مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت تجارت بین‌الملل سمند تحت پوشش ایران خودرو گفت: فروش فوری پژو 407 بزودی آغاز می‌شود.

مهدی قاسمی با بیان اینکه پژو 407 در دو نوع دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد افزود: این خودرو دارای استانداردهای یورو 5 است.

وی گفت: این خودرو مدل 2009 است و مطابق با شرایط خاص ایران ساخته شده است و همچنین دارای آخرین فناوری‌های روز از نظر عملکرد ایمنی و طراحی خودروست.

او به مشخصات فنی خودرو اشاره کرد و گفت: پژو 407 دارای 16سوپاپ، شش ایر بگ، موتور 140 اسب بخار، سامانه‌های ترمز (ABS)، با EBF، EBD و ASR سامانه پایداری الکترونیک خودرو برای حفظ تعادل در پیچ‌ها، سنسور باران، بلوتوث، کامپیوتر سفر، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌ها در تونل و هنگام شب، سامانه تنظیم سرعت خودکار، سایبان عقب و دارای 5 ستاره ایمنی یورو N-CAP است.

قاسمی درباره برنامه‌های ایران خودرو برای تولید پژو 407 در ایران گفت: تولید خودرو در کشور بسته به عوامل خاصی مانند استقبال مشتریان از خودرو، تیراژ مورد نیاز بازار و محبوبیت خودروست و اگر شرایط فراهم شود برای یک خودروساز همواره اولویت با تولید است به بیان دیگر اگر تولید این خودرو در ایران اقتصادی باشد قطعا این مسئله مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی به خدمات پس از فروش این خودرو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 25 نمایندگی مجاز ایران خودرو در کشور آماده عرضه خدمات و گارانتی این خودرو هستند و گارانتی آن نیز 60 هزار کیلومتر است.

کد خبر 64288

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز