جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

فیسبوک اعلام کرد که Horizon Worlds، دنیای آواتارهای واقعیت مجازی خود را به روی افراد بالای ۱۸ سال در ایالات متحده و کانادا باز می‌کند.

متا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت سی‌ان‌بی‌سی، «دنیاهای افقی» (Horizon Worlds) سال گذشته به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد تا کاربران Oculus VR با دعوتنامه برای پیوستن به دنیای مجازی اقدام کنند. اما با اعلام اخیر، کاربران دیگر نیازی به دعوتنامه نخواهند داشت.

راه‌اندازی گسترده‌تر Horizon Worlds گام مهمی برای فیسبوک به‌حساب می‌آید؛ شرکتی که نام خود را به‌طور رسمی در ماه اکتبر به متا تغییر داده است. این شرکت نام جدید را بر اساس اصطلاح علمی تخیلی متاورس، برای توصیف دیدگاه خود به‌منظور کار و بازی در دنیای مجازی انتخاب کرد.

در Horizon Worlds، کاربران هدست‌های واقعیت مجازی اوکولوس فیسبوک می‌توانند یک آواتار بدون پا برای پرسه زدن در دنیای مجازی متحرک بسازند. در آنجا می‌توانند بازی کنند و با آواتارهای دیگر کاربران تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

فیسبوک، اوکولوس را در سال ۲۰۱۴ و به مبلغ ۲ میلیارد دلار خریداری کرد و از آن زمان برای به‌دست آوردن بازار، فراتر از یک مخاطب خاص تلاش کرده است. اما این شرکت فناوری‌ها، محصولات و خدمات ساختمانی را بر روی متاورس متمرکز کرده است.

کد خبر 642278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha