اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک‌فوریت طرح الزام شهرداری این کلانشهر را به استفاده از نیروی انسانی موجود در پست‌های مدیریتی تصویب کردند.

شوراي شهر

به گزارش همهشری آنلاین به نقل از ایلنا، امروز ۲۳ آذرماه در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی یک‌فوریت طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی» در دستور کار قرار گرفت.

سوده نجفی عضو هیات‌رئیسه شورا با قرائت متن این طرح گفت: با عنایت به تکالیف مقرر در برنامه سوم توسعه شهر تهران و مصوبه سند توسعه راهبردی شهرداری تهران، با تاکید بر اولویت استفاده از نیروهای انسانی و شایسته کارآمد موجود، افزایش رضایتمندی و تعهد شغلی، ایجاد زمینه رشد و ارتقای شغلی پایدار، شهرداری تهران موظف است در پست‌های مدیریتی و پایین‌تر از کارمندان متخصص و واجد شرایط موجود در شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه استفاده کند.

همچنین، به نقل از فارس، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به وجود نیروهای متخصص و شایسته در شهرداری تهران و ضررت به‌کارگیری این نیروها در پست‌های مدیریتی و ممانعت از  افزایش نیروی انسانی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و استفاده از نیروهای متخصص موجود و واجد شرایط این طرح مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح ابهاماتی دارد و با تصویب یک‌فوریت این مسائل در کمیسیون بررسی می‌شود، خواستار تصویب یک‌فوریت آن شد.

در نهایت یک فوریت این طرح با ۱۹ رای موافق تصویب شد.

کد خبر 643251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha