امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم ولی با آمادگی کامل در مقابل هر گونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان کننده ایستاده و جواب دندان شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با  سایر بخش‌های لشکری و کشوری است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایت مدار است که در رسیدن به اهداف متعالی نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم خاطر نشان کرد: دکترین ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم ولی با آمادگی کامل در مقابل هر گونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان کننده ایستاده و جواب دندان شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با اشاره به قدرت پهپادی ارتش گفت: پهپادها فن آوری پیشرفته، در دسترس، ارزان و دارای کاربردهای متنوعی هستند. این فنآوری به یکی از مؤلفه‌ های مهم جنگهای غیر متقارن تبدیل شده و به لطف خدا به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه پهپاد رسیده ایم.
شایان ذکر است در این بازدید امیر سرتیپ واحدی از بخش های مختلف پایگاه شهید اکبری بازدید و ضمن بررسی مسائل آموزش خلبانی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آموزشی صادر کرد.

کد خبر 643052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 6
    بچه ها ایول
  • حامد کرمانیون IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    دکترین دفاع از کشور و ملت ، حذر از تجاوز ، مقابله با هرگونه تجاوز و زیاده خواهی،همیشه سرلوحه برنامه های کلان و سیاست گذاری‌های نظام بوده است.