده‌اند. در این میان نقش شرکت‌های فریت بار فعال به مراتب پررنگ‌تر شده و خدمات خود در حوزه ارسال بار به خارج از کشور را با جدیت و تعهد بالاتری به انجام می‌رسانند.

مزایای فریت بار به کانادا چیست و چرا به‌صرفه‌تر از هزینه اضافه‌بار است؟

شرکت باراد هوا دریا، ارائه دهنده خدمات درجه یک و ممتاز در حوزه فریت بار به شهرهای مختلف کانادا، سریع‌ترین و امن‌ترین روش‌های ارسال بار به مقصد این کشور را در اختیار هموطنان قرار می‌دهد. همین طور شما می‌توانید نسبت به ارسال بار از کانادا به مقصد ایران نیز از خدمات شرکت باراد فریت بهره‌مند شوید.

هزینه فریت بار به کانادا

هزینه فریت بار به کانادا، با توجه به این که شهر مقصد شما کدام یک از شهرهای کبک، تورنتو، مونترال و ... باشد، تا حدودی متفاوت خواهد بود. همین شکل این هزینه تابعی از حجم و وزن بسته، ابعاد آن، هزینه‌های گمرکی و ... خواهد بود.

فریت بار دریایی به کانادا

در نظر داشته باشید که برای ارسال وسایل منزل و به طور کلی محموله‌های بسیار بزرگ، فریت دریایی به کانادا توصیه می‌شود. شرکت باراد فریت، ارسال دریایی به کانادا در قالب کانتینرهای کامل FCL و خرده بار گروپاژ LCL را ارائه می‌کند.

مزایای فریت بار به کانادا چیست و چرا به‌صرفه‌تر از هزینه اضافه‌بار است؟

سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت فریت بار به کانادا به روش‌های هوایی و دریایی، می‌توانید با کارشناسان باراد هوا دریا تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم، اقدامات بعدی صورت بگیرد.

کد خبر 644301

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha