امروز خبری در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن برخی خبرنگاران گفته بودند هدیه نامتعارفی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات دریافت کرده‌اند.

سیگار

به گزارش همشهری آنلاین، پس از اینکه برخی خبرنگاران مدعی شدند در نشست خبری شرکت دخانیات به آنها یک باکس سیگار بهمن هدیه داده شده است، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهدا این هدیه نامتعارف به خبرنگاران واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در معارفه رییس شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند. نمی دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرورفته اند! دوستی می‌گفت خدارا شکر روابط عمومی شرکت دخانیات، در ستاد مبارزه با مواد مخدر همین مسئولیت را ندارد و مراسم مشابه را آنجا برگزار نکرده است!

خلاصه درباره این اتفاق چیزی نمی توان گفت جز تاسف!

خبرنگاران هیچگاه در انجام رسالت خود به دست دیگران نگاه نکرده اند حالا چه رییس بانک مرکزی باشد چه دخانیات چه مردم کوچه و بازار.

هدیه تان پیشکش خودتان.

پی‌نوشت: محمد شیخان که امروز معارفه شده خود از چهره های رسانه ای است و تازه به این مجموعه وارد شده و طبیعتاً برگزار کننده مراسم مذکور نبوده است. حتما زین پس از این شیرین کاری ها در آن مجموعه نخواهیم دید.»

کد خبر 642641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی انقلابی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    خدا را شکر سیگار که خوبه چیز دیگری. نباشه.ص