فرجی، مدافع پرسپولیس معتقد است تا زمانی که VAR به ایران نیاید شاهد فوتبال پاک نخواهیم بود.

فرشاد فرجی

همشهری‌آنلاین - محمد زارعی

فرشاد فرجی، مدافع جوان پرسپولیس از فصل قبل که به این تیم آمد خیلی زود توانست خودش را در حضور بازیکنان بزرگی مثل سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت جا کند تا هواداران پرسپولیس با وجود جدایی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده و مصدومیت‌های پی‌درپی سیدجلال خیال‌شان از قلب خط دفاعی راحت باشد. این مدافع که در تمام بازی‌های فصل جاری به‌طور کامل در میدان بوده، در آستانه داربی تهران به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ داده است.

*۳ هفته بود پیروزی نداشتید اما جلوی صنعت‌نفت و نفت مسجدسلیمان بردهای خوبی کسب کردید. در این ارتباط برایمان بگو.

امسال واقعا فصل سختی را شروع کردیم. از آنجا که بازی‌های آسیایی هم داشتیم استراحت‌مان کم بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. در کنارش تغییراتی هم داشتیم و ناهماهنگی‌هایی بود ولی خدا را شکر توانستیم همزمان با ورود هواداران عزیزمان یک برد دلچسب بیاوریم. بعد هم نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم تا به شرایط خوبی در جدول برسیم. امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. قطعا حضور هواداران باعث دلگرمی‌مان است و انرژی مثبت‌شان می‌تواند در ادامه راه و بازی‌های پیش رو کمک‌مان کند.

*در ۲ بازی گذشته، داوران هم اشتباهاتی علیه پرسپولیس داشته‌اند. به‌خصوص در بازی با صنعت‌نفت که داور هم گل سالم مهدی عبدی را تشخیص نداد و هم از یک صحنه مشکوک به پنالتی گذشت. نظرت در این‌باره چیست؟

من هیچ‌وقت در مورد داوری‌ها صحبت نمی‌کردم ولی حس می‌کنم امسال داوری‌ها خیلی به ضرر پرسپولیس شده و این اشتباهات در روند نتیجه‌گیری ما تأثیر منفی گذاشته است. امیدواریم این اشتباهات داوری سهوی باشد. تا زمانی که VAR وارد فوتبال ما نشود شاهد فوتبال پاک نخواهیم بود.

*۷ هفته از لیگ گذشته است. ارزیابی‌ات از لیگ امسال و مدعیان چیست؟

لیگ سختی داریم و تمام تیم‌ها مدعی‌اند. تقریبا اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند و فکر می‌کنم امسال هم مثل سال گذشته رقابت برای قهرمانی تا هفته‌های آخر طول بکشد. ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم و توکل‌مان به خداست.

*پرسپولیس باز هم مدعی خواهد بود؟

پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و همیشه برای همه ادوار هدف‌های بزرگی دارد چراکه هواداران بزرگی دارد و باشگاه بزرگی است، پس باید هم هدف‌های بزرگی داشته باشد.

*روز شنبه هم که داربی تهران را در پیش دارید. از این بازی صحبت کن.

به‌هرحال داربی مسابقه بزرگی است و همه بازیکنان به خوبی این مسئله را می‌دانند. ما برای اینکه روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم به چیزی جز برد در این مسابقه فکر نمی‌کنیم. البته استقلال هم شرایط خاص خودش را دارد. ما می‌دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم اما مطمئن باشید برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم فوتبالی ارائه بدهیم که هواداران‌مان از دیدن آن لذت ببرند. فقط ای‌کاش اجازه بدهند هواداران هم حتی به‌صورت محدود به ورزشگاه بیایند. کسب برد مقابل آنها آن هم در داربی بسیار لذتبخش خواهد بود.

*برخی از کانال‌های خبری نوشته بودند یک مدافع پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده و بسیاری نام شما را عنوان می‌کنند. خبری هست؟

مطمئنا آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و برای تیم‌ملی کشورش بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم که عملکرد مثبتی داشته باشم و هر موقع صلاح بدانند در خدمت تیم ملی هستم.

کد خبر 640699
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha