با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران «یدالله مصدقی فرد» به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد

پتروشیمی امیرکبیر

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ امروز خبری از وزارت تعاون منتشر رسید که با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛ «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب شد.

با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران «یدالله مصدقی فرد»به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن حکم اسماعیل لله گانی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم، به عنوان «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب می شوید.
 امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن بهره گیری از تمامی امکانات و استعدادهای موجود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور بانک در راستای اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای موفق و موید باشید.

هفته قبل فیش حقوقی نجومی سه مدیر میانی پتروشیمی امیرکبیر در فضای مجازی منتشر شد که برخی مقامات وزارت کار آن را مجموع دریافتی یک ماه خاص دانست و در عین حال گفت: خلاء قانونی باعث پدیده فیش حقوقی در مدیران میانی شرکتها شده چون ماده 84 قانون الحاق برخی مواد به مقررات مالی دولت فقط برای مدیر عامل و هیات مدیره یا هیات عامل شرکتها سقف تا 33 میلیون تومان گذاشته و برای سایر سطوح مسکوت است. در نتیجه حقوق مدیران میانی از مدیر عامل هم بیشتر شده و باعث اختلال در مدیریت شرکتها شده است.

کد خبر 641116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    6 0
    حالا این یکی چقدر میخواد حقوق بگیره ؟ نگه چون اون می‌گرفته منم می‌خوام
  • محسن IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 0
    ای بابا حالا این یکی را برکنار کردند بقیه چی . همه پتروشیمی ها و همه شرکتها همین خبره .
  • ناشناس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 0
    ای بابا این حرفها چیه.دردماملت هم برخوردبارانت ودزدیه.دزدی وبالاکشیدن چندهزارمیلیاردی که ربطی به آمریکانداره.مسولان حاکم بابرخوردقرآنی بادزدان بیت المال رضایت ملت جلب کنن