ثبت اطلاعات در شرکت‌ها مخصوصا اطلاعات مالی و حسابداری همیشه اهمیت دارد. امروزه همه شرکت ها و بنگاه های کسب و کار به برای کنترل و ثبت اطلاعات مالی و حسابداری خود به جای استفاده از ورد و اکسل از نرم افزارهای حسابداری استفاده می کنند و این به خاطر دقت بالا و راحتی کار با نرم افزارهای حسابداری است.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین.jpg

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

در میان نرم افزارهای حسابداری نیز نرم افزار حسابداری آنلاین چند وقتی است بخاطر شرایط شیوع کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. ‌دلیل این مورد این است که نرم افزار حسابداری آنلاین شرایطی را فراهم می کند که شما می توانید تنها با دسترسی به اینترنت، از هر کجا و در هر زمان به اطلاعات حساب کاربری خود دسترسی داشته و امور مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

نرم افزار حسابداری آنلاین، به نرم افزارهایی گفته می شود که بر بستر اینترنت هستند و نیاز به نصب روی کامپیوتر شخصی شما را ندارد. این نرم افزارها تنها به اینترنت نیاز داشته و همین موضوع باعث می شود که یک نرم افزار حسابداری آنلاین نیازی به فضای خالی در سیستم شما نداشته باشد؛ علاوه بر آن شما می توانید از هر وسیله اکترونیکی (لپ تاپ، کامپیوتر، تلفن همراه هوشمند و …) تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان وارد پنل کاربری خود شده و هر زمان که می خواهید کارهای مالی و حسابداری خود را انجام دهید.

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین

از مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نیازی به نصب ندارند

شما برای استفاده از این نوع نرم افزارها به هیچ عنوان نیازی به طی کردن فرآیند پیچیده نصب ندارید؛ بنابراین نیازی به پرداخت هزینه پشتیبانی برای نصب نرم افزار هم نخواهید داشت.

دسترسی از هر کجا و در هر زمان

با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری شما می توانید هرجایی که باشید، در هر زمانی که بخواهید و با هر دیوایسی که در دسترستان هست به حساب کاربریتان وارد شده و امور مالی و حسابداری شرکتتان را مدیریت کنید.

بروزرسانی خودکار

این نرم افزارها عموما به صورت خودکار بروزرسانی می شوند و تمامی بروزرسانی ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

کم شدن احتمال از بین رفتن اطلاعات

احتمالا این مورد برای شماهم پیش آمده است که به دلیل نوسانات برق و یا صدمه دیدن سخت افزار تمامی اطلاعات شما از بین برود. باید گفت این مشکلات در نرم افزارهای ابری تقریبا به صفر می رسد.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری دارای چه ویژگی هایی است؟

بهترین نرم افزار حسابداری ابری دارای چه ویژگی هایی است؟

یک نرم افزار حسابداری آنلاین برای این که بهترین باشد باید دارای تمام ویژگی‌هایی که یک نرم افزار خوب دارد، باشد. برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری ابری بهتر است ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

سرعت و دقت بالا

در انجام امور حسابداری سرعت و دقت بالا بسیار اهمیت دارند بنابراین یک نرم افزار خوب باید بتواند هم سرعت بالایی ارائه دهد که باعث  صرفه جویی در زمان می شود و هم دقت بالایی داشته باشد که در محاسبات و ثبت اطلاعات مالی و حسابداری مشکلی ایجاد نشود.

امنیت

بعد از سرعت و دقت یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین نرم افزار های حسابداری ابری امنیت است. یک نرم افزار حسابداری آنلاین خوب باید تمامی روش های بروز و بسترهای مناسب برای تامین امنیت کاربران را مورد استفاده قرار دهد تا به هیچ عنوان امنیت کاربران دچار خدشه نشود.

پشتیبانی قوی

برای خرید یک نرم افزار حسابداری آنلاین حتما به این نکته توجه داشته باشید که پشتیبانی قوی و خوبی داشته باشد. داشتن یک تیم پشتیبانی که به طور 24 ساعته از راه های ارتباطی مختلف در دسترس باشند و همچنین با حوصله و دقت بالا پاسخگوی تمام کاربران باشند، یکی از ویژگی های بهترین نرم افزارهای حسابداری است.

هزینه مناسب

علاوه بر مواردی که گفته شد یک نرم افزار خوب باید تعرفه مناسب و عادلانه ای هم داشته باشدو با توجه به قیمتش همه نیازهای مورد نیاز یک کسب و کار را پوشش دهد.

یکپارچگی

یک نرم افزار حسابداری ابری خوب باید دارای ویژگی یکپارچگی باشد تا اطلاعات وارد شده را به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار داده و ثبت نماید. یکپارچگی نرم افزار باعث می شود که میزان دقت بالا رفته، امکان خطا و اشتباه کاهش پیدا کند و کنترل کاربر بر اطلاعاتی که وارد کرده است بیشتر باشد.

کاربری آسان

یکی از ویژگی هایی که نشان دهنده حرفه ای بودن یک نرم افزار حسابداری ابری است، کاربری آسان آن است. بهترین نرم افزارهای حسابداری آنلاین به گونه ای طراحی می شوند که کاربران حتی بدون داشتن علم حسابداری و یا تخصص در استفاده از نرم افزارهای حسابداری، بتوانند به راحتی با این نرم افزارها کار کنند.

قابل استفاده برای همه انواع کسب و کارها

بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری به گونه ای طراحی و بهینه سازی می شوند که بتوانند گزینه مناسبی برای تمامی کسب و کارها بوده و تمامی نیازهای انواع کسب و کارها را پوشش دهند.

با توجه به مواردی که تاکنون گفته شد نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو یکی از بهترین گزینه ها در میان نرم افزارهای موجود است، به این علت که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارد و علاوه بر آن شامل یک سری ویژگی هایی است که دیگر نرم افزارها این ویژگی ها را ندارند. در ادامه با ما همراه باشید…

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

شرکت فینتو، ارائه دهنده نرم افزارهای مالی و منابع انسانی است. این نرم افزارها شامل نرم افزارهای حسابداری، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تنخواه گردان می شود. در این میان نرم افزار حسابداری فینتو یکی از بروزترین و بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است که تمامی ویژگی های یک نرم افزار حسابدرای ابری خوب را دارد. این نرم افزار با هدف سهولت در انجام امور حسابداری، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان طراحی شده است.

از خدماتی که فینتو ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کنترل کردن موجودی انبار در پایان هر ماه
  • امکان محاسبه ریز و دقیق سود و زیان
  • مدیریت نمودن انواع حساب ها
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • امکان کنترل ورود و خروج محصولات جدید به درون انبار
  • امکان اطلاع یافتن از حجم و زمان سفارش هر نوع کالایی
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • سرعت بالا در انجا عملیات و به صرفه بودن هزینه ی آن
  • و …

فینتو برای نشان دادن حسن نیت خود، این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند به مدت 15 روز از تمامی خدمات فینتو به صورت رایگان استفاده کنند. به این صورت شما می توانید با خیال راحت از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کرده و در صورت اطمینان خاطر از مناسب بودن آن برای کسب و کارتان، آن را خریداری نمایید. شما می توانید برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به سایت فینتو مراجعه کنید.

حسابداری آنلاین فینتو

کد خبر 640596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha