عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در واکنش به فروش یکی از املاک شهرداری برای ساخت پارکینگ و تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهری گفت:خریدار باید ضمانتی به ما بدهد که این ملک حتما برای پارکینگ خریداری شود و تجاری در آن نقطه نسازند.

ناصر اماني

به گزارش همشهری آنلاین،ناصر امانی با بیان اینکه دربحث ساخت و ساز در تهران مثل  مارگزیده‌ها هستیم، گفت: باید در مصوبه‌مان قید کنیم که خریدار این ملک نباید تجاری بسازد.

او ادامه داد:می‌گویند مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. ممکن است حتی در گذشته مجوزهایی برای پارکینگ دادیم، اما بعد که بُرج ساخته شده تنها چیزی که در آن عمل نشد، پارکینگ نبود.

امانی افزود: این ملک در جایی قرار گرفته که باید کسی که می‌خرد، املاک همسایه‌ را هم گرفته و تجمیع کرده و  پارکینگ بسازد. ما نمی‌دانیم این چه فرد فداکاری است که حاضر است ملکی که کاربری‌اش پارکینگ است. پول سنگینی را به شهرداری بدهد و بعد املاک همجوار آن را هم بخرد و آنقدر متعهد باشد که واقعا فقط پارکینگ بسازد؛ درحالی‌که همین الان کاربری دو طبقه‌ آن را به عنوان تجاری و تالار مشخص کرده است.

او ادامه داد: این نگرانی وجود دارد که این ملک هم به سرنوشت دو ملک دیگری دچار شود. املاکی که در منطقه 2 با همین عنوان در دوره مدیریت شهری اسبق واگذار اما  به دلیل نبود نظارت تبدیل به تجاری شد.

امانی گفت: باید ضمانتی به ما بدهند که این ملک حتما برای پارکینگ  خریداری شود.یعنی باز تجاری در آن نقطه نسازند و در مصوبه‌مان قید کنیم.

کد خبر 643356

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha