دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۵۳ هزار تومان افزایش یافت.

طلا و سکه

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز دوشنبه (۸ آذر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۴۵  قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته حدود ۱۵۳ هزار تومان افزایش یافت.  

قیمت انواع سکه امروز در واکنش به افزایش قیمت اونس جهانی طلا در کنار افزایش قیمت دلار در بازار داخلی به عنوان دو عامل اثرگذار بر قیمت سکه، افزایش یافت. 

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۱۵ هزار تومان گران‌تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۸۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۵۷ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار تومان  گران‌تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۶۸ هزار  و ۴۰۰ تومان رسید که قیمت آن نسبت به دیروز  ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۹۸ دلار اعلام شد که نسبت ه دیروز افزایش قیمت داشت. 

کد خبر 640147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    الان صرافی زده 12850 هزار تومان!