یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورتی که مرادی از حضور در جام جهانی انصراف دهد با او برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا علی کفاشیان گفت: با مرادی صحبت های لازم را انجام داده‌ایم و خواسته‌ایم که او از کناره گیری از جام جهانی منصرف شود.

وی افزود: مرادی باید بداند کشور برای او هزینه کرده است و او نمی تواند در این شرایط حساس، منافع ملی را نادیده بگیرد. کرسی او برای حضور در جام جهانی با هزینه‌های کشور و زحمات خود او بوده است، بنابراین مرادی بداند که نمی‌تواند شخصا در این مورد تصمیم‌گیری کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور نداشتن "مسعود عنایت" دیگر داور فوتبال در داخل کشور بنا به دلایلی تصریح کرد: عنایت باعث افتخار جامعه داوری کشور است و حضور او در خارج از کشور باعث پیشرفت داوری ما خواهد شد.

وی اضافه کرد:‌ فدراسیون فوتبال از او حمایت خواهد کرد و مطمئنا با تشکیل کمیته داوران که از 5 عضو برخوردار است، مشکلات این کمیته برطرف خواهد شد.

کفاشیان با اشاره به مخالفتش با انتخاب داور خارجی برای دیدارهای شهرآورد اظهار داشت: داوران ایرانی به راحتی توانایی قضاوت کردن دیدارهای شهرآورد را دارند و شخصا با داوران ایرانی برای قضاوت این دیدارها موافقم اما با توجه به شرایط حساس داوری کشور، کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم به استفاده از داور خارجی گرفت که این نظر آنها مورد حمایت ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حق پخش تلویزیونی گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و نامه نگاری های لازم را با محمد علی آبادی و رئیس صدا و سیما انجام داده‌ایم.
وی افزود: این موضوع برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت موافقت نکردن با حق پخش تلویزیونی، اجازه حضور در مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا را نخواهیم داشت.

کفاشیان در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال گفت: این مشکلات همچنان برقرار است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چه زودتر این مسائل را رفع کنیم.

کد خبر 63963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز