مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مالکان و متصرفان تهرانی که موتورسیکلت‌های توقیفی دارند می‌توانند با در دست داشتن حداقل مدارک برای تحویل موتورسیکلت خود اقدام کنند.

موتور توقیفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی همه‌خانی افزود: مرحله اول طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی تا ۱۷ بهمن سال گذشته بود که با استقبال خوب دارندگان این موتورسیکلت‌ها مواجه شد و هم اکنون نیز این فرصت همچنان برای مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه دارد.

وی گفت: با تسهیلاتی که به دستور فرمانده ناجا برای ترخیص موتورسیکلت‌هایی که بین بازه زمانی سال‌های ۹۰ تا ۹۸ به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند، از جمله کاهش هزینه نگهداشت بر اساس مصوبه سال ۹۴ هیئت وزیران و عدم دوبرابر شدن جریمه‌های آنان در مدت توقیف و به همین منظور این مالکان و متصرفان (و نماینده قانونی آنها) فرصت را غنیمت شمرده و با در دست داشتن مدارک در دفاتر پلیس + ۱۰ شهر تهران حضور یابند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: افرادی که مدارک آنها ناقص است، می‌توانند به آدرس بلوار خلیج فارس، خیابان هلال احمر مراجعه و برای ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.

سرهنگ همه‌خانی گفت: در خصوص نقص مدارک سازوکارهایی اندیشیده شده که مراجعان می‌توانند در طی مراحل ترخیص مانند نداشتن بیمه، داشتن خلافی بالا و مدارک دیگر نسبت به ارائه تعهد و رفع نواقص و تقسیط بدهی اقدام کنند.
 

کد خبر 641650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha