شیائومی ام‌آی ۱۱ اولترا با یک جزیره دوربین غیرمتعارف عرضه شد که از یک سر گوشی به سر دیگر کشیده شده است و چیزی شبیه به یک صفحه نمایش کوچک را به ترکیب اضافه می‌کند.

شیائومی

به گزارش همشهری آنلاین، جانشین این گوشی یعنی «اولترا ۱۲» که دیگر عبارت Mi را ندارد، ظاهری غیرمتعارف دارد و وب‌سایت هلندی LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه بعدی از نمای پشت این گوشی را منتشر کرده‌اند.

آن چیزی که در عکس دیده می‌شود، این است: دوربین اصلی و دوربین فوق عریض (اولترا واید) در مرکز و سمت چپ، در حالی که لنز پریسکوپ تله‌فوتو در پایین این مجموعه قرار دارد. یک دوربین چهارم در بالای دایره نیز وجود دارد که می‌تواند یک حسگر ToF یا یک تله‌فوتو کوتاه‌تر در محدوده ۲x-۳x باشد. بقیه برش‌ها برای فلاش LED، حسگر نور و PDAF خواهد بود.

عکس | رونمایی از طراحی فوق‌العاده شیائومی ۱۲ اولترا

در اوایل سال جاری، یک فرد قابل اعتماد فاش کرد که شرکت «لایکا» با شیائومی قرارداد بسته است و ساخت اولترا ۱۲ با لوگوی این شرکت آلمانی تولیدکننده دوربین نشان داده می‌شود. این موضوع هنوز از سوی این برند که با هواوی هم کار می‌کند، تأیید نشده است، اما چنین رویه‌ای غیرعادی نیست و پیش‌تر در همکاری زایس با ویوو، سونی و نوکیا دیده شده است.

کد خبر 643057

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha