براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۲۰ آذر ماه) هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول است و با آغاز تردد خودروها در برخی مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد موثر است.

هوا

به گزارش همشهری آنلاین، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز شنبه (۲۰ آذر ماه) با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر است.

حاکمیت جو نسبتاً آرام و پایدار در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. با تداوم شرایط پایدار جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت شنبه( ۲۰ آذرماه) و نیز افزایش ترافیک شامگاهی، بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

هم اکنون شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۹۲ و قابل قبول است.

همچنین با برقراری شرایط پایدار و سکون جو تا ساعات پایانی یکشنبه ( ۲۱ آذرماه) هم‌زمان با ترافیک شامگاهی، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که سبب برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد خواهد شد.

کد خبر 642501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha