حسن غفوری فرد، عضو حزب موتلفه اسلامی و سیاستمدار اصولگرا در گفتگو با همشهری: یکی ازمهم‌ترین دلایل دلخوری مردم نوع رفتار رئیس‌جمهور با مردم بود. هیچ وقت ندیدم رئیس‌جمهور یک کشور، به مردم خود اهانت کند. اتفاقی که بارها از سوی رئیس‌جمهور وقت رخ داد. ایشان بارها مردمی را که مخالف او نبودند اما منتقد عملکردش بودند به جهنم حواله می‌داد.

غفوری فرد: تعابیر بسیار بدی از سوی او به‌کار برده می‌شد. ممکن است فردی به هر دلیل با برجام و اقداماتی که دولت در آن توافق انجام داده بود مخالف باشد، متأسفانه فرد منتقد سریعاً از سوی رئیس‌جمهور یا نزدیکان او با عناوینی چون کاسبکار، بی‌شناسنامه، کاسب تحریم و مانند اینها خطاب می‌شد. انتظار مردم شنیدن کلام فاخر از رئیس دولت است نه شنیدن چنین جملاتی که در شأن رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم این برخورد روحانی که از قدیم او را می‌شناسم و ارادتمند او هستم مناسب جایگاه او نبود. رئیس‌جمهور باید در کشور آرامش ایجاد کند نه اینکه آرامش را برهم بزند.

رئیس دولت می‌تواند آرامش را به جامعه تزریق کند درحالی‌که در دوره گذشته نه‌تنها چنین ظرافت‌هایی را در کار دولت ندیدیم بلکه، رئیس‌جمهور به صراحت از مردم می‌خواست که در انتخابات شرکت نکنند. ایشان گفته بود حالا مردم بیایند و رأی بدهند که چه بشود، رأی بدهند که فردی بیاید و رأی بیاورد و از فردا به او انتقاد کنند.

من معتقدم همه اینها سبب شده است که ۵۰درصد مردم در انتخابات شرکت کنند که البته رقم پایینی نیست. الان نوع رفتار و اقدامات رئیسی را ببینید. رفتارها به‌گونه‌ای است که کشور کمتر دچار التهاب می‌شود. کشور همان کشور است اما نوع رفتارهای مسئولان تصمیم‌گیر معقولانه‌تر و امیدبخش‌تر است و سبب ایجاد آرامش بین مردم می‌شود.

دراین‌باره بیشتر بخوانید؛ روحانی نمی‌خواست مردم در انتخابات شرکت کنند | او بارها به مردم کشورش اهانت کرد | طرح صیانت التهاب‌زاست؛ واقعاً چه اولویتی برای کشور دارد؟

گفتگو: حمیدرضا بوجاریان

تصویر: حسین اینانلو

تدوین: عاطفه سادات حسین‌زاده

کد خبر 644229
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 3
    لاریجانی همیشه طلبکار، روحانی قفل بدست، و کرباسچی خودخواه و سایر.... جملگی دست آموز رفسنجانی، سردار بازدارندگی و قدرت پرست هستند.نخوت و خودبرتری پنداری مشمئز کننده در چهره اینان موج میزند. اینان نمی دانند رئیس جمهور و کابینه همگی در استخدام مردم هستند و باید خود را فراموش و خالصانه برای مردم کارکنن و نه سروری.
  • GB ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    سخنان آقای غفوری فرد مغلطه است.