شهردار تهران گفت: با افرادی که در شهرداری در پرونده علاءالدین تخلف کردند برخورد شد و به هیأت تخلفات هم آنها را معرفی کردم.

علیرضا زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز ۲۲ آذرماه در جمع خبرنگاران درخصوص پرونده تخلف ساخت ۲ طبقه اضافه در پاساژ علاالدین گفت: پرونده ساخت‌وساز علاءالدین میراثی است که به ما رسیده و افراد در این پرونده به دنبال ساخت‌وسازهای جدید بودند.

وی افزود: این پرونده را بررسی کردم و با افرادی که در شهرداری در پرونده علاءالدین تخلف کردند برخورد شد و به هیأت تخلفات هم آنها را معرفی کردم.

زاکانی در واکنش به بودجه سال ۱۴۰۱ و سهم شهرداری‌ها با بیان اینکه در حال حاضر و از دی‌ماه امسال درآمد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در برخی از شهرها از ۳درصد به ۴درصد افزایش پیدا خواهد کرد که منبع درآمدی برای شهرداری‌ها خواهد بود، گفت: دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به دنبال این است که در کنار حفظ این راهکار، از راه‌های مختلف بتواند تسهیلات جبرانی برای شهرداری‌ها در نظر بگیرد.

شهردار تهران گفت: اکنون در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ چهارچوب‌هایی گذاشته شده که شهرداری‌ها کسب درآمد داشته باشند؛ چارچوب‌هایی مانند قیر، فاینانس و … . این چارچوب‌ها برای شهرداری‌ها منافع دارند.

کد خبر 642991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha