رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه بازدید سرزده خود از میدان فردوسی در پاسخ به گلایه ای درباره چرایی وضعیت فعلی نرخ دلار و رسیدن قیمت آن به ۳۲ هزار تومان گفت: تلاش میکنیم حباب ها و هیجانات در بازار کاهش پیدا کند.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه بازدید سرزده خود از میدان فردوسی در پاسخ به گلایه ای درباره چرایی وضعیت فعلی نرخ دلار و رسیدن قیمت آن به ۳۲ هزار تومان گفت: تلاش می کنیم حباب ها و هیجانات در بازار کاهش پیدا کند.

علی صالح آبادی در این باره افزود:  ارز به صورت حواله و اسکناس به قدر کافی وجود دارد. در بازار متشکل هم عرضه به میزان کافی است و باز هم اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در سامانه نیما عرضه بیش از تقاضا است.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: تلاش می کنیم حباب ها و هیجانات کاهش پیدا کند.

کد خبر 641836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين بوش باش IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 0
    سلام جناب رئیس منظورتان از عرضه بیشتر از تقاضا است یعنی چی واین عرضه زیادی را به چه کسانی می‌دهید؟!!!!!!!
  • فخر IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    1 0
    سه راه برای کاهش قیمت دلارکه متاسفانه نه دولت ونه بانک مرکزی به ان توجه نکرده ودرجهان بارها نوشته تکرار شده ونیازی به ساخت چرخ از اول نیست اولین راه افزایش سود بانکی منفی است . در واقع برای جلوگیری از افت پول باید مطابق با تورم یا نقدینگی افت پول داد وسود یا بهره زمانی است که از نقدینگی بیشتر داده شود درحال حاضر بین 35 درصد نقدینگی یا چاپ پول داریم یا تورم بعلاوه 5 درصد مقدار سود بانکی است لذا ما باید به جای تشویق مردم به وام وقرض انها را به قناعت وپس انداز تشویق کنیم تا مثل ژاپن بالاترین پس انداز وسرمایه گذاری را داشته وبه صنعت با حذف مالیات کمک کنیم نه با کاهش سود وسوداگری راه دوم کاهش دلار کاهش هزینه جاری دولت است درتمام دنیا بالاترین حقوق 3 برابر حداقل حقوق است درایران 7 برابر تازه مدیر رشد منفی 12 درصد به اقتصاد داده حقوق او به جای کاهش افزایش میابد ودرتمام دنیا 50 درصد بودجه درعمران وابادانی وصنعت ومعدن است درایران با تولید ناخالص 400میلیارد دلاری 4 میلیارد دلار یا 1 درصد است وراه سوم افزایش تولید وسوزاندن پول است که درآلمان شد