یک مرد ایتالیالیایی ضد واکسن که با پوشیدن یک پروتز سیلیکونی به مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود تا سوزن وارد بدنش نشود، با اتهام شیادی مواجه شده است.

covid

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین این مرد که قصد داشت با استفاده از یک پروتز سیلیکونی بدون واکسن زدن گذرنامه بهداشتی را به دست آورد، ممکن است با جریمه‌ای صدها یورویی روبرو شود.

این واقعه در یک مرکز واکسیناسیون در بیلا، شهری نزدیک تورین در منطقه پریدمونت در شمال ایتالیا یک هفته پس از آن رخ داد که مقامات ایتالیایی افراد واکسینه‌نشده را از شرکت مجموعه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی منع کردند.

این مرد ۵۰ ساله پس پر کردن فرم‌های لازم از جمله فرم رضایت در نزد پزشک، آستینش را بالا برد و آماده شد تا یک زن  پرستار واکسنش را تزریق کند.

پرستار در ابتدا متوجه چیز عجیبی نشد، چرا که سیلیکون شبیه به پوست به نظر می‌رسید. اما پس از نگاه دقیق‌تر و لمس بازوی مرد، از او خواست پیراهنش را درآورد. در این هنگام بود که کلک مرد لو رفت و او تلاش کرد که پرستار را قانع کند که موضوع را نادیده بگیرد.

این پرستار به روزنامه لا استامپا گفت: «رنگ بازوی مرد مرا مشکوک کرد و من از او خواستم بقیه دست چپش را هم نشان دهد. پروتز خوب ساخته شده بود، اما رنگش با بقیه بدن نمی‌خواند. از طرف دیگر من نمی‌توانستم وریدهای دست را ببینم. اول فکر کردم اشتباه می‌کنم، اما این مرد از یک پروتز استفاده کرده بود.»

این مرد اکنون باید برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه حاضر شود.

ایتالیا برنامه‌ای برای صدور «گذرنامه ابر سبز» را اعلام کرده است که از ۶ دسامبر (۱۵ آذر) به اجرا در می‌آید و بر اساس آن افراد برای ورود به سینماها، تئاترها، سالن‌های ورزش، کافه‌ها، بالابرها اسکی واستادیوم‌ها یورزشی و نیز برای سرو غذا در فضاهای دربسته در  رستوران‌ها نیاز به نشان دادن مدرک واکسیناسیون یا بهبود یافتن از کرونا را دارند. پس از اعلام این برنامه افزایش قابل‌توجهی در افرادی که برای نخستین بار در ایتالیا برای واکسیناسیون کرونا نوبت گرفته‌اند، رخ داده است.

کد خبر 641128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha