شرکت مدیران خودرو در روز جمعه ۲۷ آبان ماه نسبت به نمایش رسمی خودرو تیگو ۷ پرو برای متخصصان صنعت خودرو و اصحاب محترم رسانه اقدام نمود. در این مراسم ویژه علاوه بر تیگو ۷ پرو خودرو تیگو ۸ پرو نیز به عنوان بزرگترین و لوکس ترین شاسی بلند آن شرکت به نمایش درامد.

articlepicture.jpeg

در این مراسم بیش از ۵۰ نفر از متخصصان صنعت خودرو و اصحاب رسانه حضور یافتند.

در ادامه مراسم آقای جک لی مدیریت محترم عامل شرکت مدیران خودرو  حمایت مشتریان، اصحاب رسانه و نمایندگان مدیران خودرو را انرژی بخش آن شرکت جهت حرکت رو به جلو در زمان تحریمها دانستند. علاوه بر آن، ایشان اعلام نمودند شرکت مدیران خودرو هیچگاه حرکت رو به جلو و پیشرفت را رها نمی کند و با اعتقاد به اینکه مردم ایران لایق داشتن مدرن ترین و و با کیفیت ترین خودروها هستند خودروهای تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو که جدیدترین و لوکس ترین محصولات هستند را به زودی در بازار ایران عرضه خواهد نمود.

خبرنگاران و متخصصان صنعت خودرو پس از بازدید از خودرو نمره بالایی به خودرو دادند و ترکیب طراحی بدنه در کنار طراحی زیبای داخلی و سطح آپشنهای بکار رفته در خودرو را عامل موفقیت تیگو ۷ پرو در بازار ایران برآورد نمودند.

تیگو ۷ پرو از ترکیب موفق موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو و گیربکس CVT ۹ سرعته استفاده می نماید که قدرت ۱۴۷ اسب بخار را برای خودرو فراهم می آورد. در کنار قدرت بالای پیشرانه تجهیزات رفاهی تیگو ۷ پرو مانند:شارژر وایرلس موبایل، درب صندوق عقب برقی با حافظه، سه دیسپلی با ابعاد ۲۵/۱۰-۸-۷ اینچی، سیستم PEPS و سقف پانارومیک می توانند رانندگی لذت بخشی را برای سرنشینان فراهم آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

https://www.mvmco.ir/

کد خبر 640130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرباز گمنام امام زمان فدایی رهبر IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 6
    آقای لی بهتره مواظب خودش باشه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 4
    چرا اینقد تبلیغ اشغالای چینی رو میکنید..حتما حق حسابی میگیرید وگرنه اونایی که راننده واقعی هستن میدونن که تولیدات چینی بی کیفیت ترین بوده و فقط دوسال بازدهی دارن..تا کی به ضرر کشورتون کار میکنید
  • دانا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 3
    واقعا باعث تاسف است كه تحريم ها باعث شده بجاي داشتن خودروهاي برتر جهان از شركتهاي برتر فولكس واگن وتويوتو بدنبال خريد خودرو هاي چين باشيم ايراني لايق بهترين هاست.
  • خریدار IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 2
    ابتدا به تعهدات خود عمل کنید بعد رو نمایی کنی
  • آرش RU ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    چی شد اون همه ادعای جهش تولید ؟! همین بود که بجای بنز و فراری بنز با همون قیمت ماشین یک بار مصرف چینی بیارن
  • علی.م IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    واقعاً جوکه...ماشینی اونم با هیبت شاسی بلند با قدرت ۱۵۰ اسب بخار ماشین پرقدرت حساب میشه... ببین کارمون به کجاها کشیده....