اینفانتینو در سفری که به تهران خواهد داشت ۲ موضوع مهم را پیگیری خواهد کرد.

اینفانتینو

به گزارش همشهری آنلاین رییس فدراسیون فوتبال ایران اخیرا به دعوت همتای قطری خود راهی این کشور شده بود. در حاشیه این سفر که منجر به عقد قرارداد همکاری مشترک دو فدراسیون شد عزیزی خادم دیداری هم با اینفانتینو رئیس فیفا داشت. در این دیدار خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در بازی ایران و عراق که بهمن ماه برگزار می‌شود سفری به تهران داشته باشد.  دعوتی که با استقبال رییس فیفا مواجه شد تا او به زودی راهی تهران شود.

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی»، در خصوص حضور رییس فیفا در تهران اظهار کرد: یک کارگروه تشکیل داده‌ایم، چندین جلسه برگزار کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم. ما مدل فیفا را می‌دانیم و برای حضور اینفانتینو و تیم همراهش در ایران در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برنامه‌های مدنظر فیفا و AFC را به نمایش بگذاریم و کار را پیش می‌بریم.

کامرانی فر ادامه داد: مطمئناً یک میزبانی خوب در بازی با عراق را در پیش خواهیم داشت و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا جشن صعود را هم برگزار کنیم و یک میزبانی خوب هم از رئیس فیفا و تیم همراه داشته باشیم.

اما گفته می شود اینفانیتنو در سفرش به تهران موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها را پیگیری خواهد کرد. او پیش از این اعلام کرده بود این موضوع باید از سوی فدراسیون فوتبال ایرانپیگیری شود تا بانوان علاقه مند به فوتبال بدون هیچ گزینشی در ورزشگاه حاضر شوند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط حضور اینفانتینو در ایران و حساسیت‌های فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه و اقداماتی که در این باره انجام شده است، گفت: جدا از اتفاقات خوبی که در زمان حضور اینفانتینو در ایران می‌افتد، دو موضوع خیلی مهم است. بحث اول حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و بحث دوم هم اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال است که باید آن را هم نهایی کرده باشیم. فیفا روی این دو موضوع تأکید دارد و امیدوارم تا زمان حضور رئیس فیفا مشکلات مربوط به آنها را حل کنیم.

کامرانی‌فر تاکید کرد: اطمینان دارم با نگاه خوبی که در مجلس شورای اسلامی در مورد فوتبال و ورزش وجود دارد، این اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله با نگاه خوبی که هست، بحث حضور بانوان هم حل خواهد شد.

کد خبر 641487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    توی مترو که همه به هم چسبیدند ، میبینید بانوان هستند ، حتی بخش مردانه، با ایجاد یکسری امکانات فیزیکی در ورزشگاه و جداسازی محل خروج و مسیر‌ جداگانه‏، اتوبوس بانوان، ماموران زن، و پیش فروش و شماره گزاری احراز هویت. میتوان بانوان را در ورزشگاه ها دید بگونه ای که با ارزش های جامعه ما هم هماهنگ باشد ، منافاتی هم در حضور انها نباشد