یک زن ۴۴ ساله طرفدار ترامپ با برپایی نمایشگاهی از نقاشی‌هایش خبرساز شد. او در آثار خود ترامپ را در نقش شخصیت‌های مشهور تاریخی کشیده است.

نقاشي ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیویورک پست، لنا روسوفا هنرمند ۴۴ ساله که از روسیه به آمریکا مهاجرت کرده، با مجموعه نقاشی‌های خود از رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، سر و صدای زیادی به پا کرد.

مجموعه نقاشی‌های روسوفا با عنوان «ترامپ: جهان موازی» شامل ۳۰ نقاشی می‌شود که ترامپ را مانند نپتون، راهب بودایی، تارزان، ابوالهول و سایر شخصیت‌های به‌نام جهان تصویر کرده است. برخی از این نقاشی‌ها مفاهیمی سیاسی را دنبال می‌کنند.

او با استفاده از اکریلیک رئیس جمهور سابق را در نقش الهه‌های باستانی و اسطوره‌ای بر روی بوم‌های بزرگ کشیده و گفته: «من می‌خواستم با خیالات کودکانه بازی کنم. برخی از مردم از او متنفرند و او را نژادپرست خطاب می‌کنند اما برخی دیگر او را دوست دارند و متعصب هستند؛ هر کسی تصویر و تصور خاص خود را از او دارد.»

تصاویر | نقاشی‌های یک طرفدار ترامپ خبر ساز شد
نقاشی ترامپ که شبیه نقاشی ناپلئون کشیده شده

روسوفا که اکنون در نیوجرسی زندگی می‌کند، افزود: «من به شخصه دونالد ترامپ را دوست دارم زیرا او را فردی قوی می‌دانم.» شغل این هنرمند، نقاشی دیواری است و مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی را طراحی می‌کند اما گاهی نیز با کشیدن پرتره‌هایی سفارشی و طنز از حیوانات درآمدی بین ۵۰۰ تا هزار دلار دارد. 

با این حال این ایده او مورد استقبال گسترده‌ طرفداران ترامپ قرار گرفت و  جمهوری‌خواهان از نمایشگاه او حمایت کردند. روسوفا اخیرا با شخصیت‌های سابق کاخ سفید، از جمله اندرو جولیانی و بوریس اپشتین، ملاقات کرد و تاکنون هفت تابلوی این مجموعه با قیمت‌های ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار فروخته شده است.

تصاویر | نقاشی‌های یک طرفدار ترامپ خبر ساز شد
نقاشی ترامپ در چهره ابوالهول و تک چشم فراماسونری

با وجود اینکه برخی شهرها برای نمایش آثار او برنامه‌ریزی می‌کنند، در شهر نیویورک که گرایش مخالفی دارد، این رویداد بدون ماجرا نبود. یک گالری که با نمایش آثار او موافقت کرده بود در آخرین لحظات و پس از دریافت تهدیدهای خشونت آمیز انصراف داد؛ روسوفا نیز اعلام کرد که در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و تهدید قرار گرفته است.

این هنرمند اصرار دارد که نقاشی‌هایش سیاسی نیست، اما به فکر خرید پوشش بیمه تروریستی افتاده و از این که چگونه دموکرات‌ها در سال‌های اخیر اقدام به محدود کردن بیان آزادانه شده‌اند، ناراحت است زیرا آن را مانند رفتار حکومت سرزمین مادری خود می‌داند.

کد خبر 639897
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسروی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    6 7
    البته با کمال شرمندگی فکر می کنم این بنده خدا باید مراقب خودش از شخصیت زن ستیز ترامپ باشه و البته سایر وجنات این استاد بزرگ !!!