گفته می‌شود کار انتقال سردار آزمون به لیون تمام‌شده و او در همین پنجره زمستانی زنیت سن‌پترزبورگ را به مقصد تیم فرانسوی ترک خواهد کرد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی در مورد اینکه سردار راهی کدام تیم اروپایی خواهد شد، سرانجام قرعه به نام لیون افتاد. اگرچه هنوز خرده مسایلی باقی مانده، اما از قرار معلوم زنیت آخرین فرصت نقل‌وانتقالاتی‌اش برای کسب درآمد از ترانسفر آزمون را از دست نخواهد داد. اگر باشگاه روسی سردار را در همین زمستان منتقل نکند، او می‌تواند در پایان فصل به‌طور رایگان به هر تیمی که خواست ملحق شود.

در عین حال اما تحلیل‌های فراوانی در مورد انتخاب آزمون وجود دارد. برخی لیون را تیمی مناسب برای او می‌دانند و بعضی نه. به‌عنوان مثال بوریس راپوپورت، سرمربی پیشین زنیت به ستاره تیم ملی ایران طعنه زده و گفته: «تیم جدید او بارسلونا یا رئال مادرید نیست. سردار به تیمی در سطح زنیت رفته است.» فرانسه به هر حال جزو ۵ لیگ معتبر اروپاست، اما در این مورد خاص به‌نظر می‌رسد حق با راپوپورت باشد. لیون هم‌اکنون در میانه‌های جدول لیگ فرانسه قرار دارد و تازه برخلاف زنیت، فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم برای این تیم فراهم نیست. آزمون در زنیت حداقل در لیگ قهرمانان‌گاهی فرصت رویارویی با بزرگان اروپا را پیدا می‌کرد. به هر حال امیدواریم این انتخاب درنهایت به سود او باشد. شاید هم سردار از لیون به تیمی بزرگ‌تر برود.

کد خبر 644176
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha