افزایش استفاده از گوشی های اندرویدی و همه گیر شدن این سیستم عامل، سبب ورود شرکت های مختلف و شناخته شده ای به عرصه ی تولید نرم افزارهای اندرویدی شده است. در این نوشته به معرفی برخی از ابزارهای ادیت تصویر برای اندروید اشاره خواهیم کرد که توسط همین تولید کنندگان طراحی و تولید شده اند.

image_936c7d6ee323174cc5862005185eab730b722d32.jpg

ادیت تصویر با گوشی های اندروید :

منابع مختلفی برای دانلود برنامه های جدید اندروید وجود دارد که می توانید با مراجعه به دسته بندی ادیتور های تصاویر این منابع، نرم افزارهای مختلف حوزه ی ادیت تصویر در اندروید را مشاهده کنید. در این بین برخی نرم افزارها همچون فوتوشاپ ، جایگاه ویژه ای در بین کاربران دارند که ناشی از دقت در طراحی و آشنایی تولید کننده با ریزه کاری های این حوزه می باشد. در ادامه به بررسی برخی از این ابزارها خواهیم پردخت.

فوتوشاپ اندروید :

ادوبی یکی از شناخته شده ترین شرکتهای ارائه دهنده ی نرم افزارهای تخصصی ادیت و تولید تصاویر در ژانر های مختلف می باشد که نرم افزارهای محبوبی همچون فوتوشاپ ، لایت روم ، ایلسترود و ... معرفی کرده است. فوتوشاپ به عنوان محبوبترین و پراستفاده ترین نرم افزار ادیتور عکس در کل جهان شناخته میشود . این ابزار در نسخه های ویندوز و مک او سی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که هیچ نرم افزار دیگری در جهان توان رقابت در این حوزه را با فوتوشاپ ندارد. در این بین ادوبی با توجه به افزایش استفاده از موبایل در بین کاربران، اقدام به معرفی نسخه های مختلفی از فوتوشاپ برای گوشی های موبایلی را داده است.

فوتوشاپ اکسپرس از جمله ی این برنامه ها می باشد که بیش از ۱۰۰ میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. با استفاده از این ابزار امکان ایجاد تغییرات در رنگ بندی تصاویر مهیا شده است. برنامه دارای فیلتر های مختلفی بوده و از سویی دیگر امکان ادیت با جعبه ابزار مخصوص فوتوشاپ به منظور تغییر در نوردهی و شارپنس و ... نیز فراهم شده است . همچنین امکان قرار دادن واترمارک بر روی تصویر و همینطور ادیت تصاویر RAW در این برنامه گنجانده شده است.

فوتوشاپ میکس از دیگر برنامه های فوتوشاپ می باید که بیش از ۱۰ میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است. با استفاده از این برنامه امکانات مختلفی را به منظور میکس تصاویر و همینطور ادیت با جزئیات بیشتر در اختیار خواهید داشت. دسترسی ساده به قسمت های مختلف برنامه و امکانات بسیاری که به منظور میکس تصاویر در این برنامه قرار داده شده است به نوعی این برنامه را به یک برنامه ی تخصصی میکس تصاویر تبدیل ساخته است.

فوتوشاپ فیکس نسخه ی دیگری از سری برنامه های فوتوشاپ است که امکانات مختلفی را برای روتوش تصاویر بخصوص تصاویر پرتره مهیا کرده است. با استفاده از این ابزار های این برنامه امکان برداشتن لک های صورت ، تغییر در چهره ها ، ادیت ریز جزئیات تصاویر، حذف و ادیت قسمت های مختلف تصاویر مهیا می باشد.برنامه به نوعی می تواند مکمل برنامه فوتوشاپ اکسپرس باشد و پس از ادیت تصویر در این برنامه ، عکس به اکسپرس منتقل شده و از نظر نور تغییراتی در آن داده شود .

فوتوشاپ کمرا نسخه ی دیگری از مجموعه برنامه های فوتوشاپی اندروید است که در آن امکان تصویر برداری همراه با فیلتر های مختلف و جذاب فراهم شده است. این برنامه تکمیل کننده ی سایر برنامه های ادوبی برای گوشی های موبایلی می باشد و با استفاده از ان می توان تصاویری بسیار مناسب برای ادیت در برنامه های فوتوشاپی دیگر تهیه کرد.

پیکس آرت اندروید :

پیکس آرت پر دانلودترین اپلیکیشن ادیت تصاویر در اندروید می باشد. این برنامه فقط در فروشگاه گوگل بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. این برنامه شامل مجموعه ای کامل از ابزارهای تولید و کار بر روی تصاویر می باشد . از این ابزارها می توان به نرم افزار اختصاصی عکس برداری و فیلم برداری همراه با فیلترهای مختلف و زنده و تعداد زیادی فیلتر آنلاین می باشد. همچنین ادیتوری کامل برای ادیت تصاویر در این اپلیکیشن وجود دارد که امکان ادیت تصاویر را با استفاده از ابزارهای مختلف و مخصوص گوشی های موبایلی مهیا کرده است.

برنامه دارای فیلترهای بسیار جذابی می باشد که بیشتر محبوبیت خود در بین کاربران ایرانی را نیز به خاطر همین فیلتر ها بدست اورده است. از سویی دیگر این برنامه دارای یک شبکه ی اجتماعی بسیار بزرگ بوده که امکان به اشتراک گذاری تصاویر داخل اپلیکیشن را با سرعت بالایی در این شبکه ی اجتماعی مهیا کرده است.

استفاده از ادیتور های اندرویدی در ویندوز :

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران ویندوز با ان مواجه هستند، حجم بالای ابزارهایی مثل فوتوشاپ و نیاز به سیستمی قوی برای اجرای این برنامه ها می باشد. به منظور رفع این مشکل میتوانید با استفاده از شبیه ساز اندروید و نصب برنامه های اندرویدی ادیت تصویر در این شبیه ساز ها، به اسانی اقدام به ادیت تصاویر خود بدون وارد کردن فشار به سخت افزار کامپیوتر خود کنید.

شبیه ساز های مختلفی برای استفاده در سیستم عامل ویندوز وجود دارد که از آنجمله می توان به بلواستکس و نوکس اشاره کرد. بلواستکس قدیمی ترین و شناخته شده ترین نرم افزار اجرای فایلهای اندرویدی در کامپیوتر می باشد که امکان بسیار زیادی را برای اجرای آسان بازی ها و برنامه ها فراهم کرده است. از سویی دیگر امکان ارتقای اندروید این ابزارها شرایط را برای تست نرم افزارهای مختلف توسط توسعه دهندگان نرم افزار را فراهم کرده است.

در انتها :

افزایش دسترسی به نرم افزار های اندرویدی ادیت تصاویر ، کار ادیت تصاویر را برای بسیاری از کاربرانی که نیازی به یادگیری ابزارهای حرفه ای ادیت عکس در ویندوز همچون فوتوشاپ ندارند بسیار آسان کرده است و در مدت زمانی کوتاه امکان تولید تصاویر جذاب را برای آنها فراهم اورده است . وبسایت کافه اپس به آدرس https://coffeeapps.ir  با ارائه ی نسخه های جدید و قدیمی اپلیکیشن های اندرویدی ادیت تصاویر، امکان دسترسی به این ابزارها را برای کاربران فراهم کرده است. دسترسی به نسخه های کامل و فول این بازارهای اندروید و امکان استفاده از تمامی امکانات انها از جمله ویژگی هایی می باشد که در صورت دانلود برنامه های ادیتور عکس از این وبسایت بدست خواهید آورد.

کد خبر 642492

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha