دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته هزار و ۷۰ تومان افزایش یافت.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۴۲۳ تومان و ۲۷ هزار و ۹۷۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش  آن نسبت به روز گذشته حدود هزار و ۷۰ تومان افزایش یافت.

همچنین، قیمت خرید یورو  ۳۱ هزار و ۶۸۴ تومان و قیمت فروش آن ۳۲ هزار و ۳۲۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. که قیمت فروش آن نسبت به روزکاری گذشته حدود ۷۱۳ تومان گران شد.

گفتنی است امروز در ساعاتی نرخ اعلامی دلار از سوی صرافی ملی، وارد کانال ۲۸ هزار تومانی نیز شد اما پس از آن قیمت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان برگشت. 

همچنین امروز در بازار متشکل ارز، هر دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان و هر یورو با نرخ  ۳۲ هزار تومان معامله شد.

اما قیمت دلار در بازار آزاد نیز روندی صعودی را طی کرد و با نزدیک شدن به مرز ۳۰ هزار تومان در حدود قیمتی ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری هفته گذشته افزایش چشمگیری داشت.

 پایان دور هفتم مذاکرات وین و اخبار منتشر شده در این باره، مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت دلار در بازار داخلی و در روز جاری محسوب می شود. با افزایش قیمت دلار امروز بازار طلا و سکه نیز شاهد صعود قیمت ها بود این درحالی است که امروز قیمت اونس جهانی روندی کاهشی داشت.

صعود قیمت ها در بازار طلا و سکه | جدیدترین قیمت ها در ۱۳ آذر ۱۴۰۰

کد خبر 641070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha