گلزار شهدای کرمان در دومین روز اجرای برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» با اجرای برنامه‌های گوناگون میزبان مردمی بود که عاشقانه برای زیارت مزار شهدای کرمان به ویژه حاج قاسم سلیمانی آمده بودند.

کاروان هنری روایت حبیب در کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، کاروان هنری روایت حبیب در دومین روز برپایی خود در کرمان عصر امروز ۱۲ آذرماه کار خود را با اجرای گروه سرود ترنم در گلزار شهدای کرمان آغاز کرد. گروه سرود ترنم قطعه «سین مثل سردار سلیمانی» را اجرا و افتخارآفرینی‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویرسازی کردند.

در ادامه اجرای برنامه های امروز نمایش میدانی قاصد به نویسندگی روح الله اریس و کارگردانی حسام الدین ایرانمنش اجرا شد. «قاصد» روایت جانباز اعصاب و روانی است که پس از سال‌ها به دنبال حاج قاسم سلیمانی می‌گردد تا نامه‌های رزمندگان را به او برساند که در این میان به واسطه دختر خود متوجه شهادت او می‌شود. «قاصد» روایت جانباز اعصاب و روانی است که پس از سال‌ها به دنبال حاج قاسم سلیمانی می‌گردد تا نامه‌های رزمندگان را به او برساند که در این میان به واسطه دختر خود متوجه شهادت او می‌شود. آرزو جعفری و رسول حسینی در این نمایش بازیگری می‌کنند.

مرشد میرزاعلی نیز با ضرب مرشد ناری در ادامه دومین روز از برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب در کرمان به پرده خوانی دلاوری های حاج قاسم سلیمانی پرداخت. این پرده، طراحی مرشد میرزاعلی است و شامل مجموعه ای از روایت های مستند از بخش های گوناگون از زندگی و خدمات شهید سلیمانی به ملت ایران اسلامی است.

«کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برگزار می‌شود و پایان برنامه در تهران خواهد بود.

کد خبر 640892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha