مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیران و کارکنان آتش‌نشانی تهران در آستانه فرارسیدن هفتم مهر «روز آتش‌نشان» و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام (ره)، در مرقد مطهر امام راحل (ره) حضور یافتند.

 به گزارش سایت سازمان آتش‌نشانی، مدیران آتش‌نشانی متشکل از مدیر عامل، معاونین، مدیران مناطق، روسا و فرماندهان ایستگاه‌های عملیاتی و نیز کارکنان سازمان آتش‌نشانی تهران ضمن حضور در حرم مطهر حضرت امام(ره) و اهدای تاج گل، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مدیران آتش‌نشانی هم چنین با حضور در مزار شهدای این سازمان و نثار گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ آنان تجلیل کردند.

مهندس حاجی بیگی مدیر عامل آتش‌نشانی تهران در این مراسم گفت: همواره فرمایش‌های امام راحل در کارهایمان جاری است و در صدد ارتقای خدماتمان به مردم هستیم و قدر مردم را نیز می‌دانیم.

حاجی‌بیگی تاکید کرد: آتش‌نشانان همواره در تمامی حوادث و آتش‌سوزی‌ها این آمادگی را دارند که با تمام امکانات و نیز با از جان گذشتگی به کمک مردم بشتابند.

وی افزود: آتش‌نشانان سربازان گمنامی هستند که بدون هیچ چشم‌داشت و توقع، خطر می‌کنند و جان و سلامتی خود را در راه نجات جان و مال شهروندان فدا می‌کنند که جا دارد به زحمات و ایثارگری‌های آنان ارج نهاده شود.

مهندس حاجی‌بیگی در ادامه گفت: تجدید پیمانی که امروز با امام راحلمان بستیم ما را مصمم می‌سازد که تلاشمان را در جهت امدادرسانی به مردم عزیز بیشتر کنیم.

گفتنی است پس از این مراسم آتش‌نشانان با حضور در مقبره شهدای آتش‌نشانان حاضر شدند و با نثار گل بر قبور آنان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتد.

کد خبر 64285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز