پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

سریال جزیره به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند. فیلیمو به عنوان بزرگترین VOD کشور سریال های مختلف و جذابی را برای سلیقه های مختلف تولید کرده است.

سریال جزیره.jpg

داستان سریال جزیره چیست؟

سریال جزیره مجموعه‌ای در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی محسوب می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند و دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.»

سریال جزیره دست روی موضوع متفاوتی گذاشته که دنبال کردن ماجراهای آن را برای بیننده جذاب می‌کند. سیروس مقدم که پیش از این سریال‌های پرمخاطبی در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته، سلیقه و ذائقه مخاطبان را به خوبی می‌شناسد. او در این سریال از چهره‌های شناخته‌شده‌ای استفاده کرده و سریال کاراکترهای متنوعی دارد. هر کدام از کاراکترها ماجراهای ویژه‌ای دارند و کنجکاوی مخاطب برای پیدا کردن جواب معمای هر کدام، کششی برای دنبال کردن داستان ایجاد می‌کند.

در فیلیمو ببینید: تماشای آنلاین سریال جزیره

در کنار بازیگران حرفه‌ای و مشهوری مانند محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و غزل شاکری، بازیگرانی مانند شادی مختاری در نقش صحرا و امیر مقاره در نقش ارشد، برای اولین بار در سریال جزیره بازیگری را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند بازی‌های قابل‌توجهی ارائه دهند. علاوه بر این فیلمبرداری سریال در لوکیشن‌های دیدنی از جزیره کیش با مناظر تماشایی، بر جذابیت سریال اضافه کرده است.

بعد از دیدن تصویر خوانندگان مشهوری مثل رضا یزدانی، فرزاد فرزین، سیروان و زانیار خسروی و رضا صادقی به عنوان بازیگر جلوی دوربین، این بار نوبت امیر مقاره رسیده که شانس خود را به عنوان بازیگر در سریال جزیره امتحان کند. بعد از دیدن بازی او در اولین قسمت سریال جزیره، می‌توان به تولد یک چهره تازه در دنیای بازیگری امیدوار بود. مقاره در اولین قسمت جزیره بازی قابل قبولی ارائه داده و به خوبی از پس نمایش نقش یک جوان مرموز، ظاهرا مغرور و باابهت اما اهل مطالعه و دقیق برآمده است.

خواننده محبوب ماکان‌بند که طرفداران زیادی در دنیای موسیقی پیدا کرده بود، قدم در مسیر بازیگری گذاشته تا ببیند آیا در این هنر هم می‌تواند طرفداران خود را راضی کند و به جمع خواننده-بازیگران سینما بپیوندد؟

فیلم جزیره در فیلیمو

عوامل و بازیگران سریال جزیره

کارگردان: سیروس مقدم تهیه کننده: منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری

نویسنده: علی طالب آبادی

مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت مدیر

صدابرداری: بهمن اردلان تدوین: سهراب خسروی

طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق

طراح گریم: مهرداد میرکیانی

موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست

طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری

مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی

مدیر تولید: مسعود دلیری

جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری

فیلمبردار هوایی: حسین تهوری

عکاس: امیرحسین شجاعی

منشی صحنه: آسیه معصومی

مدیر تدارکات: نادر اژدری

بازیگران: محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروزآذر، زهیر یاری، شهروز دل‌افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی

با هنرمندی: اکبر زنجان‌پور، بیتا فرهی، عزت‌الله رمضانی‌فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا و رضا رویگری

با معرفی: امیر مقاره در نقش ارشد، شادی مختاری در نقش صحرا

شاید برایتان جالب باشد: فیلیمو رایگان

محمدرضا فروتن در جزیره سیروس مقدم

محمدرضا فروتن متولد دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین او برای بازی در فیلم به آهستگی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللی را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

فروتن تاکنون در فیلم‌های مرسدس دوزن اعتراض قرمز متولد ماه مهر زیر پوست شهر شب یلدا سربازهای جمعه ملاقات با طوطی بازنده وقتی همه خواب بودند به آهستگی کنعان شبانه روز روابط می زاک دعوت چهل سالگی دیگری دموکراسی تو روز روشن  پیمان دلتنگی‌های عاشقانه طبقه هساث سایه روشن متروپل خنده‌های آتوسا شیفت شب آااادت می‌کنیم نقطه کور سمفونی نهم مرداد نگار آقای سانسور و سریال‌های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، سرنخ و همین‌طور مانکن رالی ایرانی حضور داشته و جزیره سومین حضور او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

هنگامه قاضیانی در سریال جزیره

هنگامه قاضیانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در ایران است. قاضیانی فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی سایه روشن آغاز کرد. او برای بازی در فیلم به‌همین سادگی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری هنگامه قاضیانی با سیروس مقدم را رقم زده است.

قاضیانی تاکنون در فیلم‌های بازنده روایت‌های ناتمام نیلوفر اقلیما به‌همین سادگی طاووس‌های بی پر بیداری رویاها سعادت آباد برف روی  یروانی داغ بشارت به شهروند هزاره سوم با دیگران پدر آن دیگری هاری برادرم خسرو دلبری آزادی مشروط یک قناری یک کلاغ به وقت خماری سازهای ناکوک بازنده ساکن طبقه وسط بازی کرده و در سریال‌های سرزمین کهن در تلویزیون و هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.

غزل شاکری در گروه بازیگران جزیره

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. شاکری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد. او در سن ۱۰ سالگی نقش گلنار را در فیلمی با همین نام بازی کرد، این نقش‌آفرینی، استعداد و توانمندی شاکری را به نمایش گذاشت و آغازی برای شهرت او در حرفه بازیگری شد. همچنین او با بازی در سریال شهرزاد نیز بسیار خوش درخشید. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری غزل شاکری با سیروس مقدم را رقم زده است.

شاکری در فیلم‌های ماهی آینه‌های روبرو وقتی همه خواب بودند خاله قورباغه آبان سارا و آیدا سازهای ناکوک بازی کرده و بانوی عمارت و شهرزاد تنها حضور در سریال‌هاست.

میترا حجار در گروه بازیگران جزیره

میترا حجار متولد بهمن سال ۱۳۵۵ در ایران است. حجار فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی همکاری کرده است. پس از سریال تلویزیونی پلیس جوان، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با سیروس مقدم است.

کاظم سیاحی در سریال جزیره

کاظم سیاحی متولد ۱۳۵۷ در محلات است. سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر، یکی از کاراکترهای محبوب مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی است. اغلب او را بابت نقش‌آفرینی‌اش در سریال‌های لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است.

امیر کاظمی در جزیره

امیر کاظمی هم در گروه بازیگران حضور دارد. امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون که حضور در عرصه بازیگری را با آثار تلویزیونی همچون سریال لیسانسه‌ها تجربه کرده است؛ در نخستین حضور در نمایش خانگی، به گروه بازیگران سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم پیوست.

شادی مختاری در جزیره

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید در سینما و تلویزیون ایران است. سریال جزیره اولین تجربه بازیگری شادی مختاری در نمایش خانگی است؛ او در این سریال نقش صحرا را بازی می‌کند.

کد خبر 643702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha